Pirmadienį, rugpjūčio 11 dieną, apie 10:50 valandą, visoje Lietuvoje užfiksuotas ryšio sutrikimas, paveikęs vieną didžiausių šalyje mobiliojo ryšio operatorių „Tele2“.
Pirmadienio rytas kai kuriems šalies gyventojams prasidėjo su nepatogumais. Socialinio tinklo „Facebook“ grupėje „Tele2 Lietuva skundai ir atsiliepimai“ žmonės dalijasi patirtimi, kad jų telefonuose visai nėra ryšio.
Socialiniuose tinkluose pasirodo vis daugiau pranešimų apie vis pradingstantį ryšį, o skundai plūsta iš įvairios Lietuvos vietų. „Tele2“ klientai susiduria su sutrikimais įvairiose vietose, kas Jonavoje, kas Kauno rajone.
Bilis.lt susisiekus su „Tele2“, gavome atsakome, jog bendrovė apie sutrikimus žino ir šiuo metu ieško jų priežasties.
„Atsiprašome klientų dėl laikinų sutrikimų. Priežastis kol kas aiškinamės. Rekomenduojame perkrauti įrenginius“, - bendrovės atsiųstame pranešime teigė „Tele2“ viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė.
Netrukus pateiksime daugiau informacijos...
Priminsime, jog panaši situacija buvo įvykusi ir liepos mėnesį. Tuomet, liepos 10 dieną, apie 13 valandą Lietuvoje įvyko „Tele2“ ryšio sutrikimas, kuris paveikė tūkstančius šio operatoriaus vartotojų. Klientai nebegalėjo skambinti, siųsti žinučių, naudotis mobiliuoju internetu, neveikė ir oficiali bendrovės svetainė.
Tuomet apie 13:45 valandą ryšys buvo atkurtas, o paslaugos pamažu grįžo į įprastą ritmą. Bendrovė atsiprašo už nesklandumus ir žada pateikti detalesnę informaciją apie tai, kas lėmė tokį plataus masto sutrikimą.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti