Vairuotojai Lietuvoje ir vėl susiduria su rimtais iššūkiais: sparčiai šąlant orams – tradiciniai automobilių siurprizai, kurie gali sugadinti visą dieną

Neįprastai šiltus gruodžio pabaigos orus keičiantį šaltuką netruks pajusti ir automobilių vairuotojai − ryte neužsivedantis automobilis neretam vairuotojui sugriauna visos dienos planus.

Vairuotojai Lietuvoje ir vėl susiduria su rimtais iššūkiais: sparčiai šąlant orams – tradiciniai automobilių siurprizai, kurie gali sugadinti visą dieną

Draudikai pastebi, kad problemos užvesti automobilį yra kone dažniausia situacija, kai žiemos sezono metu yra kviečiama techninė pagalba, rašoma „Lietuvos draudimo“ pranešime žiniasklaidai.

„Kaip rodo mūsų praktika, automobilio akumuliatorius dažniausiai ima streikuoti dėl kelių priežasčių. Visų pirma dėl bendros prastos jo būklės, kai paspaudus didesniam šaltukui, nebepakanka energijos užvesti sušalusį variklį. Antroji priežastis − retas automobilio naudojimas. Jei transporto priemone važinėjama tik kartą per savaitę, tikrai tikėtina, kad po kelių šaltų naktų iš eilės variklis gali neužsivesti“, – sako Giedrius Petrikas, „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas.

„Kaip rodo mūsų praktika, automobilio akumuliatorius dažniausiai ima streikuoti dėl kelių priežasčių. Visų pirma dėl bendros prastos jo būklės, kai paspaudus didesniam šaltukui, nebepakanka energijos užvesti sušalusį variklį. Antroji priežastis − retas automobilio naudojimas. Jei transporto priemone važinėjama tik kartą per savaitę, tikrai tikėtina, kad po kelių šaltų naktų iš eilės variklis gali neužsivesti“, – sako Giedrius Petrikas, „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas.

„Kaip rodo mūsų praktika, automobilio akumuliatorius dažniausiai ima streikuoti dėl kelių priežasčių. Visų pirma dėl bendros prastos jo būklės, kai paspaudus didesniam šaltukui, nebepakanka energijos užvesti sušalusį variklį. Antroji priežastis − retas automobilio naudojimas. Jei transporto priemone važinėjama tik kartą per savaitę, tikrai tikėtina, kad po kelių šaltų naktų iš eilės variklis gali neužsivesti“, – sako Giedrius Petrikas, „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas.

„Kaip rodo mūsų praktika, automobilio akumuliatorius dažniausiai ima streikuoti dėl kelių priežasčių. Visų pirma dėl bendros prastos jo būklės, kai paspaudus didesniam šaltukui, nebepakanka energijos užvesti sušalusį variklį. Antroji priežastis − retas automobilio naudojimas. Jei transporto priemone važinėjama tik kartą per savaitę, tikrai tikėtina, kad po kelių šaltų naktų iš eilės variklis gali neužsivesti“, – sako Giedrius Petrikas, „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas.

„Kaip rodo mūsų praktika, automobilio akumuliatorius dažniausiai ima streikuoti dėl kelių priežasčių. Visų pirma dėl bendros prastos jo būklės, kai paspaudus didesniam šaltukui, nebepakanka energijos užvesti sušalusį variklį. Antroji priežastis − retas automobilio naudojimas. Jei transporto priemone važinėjama tik kartą per savaitę, tikrai tikėtina, kad po kelių šaltų naktų iš eilės variklis gali neužsivesti“, – sako Giedrius Petrikas, „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas.

„Kaip rodo mūsų praktika, automobilio akumuliatorius dažniausiai ima streikuoti dėl kelių priežasčių. Visų pirma dėl bendros prastos jo būklės, kai paspaudus didesniam šaltukui, nebepakanka energijos užvesti sušalusį variklį. Antroji priežastis − retas automobilio naudojimas. Jei transporto priemone važinėjama tik kartą per savaitę, tikrai tikėtina, kad po kelių šaltų naktų iš eilės variklis gali neužsivesti“, – sako Giedrius Petrikas, „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas.

„Kaip rodo mūsų praktika, automobilio akumuliatorius dažniausiai ima streikuoti dėl kelių priežasčių. Visų pirma dėl bendros prastos jo būklės, kai paspaudus didesniam šaltukui, nebepakanka energijos užvesti sušalusį variklį. Antroji priežastis − retas automobilio naudojimas. Jei transporto priemone važinėjama tik kartą per savaitę, tikrai tikėtina, kad po kelių šaltų naktų iš eilės variklis gali neužsivesti“, – sako Giedrius Petrikas, „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas.

Tai yra pranešimas spaudai, o jo turinys nebūtinai atitinka redakcijos nuomonę, požiūrį ar įsitikinimus. Už pranešimo turinį mūsų portalo administracija neatsako.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas