Tai privalu žinoti kiekvienam vairuotojui: ar gali sprogti automobilio akumuliatorius ir kaip to išvengti?

Nors techniškai tvarkingame automobilyje to nenutinka, vis dėlto netaisyklingas įkrovimas įkrovikliu gali lemti akumuliatoriaus perkrovą. Svarbu žinoti, kaip įkrauti automobilio akumuliatorių, kad išvengtumėte maitinimo problemų, rašoma „Inter Cars“ pranešime žiniasklaidai.

Tai privalu žinoti kiekvienam vairuotojui: ar gali sprogti automobilio akumuliatorius ir kaip to išvengti?

Teoriškai nebūtina įkrauti akumuliatoriaus. Kiekvieno automobilio maitinimo sistema suprojektuota taip, kad važiuojant akumuliatorius savaime gautų energiją iš generatoriaus. Tinkamą įkrovos lygį palaiko įtampos reguliatorius, kuris neleidžia perkrauti akumuliatoriaus ir stabilizuoja 13,8–14,4 V įkrovą. Taip užtikrinama, kad net ir po daugelio važiavimo valandų akumuliatoriuje išliktų optimali 12,4–12,8 V įtampa.

Teoriškai nebūtina įkrauti akumuliatoriaus. Kiekvieno automobilio maitinimo sistema suprojektuota taip, kad važiuojant akumuliatorius savaime gautų energiją iš generatoriaus. Tinkamą įkrovos lygį palaiko įtampos reguliatorius, kuris neleidžia perkrauti akumuliatoriaus ir stabilizuoja 13,8–14,4 V įkrovą. Taip užtikrinama, kad net ir po daugelio važiavimo valandų akumuliatoriuje išliktų optimali 12,4–12,8 V įtampa.

Teoriškai nebūtina įkrauti akumuliatoriaus. Kiekvieno automobilio maitinimo sistema suprojektuota taip, kad važiuojant akumuliatorius savaime gautų energiją iš generatoriaus. Tinkamą įkrovos lygį palaiko įtampos reguliatorius, kuris neleidžia perkrauti akumuliatoriaus ir stabilizuoja 13,8–14,4 V įkrovą. Taip užtikrinama, kad net ir po daugelio važiavimo valandų akumuliatoriuje išliktų optimali 12,4–12,8 V įtampa.

Teoriškai nebūtina įkrauti akumuliatoriaus. Kiekvieno automobilio maitinimo sistema suprojektuota taip, kad važiuojant akumuliatorius savaime gautų energiją iš generatoriaus. Tinkamą įkrovos lygį palaiko įtampos reguliatorius, kuris neleidžia perkrauti akumuliatoriaus ir stabilizuoja 13,8–14,4 V įkrovą. Taip užtikrinama, kad net ir po daugelio važiavimo valandų akumuliatoriuje išliktų optimali 12,4–12,8 V įtampa.

Teoriškai nebūtina įkrauti akumuliatoriaus. Kiekvieno automobilio maitinimo sistema suprojektuota taip, kad važiuojant akumuliatorius savaime gautų energiją iš generatoriaus. Tinkamą įkrovos lygį palaiko įtampos reguliatorius, kuris neleidžia perkrauti akumuliatoriaus ir stabilizuoja 13,8–14,4 V įkrovą. Taip užtikrinama, kad net ir po daugelio važiavimo valandų akumuliatoriuje išliktų optimali 12,4–12,8 V įtampa.

Teoriškai nebūtina įkrauti akumuliatoriaus. Kiekvieno automobilio maitinimo sistema suprojektuota taip, kad važiuojant akumuliatorius savaime gautų energiją iš generatoriaus. Tinkamą įkrovos lygį palaiko įtampos reguliatorius, kuris neleidžia perkrauti akumuliatoriaus ir stabilizuoja 13,8–14,4 V įkrovą. Taip užtikrinama, kad net ir po daugelio važiavimo valandų akumuliatoriuje išliktų optimali 12,4–12,8 V įtampa.

Teoriškai nebūtina įkrauti akumuliatoriaus. Kiekvieno automobilio maitinimo sistema suprojektuota taip, kad važiuojant akumuliatorius savaime gautų energiją iš generatoriaus. Tinkamą įkrovos lygį palaiko įtampos reguliatorius, kuris neleidžia perkrauti akumuliatoriaus ir stabilizuoja 13,8–14,4 V įkrovą. Taip užtikrinama, kad net ir po daugelio važiavimo valandų akumuliatoriuje išliktų optimali 12,4–12,8 V įtampa.

Teoriškai nebūtina įkrauti akumuliatoriaus. Kiekvieno automobilio maitinimo sistema suprojektuota taip, kad važiuojant akumuliatorius savaime gautų energiją iš generatoriaus. Tinkamą įkrovos lygį palaiko įtampos reguliatorius, kuris neleidžia perkrauti akumuliatoriaus ir stabilizuoja 13,8–14,4 V įkrovą. Taip užtikrinama, kad net ir po daugelio važiavimo valandų akumuliatoriuje išliktų optimali 12,4–12,8 V įtampa.

Teoriškai nebūtina įkrauti akumuliatoriaus. Kiekvieno automobilio maitinimo sistema suprojektuota taip, kad važiuojant akumuliatorius savaime gautų energiją iš generatoriaus. Tinkamą įkrovos lygį palaiko įtampos reguliatorius, kuris neleidžia perkrauti akumuliatoriaus ir stabilizuoja 13,8–14,4 V įkrovą. Taip užtikrinama, kad net ir po daugelio važiavimo valandų akumuliatoriuje išliktų optimali 12,4–12,8 V įtampa.

Teoriškai nebūtina įkrauti akumuliatoriaus. Kiekvieno automobilio maitinimo sistema suprojektuota taip, kad važiuojant akumuliatorius savaime gautų energiją iš generatoriaus. Tinkamą įkrovos lygį palaiko įtampos reguliatorius, kuris neleidžia perkrauti akumuliatoriaus ir stabilizuoja 13,8–14,4 V įkrovą. Taip užtikrinama, kad net ir po daugelio važiavimo valandų akumuliatoriuje išliktų optimali 12,4–12,8 V įtampa.

Teoriškai nebūtina įkrauti akumuliatoriaus. Kiekvieno automobilio maitinimo sistema suprojektuota taip, kad važiuojant akumuliatorius savaime gautų energiją iš generatoriaus. Tinkamą įkrovos lygį palaiko įtampos reguliatorius, kuris neleidžia perkrauti akumuliatoriaus ir stabilizuoja 13,8–14,4 V įkrovą. Taip užtikrinama, kad net ir po daugelio važiavimo valandų akumuliatoriuje išliktų optimali 12,4–12,8 V įtampa.

Tai yra pranešimas spaudai, o jo turinys nebūtinai atitinka redakcijos nuomonę, požiūrį ar įsitikinimus. Už pranešimo turinį mūsų portalo administracija neatsako.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas