„Renault“ tapo „Moterų ralio“ partneriu: renginio automobiliu-vizitine kortele pasirinktas tikrai stilingas modelis

Didžiausią Lietuvoje automobilių sporto renginį „Moterų ralis“ organizuojanti VšĮ „Idėjų grupė“ komanda sukirto rankomis su „Renault“ atstovu Lietuvoje „Sostena“. Įmonės bendradarbiaus šiemet organizuojant ir viešinant renginį. „Moterų ralio” automobiliu-vizitine kortele pasirinktas stilingas miesto visureigis „Renault Austral“.

„Renault“ tapo „Moterų ralio“ partneriu: renginio automobiliu-vizitine kortele pasirinktas tikrai stilingas modelis

Pasak jo, hibridinio „Renault Austral“ nereikia įkrauti iš elektros lizdo, kadangi automobiliui lėtėjant bei stabdant įkraunamas akumuliatorius naudojant inercijos jėgą. „Nepaisant savo dydžio, jis yra labai manevringas ankštose miesto gatvėse. Manevringumo galimybėmis bei šio modelio privalumais galės įsitikinti ir pačios „Moterų ralio“ dalyvės“, – teigia M. Plukys.

Pasak jo, hibridinio „Renault Austral“ nereikia įkrauti iš elektros lizdo, kadangi automobiliui lėtėjant bei stabdant įkraunamas akumuliatorius naudojant inercijos jėgą. „Nepaisant savo dydžio, jis yra labai manevringas ankštose miesto gatvėse. Manevringumo galimybėmis bei šio modelio privalumais galės įsitikinti ir pačios „Moterų ralio“ dalyvės“, – teigia M. Plukys.

Pasak jo, hibridinio „Renault Austral“ nereikia įkrauti iš elektros lizdo, kadangi automobiliui lėtėjant bei stabdant įkraunamas akumuliatorius naudojant inercijos jėgą. „Nepaisant savo dydžio, jis yra labai manevringas ankštose miesto gatvėse. Manevringumo galimybėmis bei šio modelio privalumais galės įsitikinti ir pačios „Moterų ralio“ dalyvės“, – teigia M. Plukys.

Pasak jo, hibridinio „Renault Austral“ nereikia įkrauti iš elektros lizdo, kadangi automobiliui lėtėjant bei stabdant įkraunamas akumuliatorius naudojant inercijos jėgą. „Nepaisant savo dydžio, jis yra labai manevringas ankštose miesto gatvėse. Manevringumo galimybėmis bei šio modelio privalumais galės įsitikinti ir pačios „Moterų ralio“ dalyvės“, – teigia M. Plukys.

Pasak jo, hibridinio „Renault Austral“ nereikia įkrauti iš elektros lizdo, kadangi automobiliui lėtėjant bei stabdant įkraunamas akumuliatorius naudojant inercijos jėgą. „Nepaisant savo dydžio, jis yra labai manevringas ankštose miesto gatvėse. Manevringumo galimybėmis bei šio modelio privalumais galės įsitikinti ir pačios „Moterų ralio“ dalyvės“, – teigia M. Plukys.

Pasak jo, hibridinio „Renault Austral“ nereikia įkrauti iš elektros lizdo, kadangi automobiliui lėtėjant bei stabdant įkraunamas akumuliatorius naudojant inercijos jėgą. „Nepaisant savo dydžio, jis yra labai manevringas ankštose miesto gatvėse. Manevringumo galimybėmis bei šio modelio privalumais galės įsitikinti ir pačios „Moterų ralio“ dalyvės“, – teigia M. Plukys.

Pasak jo, hibridinio „Renault Austral“ nereikia įkrauti iš elektros lizdo, kadangi automobiliui lėtėjant bei stabdant įkraunamas akumuliatorius naudojant inercijos jėgą. „Nepaisant savo dydžio, jis yra labai manevringas ankštose miesto gatvėse. Manevringumo galimybėmis bei šio modelio privalumais galės įsitikinti ir pačios „Moterų ralio“ dalyvės“, – teigia M. Plukys.

Tai yra pranešimas spaudai, o jo turinys nebūtinai atitinka redakcijos nuomonę, požiūrį ar įsitikinimus. Už pranešimo turinį mūsų portalo administracija neatsako.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas