Pristatytas naujos kartos „Porsche Panamera“ sedanas: pasiūlys tris modifikacijas bei pažangiausios pakabos sistemas

Trečios kartos sedanas debiutuoja trimis naujomis modifikacijomis – „Panamera“, „Panamera 4“ ir „Panamera Turbo E-Hybrid“, kuri bus varoma galingesne jėgaine su atnaujinta pakabos sistema ir taps dinamiškiausiu sedanu savo segmente.

Pristatytas naujos kartos „Porsche Panamera“ sedanas: pasiūlys tris modifikacijas bei pažangiausios pakabos sistemas

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

Naujos kartos „Panamera“ modeliams „Porsche“ gamintojas sukūrė keturis efektyvius „E-Hybrid“ jėgos agregatus, pasižyminčius dar didesniu našumu, darbiniu diapazonu ir efektyvumu. Jo širdis – iš esmės atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 140 kW (190 AG), o kartu sukuria net 500 kW (680 AG) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą sukimosi momentą – 930 Nm.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas