Prisijunkite
Prisijunkite
Lukas Snarskis , 2025-04-07, 09:00 0
Mobiliuosius žaidimus telefone šiandien žaidžia 1 iš 3 pasaulio gyventojų, rodo tyrimų bendrovės „Statista“ duomenys. Augant žaidėjų skaičiui, kasdien atsiranda vis daugiau mobiliesiems įrenginiams skirtų žaidimų, tuo pačiu tobulėja ir technologijos.
Sunku būtų nesutikti, jog geriausi „Android“ įrenginiams skirti žaidimai atrodo žymiai geriau nei anksčiau. Kūrėjai turi galingesnę aparatinę įrangą, o „Android“ sistemoje patobulintos grafikos atvaizdavimo funkcijos.
Šiandien dauguma „Android“ įrenginių palaiko pramonės standartinę grafikos ir skaičiavimo API, kuris yra žinomas kaip „Vulkan“. Tai leidžia leidžia efektyviai paleisti žaidimus šiuolaikiniuose telefonuose.
Naujausioje „Vulkan 1.4“ API versijoje bus įdiegta funkcija, kuri gali gerokai pagerinti žaidimų našumą išmaniuose telefonuose, kurie veiks su „Android 16“ operacinės sistemos versija. Tai gali tapti tikra mobilių žaidimų rinkos revoliucija.
„Vulkan“ grafikos API - tai moderni, mažai sąnaudų reikalaujanti daugiaplatformė 3D grafikos ir skaičiavimų API. Ji suteikia kūrėjams daugiau galimybių tiesiogiai valdyti vaizdo plokštę nei senesnė „OpenGL“, kurią pakeičia „Vulkan“.
Dėl tiesioginio valdymo sumažėja procesoriaus pridėtinės išlaidos, todėl pagerėja daugiasluoksnių programų ir žaidimų našumas, o žaidimuose galima naudoti pažangias šiuolaikinių išmaniųjų telefonų GPU palaikomas funkcijas, pavyzdžiui, spindulių sekimą.
2016 metais „Android“ operacinėje sistemoje buvo įdiegtas „Vulkan“ grafikos API palaikymas, tačiau iš pradžių šis sprendimas buvo palaikomas tik nedideliame kiekyje įrenginiu. Dabar „Vulkan“ palaiko daugiau nei 85 proc. išmaniųjų telefonų.
Dėl to „Google“ neseniai paskelbė, kad „Vulkan“ yra oficiali „Android“ grafikos API, o tai reiškia, kad visa programinė įranga turės naudoti „Vulkan“ sprendimą ryšiui su įrenginio vaizdo plokšte palaikyti.
Siekiant pagerinti „Vulkan“ funkcijų prieinamumo nuoseklumą visuose „Android“ išmaniuose telefonuose, praėjusiais metais buvo pristatyta „Vulkan Profiles for Android“ programa. VPA apibrėžia „Vulkan“ funkcijų rinkinį, kurį turi palaikyti GPU, kad „Google“ atliktų tam tikros „Android“ versijos sertifikavimo testus.
Viena iš „Vulkan“ funkcijų, kurios reikalauja VPA 16, yra „Host Image Copy“. Tai pagrindinė „Vulkan 1.4“ specifikacijos dalis. „Google“ vyresnysis programinės įrangos kūrėjas Shahbazas Youssefi aiškina, kad „Host Image Copy“ leidžia be trikdžių transliuoti tekstūrų duomenis ir greičiau įkelti vaizdą, o GPU atminties naudojimas sumažėja perpus.
Ši funkcija leidžia žaidimams kopijuoti vaizdo duomenis, pavyzdžiui, tekstūras, naudojant įrenginio procesorių, o ne vaizdo plokštę. Tradiciškai vaizdo duomenis iš įrenginio operatyviosios atminties ar saugyklos į GPU reikėdavo perkelti keliais etapais - iš pradžių duomenys kopijuojami į laikiną buferį GPU atmintyje, o tada GPU juos kopijuoja iš šio buferio į galutinę paskirties vietą.
Suteikdama procesoriui galimybę tiesiogiai kopijuoti vaizdo duomenis iš kompiuterio atminties į GPU vaizdo atmintį arba net tarp dviejų vaizdų kompiuterio atmintyje, „Host Image Copy“ panaikina laikinojo buferio poreikį.
Tai perpus sumažina perdavimui reikalingą vaizdo plokštės atmintį ir, naudojant kelis procesoriaus srautus tekstūros duomenims lygiagrečiai įkelti, pagerina įkėlimo laiką. Taip pat atlaisvinami GPU ištekliai, kad juos būtų galima panaudoti sklandesniam kadrų atvaizdavimui, sumažinant užstrigimą.
Svarbu žinoti, kad „Host Image Copy“ bus ypač naudinga „Android“ žaidimams, nes ji leidžia greičiau įkelti programėles, sumažina strigimą ir sumažina vaizdo plokštės atminties naudojimą. Nors kai kurie dabartiniai „Android“ įrenginiai jau palaiko „Host Image Copy“ funkciją, jų skaičius gerokai išaugs, kai išmaniuosius telefonus pasieks „Android 16“ platformos versija.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti