Neįprastai šiltus gruodžio pabaigos orus keičiantį šaltuką netruks pajusti ir automobilių vairuotojai − ryte neužsivedantis automobilis neretam vairuotojui sugriauna visos dienos planus.
Draudikai pastebi, kad problemos užvesti automobilį yra kone dažniausia situacija, kai žiemos sezono metu yra kviečiama techninė pagalba, rašoma „Lietuvos draudimo“ pranešime žiniasklaidai.
„Kaip rodo mūsų praktika, automobilio akumuliatorius dažniausiai ima streikuoti dėl kelių priežasčių. Visų pirma dėl bendros prastos jo būklės, kai paspaudus didesniam šaltukui, nebepakanka energijos užvesti sušalusį variklį. Antroji priežastis − retas automobilio naudojimas. Jei transporto priemone važinėjama tik kartą per savaitę, tikrai tikėtina, kad po kelių šaltų naktų iš eilės variklis gali neužsivesti“, – sako Giedrius Petrikas, „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas.
„Kaip rodo mūsų praktika, automobilio akumuliatorius dažniausiai ima streikuoti dėl kelių priežasčių. Visų pirma dėl bendros prastos jo būklės, kai paspaudus didesniam šaltukui, nebepakanka energijos užvesti sušalusį variklį. Antroji priežastis − retas automobilio naudojimas. Jei transporto priemone važinėjama tik kartą per savaitę, tikrai tikėtina, kad po kelių šaltų naktų iš eilės variklis gali neužsivesti“, – sako Giedrius Petrikas, „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas.
„Kaip rodo mūsų praktika, automobilio akumuliatorius dažniausiai ima streikuoti dėl kelių priežasčių. Visų pirma dėl bendros prastos jo būklės, kai paspaudus didesniam šaltukui, nebepakanka energijos užvesti sušalusį variklį. Antroji priežastis − retas automobilio naudojimas. Jei transporto priemone važinėjama tik kartą per savaitę, tikrai tikėtina, kad po kelių šaltų naktų iš eilės variklis gali neužsivesti“, – sako Giedrius Petrikas, „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas.
„Kaip rodo mūsų praktika, automobilio akumuliatorius dažniausiai ima streikuoti dėl kelių priežasčių. Visų pirma dėl bendros prastos jo būklės, kai paspaudus didesniam šaltukui, nebepakanka energijos užvesti sušalusį variklį. Antroji priežastis − retas automobilio naudojimas. Jei transporto priemone važinėjama tik kartą per savaitę, tikrai tikėtina, kad po kelių šaltų naktų iš eilės variklis gali neužsivesti“, – sako Giedrius Petrikas, „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas.
„Kaip rodo mūsų praktika, automobilio akumuliatorius dažniausiai ima streikuoti dėl kelių priežasčių. Visų pirma dėl bendros prastos jo būklės, kai paspaudus didesniam šaltukui, nebepakanka energijos užvesti sušalusį variklį. Antroji priežastis − retas automobilio naudojimas. Jei transporto priemone važinėjama tik kartą per savaitę, tikrai tikėtina, kad po kelių šaltų naktų iš eilės variklis gali neužsivesti“, – sako Giedrius Petrikas, „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas.
„Kaip rodo mūsų praktika, automobilio akumuliatorius dažniausiai ima streikuoti dėl kelių priežasčių. Visų pirma dėl bendros prastos jo būklės, kai paspaudus didesniam šaltukui, nebepakanka energijos užvesti sušalusį variklį. Antroji priežastis − retas automobilio naudojimas. Jei transporto priemone važinėjama tik kartą per savaitę, tikrai tikėtina, kad po kelių šaltų naktų iš eilės variklis gali neužsivesti“, – sako Giedrius Petrikas, „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas.
„Kaip rodo mūsų praktika, automobilio akumuliatorius dažniausiai ima streikuoti dėl kelių priežasčių. Visų pirma dėl bendros prastos jo būklės, kai paspaudus didesniam šaltukui, nebepakanka energijos užvesti sušalusį variklį. Antroji priežastis − retas automobilio naudojimas. Jei transporto priemone važinėjama tik kartą per savaitę, tikrai tikėtina, kad po kelių šaltų naktų iš eilės variklis gali neužsivesti“, – sako Giedrius Petrikas, „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas.
Tai yra pranešimas spaudai, o jo turinys nebūtinai atitinka redakcijos nuomonę, požiūrį ar įsitikinimus. Už pranešimo turinį mūsų portalo administracija neatsako.
0 komentarų
Taip pat skaitykite