„Toyota“ atnaujino daugelio lietuvių pamėgtą modelį: verčiamas naujas puslapis hibridinių automobilių istorijoje

Penktos kartos „Toyota Prius“ pradeda naują skyrių technologijų inovacijų istorijoje. Nuo pat pirmojo pasirodymo 1997 m. „Prius“ padarė didžiulę įtaką tiek „Toyota“ koncernui, tiek visam pasauliui ir įtvirtino savo, kaip automobilių ikonos, įvaizdį. Naujosios kartos modelis, kuris Europoje bus parduodamas tik „Plug-in Hybrid“ modifikacijos, žengia tvirtą žingsnį šioje inovacijų kelionėje.

„Toyota“ atnaujino daugelio lietuvių pamėgtą modelį: verčiamas naujas puslapis hibridinių automobilių istorijoje

„Prius“ visada įkvėpdavo naujų modelių ateitį, o naujoji karta pratęsia novatorišką dvasią. Joje pristatoma naujos kartos „Plug-in Hybrid“ sistema su didesnės talpos baterija, pasiekianti geresnį našumą bei užtikrinanti itin žemas anglies dioksido emisijas – pagal WLTP standartą, šios siekia vos 19 g/km (duomenys dar nepatvirtinti). Tai – mažiausia emisija „Prius“ istorijoje.

„Prius“ visada įkvėpdavo naujų modelių ateitį, o naujoji karta pratęsia novatorišką dvasią. Joje pristatoma naujos kartos „Plug-in Hybrid“ sistema su didesnės talpos baterija, pasiekianti geresnį našumą bei užtikrinanti itin žemas anglies dioksido emisijas – pagal WLTP standartą, šios siekia vos 19 g/km (duomenys dar nepatvirtinti). Tai – mažiausia emisija „Prius“ istorijoje.

„Prius“ visada įkvėpdavo naujų modelių ateitį, o naujoji karta pratęsia novatorišką dvasią. Joje pristatoma naujos kartos „Plug-in Hybrid“ sistema su didesnės talpos baterija, pasiekianti geresnį našumą bei užtikrinanti itin žemas anglies dioksido emisijas – pagal WLTP standartą, šios siekia vos 19 g/km (duomenys dar nepatvirtinti). Tai – mažiausia emisija „Prius“ istorijoje.

„Prius“ visada įkvėpdavo naujų modelių ateitį, o naujoji karta pratęsia novatorišką dvasią. Joje pristatoma naujos kartos „Plug-in Hybrid“ sistema su didesnės talpos baterija, pasiekianti geresnį našumą bei užtikrinanti itin žemas anglies dioksido emisijas – pagal WLTP standartą, šios siekia vos 19 g/km (duomenys dar nepatvirtinti). Tai – mažiausia emisija „Prius“ istorijoje.

„Prius“ visada įkvėpdavo naujų modelių ateitį, o naujoji karta pratęsia novatorišką dvasią. Joje pristatoma naujos kartos „Plug-in Hybrid“ sistema su didesnės talpos baterija, pasiekianti geresnį našumą bei užtikrinanti itin žemas anglies dioksido emisijas – pagal WLTP standartą, šios siekia vos 19 g/km (duomenys dar nepatvirtinti). Tai – mažiausia emisija „Prius“ istorijoje.

„Prius“ visada įkvėpdavo naujų modelių ateitį, o naujoji karta pratęsia novatorišką dvasią. Joje pristatoma naujos kartos „Plug-in Hybrid“ sistema su didesnės talpos baterija, pasiekianti geresnį našumą bei užtikrinanti itin žemas anglies dioksido emisijas – pagal WLTP standartą, šios siekia vos 19 g/km (duomenys dar nepatvirtinti). Tai – mažiausia emisija „Prius“ istorijoje.

„Prius“ visada įkvėpdavo naujų modelių ateitį, o naujoji karta pratęsia novatorišką dvasią. Joje pristatoma naujos kartos „Plug-in Hybrid“ sistema su didesnės talpos baterija, pasiekianti geresnį našumą bei užtikrinanti itin žemas anglies dioksido emisijas – pagal WLTP standartą, šios siekia vos 19 g/km (duomenys dar nepatvirtinti). Tai – mažiausia emisija „Prius“ istorijoje.

„Prius“ visada įkvėpdavo naujų modelių ateitį, o naujoji karta pratęsia novatorišką dvasią. Joje pristatoma naujos kartos „Plug-in Hybrid“ sistema su didesnės talpos baterija, pasiekianti geresnį našumą bei užtikrinanti itin žemas anglies dioksido emisijas – pagal WLTP standartą, šios siekia vos 19 g/km (duomenys dar nepatvirtinti). Tai – mažiausia emisija „Prius“ istorijoje.

„Prius“ visada įkvėpdavo naujų modelių ateitį, o naujoji karta pratęsia novatorišką dvasią. Joje pristatoma naujos kartos „Plug-in Hybrid“ sistema su didesnės talpos baterija, pasiekianti geresnį našumą bei užtikrinanti itin žemas anglies dioksido emisijas – pagal WLTP standartą, šios siekia vos 19 g/km (duomenys dar nepatvirtinti). Tai – mažiausia emisija „Prius“ istorijoje.

„Prius“ visada įkvėpdavo naujų modelių ateitį, o naujoji karta pratęsia novatorišką dvasią. Joje pristatoma naujos kartos „Plug-in Hybrid“ sistema su didesnės talpos baterija, pasiekianti geresnį našumą bei užtikrinanti itin žemas anglies dioksido emisijas – pagal WLTP standartą, šios siekia vos 19 g/km (duomenys dar nepatvirtinti). Tai – mažiausia emisija „Prius“ istorijoje.

„Prius“ visada įkvėpdavo naujų modelių ateitį, o naujoji karta pratęsia novatorišką dvasią. Joje pristatoma naujos kartos „Plug-in Hybrid“ sistema su didesnės talpos baterija, pasiekianti geresnį našumą bei užtikrinanti itin žemas anglies dioksido emisijas – pagal WLTP standartą, šios siekia vos 19 g/km (duomenys dar nepatvirtinti). Tai – mažiausia emisija „Prius“ istorijoje.

„Prius“ visada įkvėpdavo naujų modelių ateitį, o naujoji karta pratęsia novatorišką dvasią. Joje pristatoma naujos kartos „Plug-in Hybrid“ sistema su didesnės talpos baterija, pasiekianti geresnį našumą bei užtikrinanti itin žemas anglies dioksido emisijas – pagal WLTP standartą, šios siekia vos 19 g/km (duomenys dar nepatvirtinti). Tai – mažiausia emisija „Prius“ istorijoje.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas