Kinijos technologijų milžinė sudrebins automobilių rinką: netrukus įvyks naujausių inovacijų pristatymas, tačiau kompanijos vadovas turėjo ir blogų naujienų

Lukas Snarskis

2023-12-27, 07:15

0 komentarų

Kinijos milžinė „Xiaomi“ yra puikiai žinoma dėl savo kuriamų išmaniųjų telefonų ar kitų smulkios elektronikos produktų, kurie yra populiarūs visame pasaulyje. Tačiau kompanijos vadovai jau kuris laikas planuoja žengti į visiškai naujus vandenius.

Kinijos technologijų milžinė sudrebins automobilių rinką: netrukus įvyks naujausių inovacijų pristatymas, tačiau kompanijos vadovas turėjo ir blogų naujienų

Kalbos apie „Xiaomi“ kuriamus elektrinius automobilius sklando jau daugiau nei metus. Dar 2022 metų rugsėjo mėnesį, kompanijos atstovai užregistravo naują kompaniją, kuri yra skirta būtent automobilių sektoriui. Naujasis padalinys veiks po „Xiaomi EV, Inc.“ vardu, o šios bendrovės kapitalas siekia 1,55 mlrd. JAV dolerių.

„Xiaomi EV“ jau ruošiasi ir pirmajai viešai spaudos konferencijai, kuri bus surengta gruodžio 28 dieną. Pranešama, jog renginio metu bendrovės atstovai ketina didžiulį dėmesį skirti inovacijoms, o naujų produktų pristatymo tą dieną nėra tikimasi. Apie tokius planus „Xiaomi“ atstovai paskelbė savo „Weibo“ paskyroje.

„Xiaomi“ generalinis direktorius Lei Junas patikslino, kad renginys bus skirtas tik technologijoms, taip išsklaidydamas ankstesnius gandus apie netrukus įvyksiantį pirmojo „Xiaomi“ elektromobilio „SU7“ debiutą. Panašu, kad Kinijos technologijų milžinė laikosi automobilių pramonėje įprastos laipsniško pristatymo strategijos, kai prieš oficialų pristatymą vykstantys renginiai sukelia šurmulį, o vėliau leidžia pasiekti ir daugiau pradinių užsakymų.

Priminsime, jog dar nepristatytas „Xiaomi“ elektrinis automobilis neseniai buvo pastebėtas ir Kinijos greitkelyje. Nors transporto priemonė ir buvo užmaskuota, tačiau akivaizdu, kad tai yra pirmasis bendrovės automobilio modelis. Maža to, kai vaizdo įrašą užfiksavęs asmuo padidino greitį, norėdamas prie jo priartėti, prototipo vairuotojas tai suprato ir dar stipriau spustelėjo pedalą, persirikiuodamas į kitą eismo juostą, kad atsikratytų improvizuoto paparacio, galimai važiuodamas daugiau nei 200 km/val. greičiu.

„Xiaomi SU7“ elektromobilis, net ir užmaskuotas kamufliažiniais elementais, atrodo išties gerai. Skelbiama, jog šis automobilis bus 4,997 metrų ilgio, 1,963 metrų pločio, o aukštis sieks 1,455 metro. Kinijos technologijų milžinės modelis bus ir ilgesnis ir platesnis nei pagrindiniai jo konkurentai, tokie kaip „Tesla Model 3“ ar „Nio ET5“.

Naujasis „Xiaomi SU7“ turėtų būti prieinamas trijų skirtingų konfigūracijų. Pirkėjams bus siūlomas modelis su vienu varikliu, kurio svoris sieks 1 980 kg, o taip pat ir „SU7 Pro“ bei „Max“ modeliai, kurie svers maždaug 2 205 kg. Pranešama, jog pirmasis variantas bus aprūpintas 220 kW varikliu, o kiti du turės 220 kW ir 275 kW variklius.

Standartinis „Xiaomi SU7“ variantas bus aprūpintas LFP baterijomis, kurias gaminti turėtų su Kinijos milžine BYD susijusi „FinDreams“ bendrovė. Tuo tarpu, „SU7 Pro“ ir „Xiaomi SU7 Max“ modeliai naudos CATL baterijas. Neoficialiais duomenimis, čia turėtų būti naudojama 800V akumuliatorių architektūra.

Pirmasis „Xiaomi“ elektrinis automobilis turėtų kainuoti mažiau nei 40 tūkst. eurų, tačiau tikslesnė kaina kol kas nėra žinoma. Tiesa, tokia kaina turėtų pasižymėti pigiausias modelis. Verta paminėti ir tai, jog pirmieji elektromobiliai pirkėjus gali pasiekti dar 2024 metų pradžioje, kas reiškia ir artėjantį oficialų pristatymą.

„Xiaomi SU7“ elektromobilis, net ir užmaskuotas kamufliažiniais elementais, atrodo išties gerai. Skelbiama, jog šis automobilis bus 4,997 metrų ilgio, 1,963 metrų pločio, o aukštis sieks 1,455 metro. Kinijos technologijų milžinės modelis bus ir ilgesnis ir platesnis nei pagrindiniai jo konkurentai, tokie kaip „Tesla Model 3“ ar „Nio ET5“.

Naujasis „Xiaomi SU7“ turėtų būti prieinamas trijų skirtingų konfigūracijų. Pirkėjams bus siūlomas modelis su vienu varikliu, kurio svoris sieks 1 980 kg, o taip pat ir „SU7 Pro“ bei „Max“ modeliai, kurie svers maždaug 2 205 kg. Pranešama, jog pirmasis variantas bus aprūpintas 220 kW varikliu, o kiti du turės 220 kW ir 275 kW variklius.

Standartinis „Xiaomi SU7“ variantas bus aprūpintas LFP baterijomis, kurias gaminti turėtų su Kinijos milžine BYD susijusi „FinDreams“ bendrovė. Tuo tarpu, „SU7 Pro“ ir „Xiaomi SU7 Max“ modeliai naudos CATL baterijas. Neoficialiais duomenimis, čia turėtų būti naudojama 800V akumuliatorių architektūra.

0 komentarų

Populiarios naujienos

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas