„Poco X7 Pro“ telefono turėtojai susiduria su netikėtais nepatogumais, šimtai skundžiasi dėl šios problemos

Topcom.lt , 2025-05-24, 12:00
0
„Poco X7 Pro“ telefono turėtojai susiduria su netikėtais nepatogumais, šimtai skundžiasi dėl šios problemos

Netrukus po pasaulinio „Poco X7 Pro“ išmaniojo telefono pristatymo internete pradėjo atsirasti iš pirmo žvilgsnio keisti vartotojų skundai dėl vadinamosios nepriskambinimo problemos. Laikui bėgant tokių pranešimų vis daugėjo. 

„4PDA“ forume ir internetinių prekyviečių atsiliepimuose galima rasti šimtus „Poco X7 Pro“ savininkų skundų, kad telefonas keistai atmeta įeinančius skambučius, nerodydamas jokių ženklų. Panašu, kad problema nėra masinė, bet ir ne itin reta. Be to, ji pasireiškia ne nuolat, o periodiškai, su „pertrūkiais“ dienos metu.

Vieni renkasi tiesiog grąžinti telefoną pagal garantiją, o tie, kurie jį pirko užsienyje, priversti ieškoti sprendimų arba parduoti įrenginį skelbimų svetainėse. Deja, per beveik tris mėnesius patikimo sprendimo taip ir neatsirado. 

SIM kortelių keitimas ar perstatymas nepadeda, kaip ir įvairių modemo veikimo režimų (2G, 3G, 4G) perjungimas. Kai kuriais atvejais skambutį priimti pavyksta, bet po kelių sekundžių jis nutraukiamas, o skambinantysis gauna pranešimą, kad „abonentas už ryšio zonos ribų“.

Laikinai problema išsisprendžia perkraunant telefoną arba įjungus ir išjungus „Skrydžio režimą“. Tai rodo, kad įrenginio perkrovimas ryšiui su bazinėmis stotimis kažkaip padeda. Empiriškai nustatyta, kad nepriskambinimai dažniausiai pasitaiko, kai telefonas ilgai būna nenaudojamas. 

Signalo stiprumo rodiklis būsenos juostoje problemos neįtakoja: nepriskambinimai vyksta net esant maksimaliam signalo lygiui.

Žinomas atvejis užsienyje, kai pirkėja nunešė probleminį „Poco X7 Pro“ į servisą, bet įrenginys buvo grąžintas, teigiant, kad jokių problemų nėra. Žinoma, po to nepriskambinimai tęsėsi. Vartotojai spėja, kad problema greičiausiai yra programinė, nes visiškas ryšio dingimas neįvyksta. Taip pat keliamos versijos apie galimus konfliktus su senesnio tipo bazinėmis stotimis.

Tačiau didžiausią nuostabą kelia „Xiaomi“ reakcija, tiksliau, jos nebuvimas. Jei problema iš tiesų gali būti išspręsta programinės įrangos atnaujinimu, bendrovė turėjo pakankamai laiko pripažinti situaciją ir išleisti pataisą: nuo telefono pasirodymo praėjo beveik penki mėnesiai. 

Jei problema yra aparatinė, „Xiaomi“ turėtų pradėti atšaukimo kampaniją arba bent jau užtikrinti nemokamą remontą visiems paveiktiems vartotojams servisų centruose.

Galiausiai stebina galutinio produkto, išleidžiamo į tarptautines rinkas, kokybė, kai jis nesugeba atlikti pagrindinių funkcijų. Kaip rašo vartotojai, galima pakentėti problemas su kameromis ar kitomis antraeilėmis funkcijomis, bet kai telefonas neatlieka savo pagrindinės funkcijos – tai išskirtinis gamintojo neatsakingumo lygis.

Ar patiko šis įrašas?
 
Temos: Poco

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas