Tokio lenktyninio automobilio dar nėra buvę: „Jaguar“ pristatė atnaujintą „Formulei E“ skirtą bolidą su išskirtinėmis savybėmis

„Jaguar TCS Racing“ ekipa pristatė „Jaguar I-TYPE 6“ lenktyninį automobilį, sukurtą varžytis 2023 metų ABB FIA „Formulės E“ elektromobilių pasaulio čempionate. Šiose inovatyviose varžybose žengtas dar vienas žingsnis pirmyn, mat kitąmet jose kovos jau trečiosios kartos elektriniai bolidai. Tad nenuostabu, kad pristatomas naujasis automobilis yra pažangiausias ir našiausias visų laikų „Jaguar“ sportinis modelis.

Tokio lenktyninio automobilio dar nėra buvę: „Jaguar“ pristatė atnaujintą „Formulei E“ skirtą bolidą su išskirtinėmis savybėmis

Tai pirmasis „Formulės E“ lenktyninis automobilis, kuriame įdiegtos tiek priekinė, tiek galinė jėgos pavaros. Priekinis elektros variklis sukuria 250 kW regeneracinę galią, o galinis – net 350 kW ir taip padvigubina antrosios kartos bolidų energijos regeneravimo galimybes. Dėl to komanda net nusprendė atsisakyti tradicinių galinių stabdžių.

Tai pirmasis „Formulės E“ lenktyninis automobilis, kuriame įdiegtos tiek priekinė, tiek galinė jėgos pavaros. Priekinis elektros variklis sukuria 250 kW regeneracinę galią, o galinis – net 350 kW ir taip padvigubina antrosios kartos bolidų energijos regeneravimo galimybes. Dėl to komanda net nusprendė atsisakyti tradicinių galinių stabdžių.

Tai pirmasis „Formulės E“ lenktyninis automobilis, kuriame įdiegtos tiek priekinė, tiek galinė jėgos pavaros. Priekinis elektros variklis sukuria 250 kW regeneracinę galią, o galinis – net 350 kW ir taip padvigubina antrosios kartos bolidų energijos regeneravimo galimybes. Dėl to komanda net nusprendė atsisakyti tradicinių galinių stabdžių.

Tai pirmasis „Formulės E“ lenktyninis automobilis, kuriame įdiegtos tiek priekinė, tiek galinė jėgos pavaros. Priekinis elektros variklis sukuria 250 kW regeneracinę galią, o galinis – net 350 kW ir taip padvigubina antrosios kartos bolidų energijos regeneravimo galimybes. Dėl to komanda net nusprendė atsisakyti tradicinių galinių stabdžių.

Tai pirmasis „Formulės E“ lenktyninis automobilis, kuriame įdiegtos tiek priekinė, tiek galinė jėgos pavaros. Priekinis elektros variklis sukuria 250 kW regeneracinę galią, o galinis – net 350 kW ir taip padvigubina antrosios kartos bolidų energijos regeneravimo galimybes. Dėl to komanda net nusprendė atsisakyti tradicinių galinių stabdžių.

Tai pirmasis „Formulės E“ lenktyninis automobilis, kuriame įdiegtos tiek priekinė, tiek galinė jėgos pavaros. Priekinis elektros variklis sukuria 250 kW regeneracinę galią, o galinis – net 350 kW ir taip padvigubina antrosios kartos bolidų energijos regeneravimo galimybes. Dėl to komanda net nusprendė atsisakyti tradicinių galinių stabdžių.

Tai pirmasis „Formulės E“ lenktyninis automobilis, kuriame įdiegtos tiek priekinė, tiek galinė jėgos pavaros. Priekinis elektros variklis sukuria 250 kW regeneracinę galią, o galinis – net 350 kW ir taip padvigubina antrosios kartos bolidų energijos regeneravimo galimybes. Dėl to komanda net nusprendė atsisakyti tradicinių galinių stabdžių.

Tai pirmasis „Formulės E“ lenktyninis automobilis, kuriame įdiegtos tiek priekinė, tiek galinė jėgos pavaros. Priekinis elektros variklis sukuria 250 kW regeneracinę galią, o galinis – net 350 kW ir taip padvigubina antrosios kartos bolidų energijos regeneravimo galimybes. Dėl to komanda net nusprendė atsisakyti tradicinių galinių stabdžių.

Tai pirmasis „Formulės E“ lenktyninis automobilis, kuriame įdiegtos tiek priekinė, tiek galinė jėgos pavaros. Priekinis elektros variklis sukuria 250 kW regeneracinę galią, o galinis – net 350 kW ir taip padvigubina antrosios kartos bolidų energijos regeneravimo galimybes. Dėl to komanda net nusprendė atsisakyti tradicinių galinių stabdžių.

Tai pirmasis „Formulės E“ lenktyninis automobilis, kuriame įdiegtos tiek priekinė, tiek galinė jėgos pavaros. Priekinis elektros variklis sukuria 250 kW regeneracinę galią, o galinis – net 350 kW ir taip padvigubina antrosios kartos bolidų energijos regeneravimo galimybes. Dėl to komanda net nusprendė atsisakyti tradicinių galinių stabdžių.

Tai pirmasis „Formulės E“ lenktyninis automobilis, kuriame įdiegtos tiek priekinė, tiek galinė jėgos pavaros. Priekinis elektros variklis sukuria 250 kW regeneracinę galią, o galinis – net 350 kW ir taip padvigubina antrosios kartos bolidų energijos regeneravimo galimybes. Dėl to komanda net nusprendė atsisakyti tradicinių galinių stabdžių.

Tai pirmasis „Formulės E“ lenktyninis automobilis, kuriame įdiegtos tiek priekinė, tiek galinė jėgos pavaros. Priekinis elektros variklis sukuria 250 kW regeneracinę galią, o galinis – net 350 kW ir taip padvigubina antrosios kartos bolidų energijos regeneravimo galimybes. Dėl to komanda net nusprendė atsisakyti tradicinių galinių stabdžių.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas