Lietuvoje siūlomas naujausias „Prius“ modelis: dar galima rezervuotis ikona tapusį „Toyota“ automobilį, aišku ir jo kaina

1997 metais debiutavęs pirmasis „Toyota Prius“ modelis visiems laikams pakeitė automobilių rinką: unikalus hečbekas tapo tikra ikona ir nuo pat pradžių diktavo technologijų madas – ilgainiui jas ėmė sekti visi gamintojai.

Lietuvoje siūlomas naujausias „Prius“ modelis: dar galima rezervuotis ikona tapusį „Toyota“ automobilį, aišku ir jo kaina

Dabar jau penktosios kartos hibridą pristatantis Japonijos prekių ženklas verčia visiškai naują istorijos puslapį. Vien tik su įkraunamąja hibridine jėgaine Lietuvoje siūlomą naująjį „Prius“ modelį jau dabar, dar prieš prasidedant išankstiniams užsakymams, galima rezervuoti internetu.

Visi klientai turi galimybę tai padaryti iki kovo 31 dienos. Internetinė rezervacija suteikia teisę užsisakyti automobilį tuomet, kai prasidės išankstiniai užsakymai ir dviem savaitėmis anksčiau, nei oficialiai bus pradėta tradicinė prekyba. Tai paprasčiausias būdas maksimaliai sutrumpinti laukimo laikotarpį, be to, rezervacija nėra įpareigojantis pirkti veiksmas.

Bazinės komplektacijos naujos kartos įkraunamojo hibridinio „Prius“ modelio kaina Lietuvoje prasideda nuo 45 300 eurų.

Visapusiška evoliucija

Savitu stiliumi išsiskiriančio naujojo „Prius“ modelio siluetas labiau primena kupė nei hečbeką. Santūrios linijos formuoja elegantišką kėbulą, kuriame nėra nereikalingų apdailos detalių. Tokias automobilio formas dizaineriai sukūrė įkvėpti natūralaus oro srauto.

„Prius“ modelis visuomet buvo naujų technologijų pradininkas – jis įkvėpė ne vieno kito modelio atsiradimą. Naujos kartos automobilis persmelktas tokios pat novatoriškos dvasios.

„Prius“ įkraunamajame hibride sumontuota dar efektyvesnė baterija. Drauge su visapusiškai patobulintomis susijusiomis technologijomis tai leido sukurti itin našią hibridinę sistemą. Vien elektros režimu šis modelis gali įveikti 69 kilometrų atstumą, o CO2 emisija siekia vos 19 g/km (šie rodikliai oficialiai bus patvirtinti gavus galutinį atitikties sertifikatą).

Naujos kartos hibridinė sistema išvysto dar didesnę galią, tačiau sunaudoja mažiau degalų. 148 AG (111 kW) galią išvystantis naujasis 2 litrų benzininis variklis montuojamas drauge su priekinius ratus sukančiu nauju 160 AG (120 kW) elektros motoru. Bendra hibridinės sistemos išvystoma galia siekia 223 AG (164 kW).

Ankstesnės kartos įkraunamosios hibridinės versijos išvystoma galia siekė 122 AG (90 kW), o didesnė naujo modelio trauka užtikrina žaibišką reakciją į akceleratoriaus paspaudimą ir intensyvų pagreitėjimą. Tuo pat metu aerodinamiškos naujojo kėbulo formos optimaliai nukreipia oro srautus, o tai lemia dar mažesnes degalų sąnaudas, tikslesnį valdymą ir geresnį stabilumą važiuojant didesniu greičiu.

Naujojo „Prius“ modelio dinamika, našumas ir estetinis vaizdas viršija lūkesčius, tačiau ypatingas dėmesys jame skiriamas saugumui. Automobilyje įdiegta dar daugiau pavojaus atpažinimo ir aktyviojo saugumo funkcijų. Į „Toyota T-Mate“ sistemų komplektą įeina ir nuotoliniu būdu atnaujinama „Toyota Safety Sense“ (TSS) programinė įranga.

„Toyota“ įmonė yra įsipareigojusi siekti nulinės anglies junginių taršos, o „Prius“ modelių visame pasaulyje išpopuliarintos hibridinės technologijos labai padeda priartėti prie užsibrėžto tikslo.

Naujos kartos „Prius“ įkraunamasis hibridas svariai papildo bendrovės „Toyota“ modelių su įvairaus tipo jėgainėmis gamą. Japonijos milžinė taip pat siūlo elektromobilius (BEV) ir vandenilio degalų elementais (FCEV) varomus automobilius. Šios naujos kartos technologijos leidžia mažinti energijos sąnaudas ir anglies junginių taršą.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas