Prisijunkite
Prisijunkite
Skrydžiai gali būti nenuspėjami, net ir įprastas vidaus reisas gali virsti tikru išbandymu keleiviams bei įgulai. Būtent taip nutiko viename iš „IndiGo“ oro linijų skrydžių Indijoje.
Ramus popietės skrydis staiga virto pavojingu manevru, kai lėktuvui teko keisti maršrutą, o kelionės pabaigoje – leistis su beveik tuščiais degalų bakais. Nors viskas baigėsi laimingai, keleiviai dar ilgai prisimins šias įtemptas akimirkas ore.
Dėl netikėtų aplinkybių keleivinio lėktuvo pilotas, vykdęs vidaus reisą Indijoje, negalėjo nusileisti suplanuotame oro uoste. Pakeliui į atsarginį oro uostą degalai artėjo prie kritinio lygio teko skubiai siųsti pavojaus signalą „mayday“.
Incidentas įvyko praėjusį ketvirtadienį. Oro linijų „IndiGo“ lėktuvas pakilo iš Guvahati, esančio Indijos šiaurės rytuose, ir skrido į Čenają, miestą Bengalijos įlankos pakrantėje. Skrydžio planas numatė nusileidimą 19:45 val., tačiau planus sujaukė nenumatytos kliūtys.
Pasak oficialios „IndiGo“ versijos, nusileidimas buvo neįmanomas dėl prastų oro sąlygų. Visgi „The Indian Express“, remdamasis šaltiniu aviacijos sektoriuje, teigia, jog kalta ne oro situacija, o intensyvus oro eismas, dėl kurio pilotams teko ieškoti kito sprendimo.
Nuspręsta keisti kryptį ir leistis Bengalūro oro uoste, kuris nuo Čenajaus nutolęs maždaug 300 kilometrų. Tačiau pakeliui į šį uostą kilo kita problema – degalai sparčiai seko. Supratus, kad situacija tampa pavojinga, įgula paskelbė „mayday“ signalą ir apie padėtį informavo oro uostą.
Reaguodamos į avarinį signalą, oro uosto tarnybos nedelsdamos suteikė prioritetinį leidimą nusileisti – tai reiškė, kad „IndiGo“ lėktuvas buvo įleistas pirmasis, nepaisant kitų laukiančių orlaivių.
Lėktuvas sėkmingai nutūpė 20:15 val., o visi keleiviai saugiai evakuoti. Sužeistųjų nebuvo. Po to, kai orlaivis buvo papildytas degalais ir pasikeitė įgula, jis vėl pakilo į orą ir skrydį į Čenajų sėkmingai užbaigė apie 23 valandą.
Šis incidentas yra puikus priminimas, kiek daug nenumatytų aplinkybių gali kilti net ir kasdieniuose maršrutuose. Reagavimas į kritines situacijas, šaltas protas ir operatyvumas, o tai savybės, kurios padėjo išvengti tragedijos.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti