Nors praėjusį šventinį laikotarpį sniego taip ir nesulaukėme, tačiau kalėdinės nuotaikos tai neaptemdė. Žmonės ir toliau aktyviai keitėsi dovanomis, už kurių didelę dalį buvo atsakingos siuntas pristatančios įmonės. Tai atskleidė siuntų bendrovės „DPD“ duomenys, kurie parodė, kaip keičiasi tokių organizacijų darbas šiuo metų laikotarpiu.
Anot „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovo Baltijos šalims Gabrieliaus Bilevičiaus, siuntų skaičius šventiniu laikotarpiu visada padidėja, tačiau pernai pasiekė rekordines aukštumas.
„Vien praėjusį gruodį jų pristatėme milijoną. Tai lėmė, kad žmonės kalėdinių dovanų ieško ir elektroninėse parduotuvėse. Visų pirma, dėl patogumo – dažnas mažmenininkas siūlo paprastą ir kartais nemokamą prekių pristatymą bei grąžinimą, jei jos netiktų. Be to, viename puslapyje galima pamatyti visus mažmenininko siūlomus produktus, tad sutaupoma nemažai laiko – nereikia jo gaišti kalėdinėse spūstyse ir eilėse“, – teigia G. Bilevičius.
Kiekiai pradeda didėti jau lapkritį
Patogumas lemia, kad e. prekybos klientų gruodį, lyginant su metų vidurkiu, padaugėja maždaug 40–45 procentais. Tam įtakos turi ir įvairios prekybininkų siūlomos akcijos. Jos prasideda dar lapkričio mėnesį, kai pirkti skatina didžiulėmis nuolaidomis masinantys „Juodasis penktadienis“ ir „Kibernetinis pirmadienis“.
Be to, vienąkart išmėginę apsipirkimą e. parduotuvėse žmonės linkę tai daryti ir toliau – egzistuoja tendencija dažniausiai naudotis tų pačių mažmenininkų paslaugomis, ką daro 8 iš dešimties, rodo „DPDgroup“ užsakymu atliktas tyrimas. Todėl šventiniam laikotarpiui apsiperkančiųjų internete skaičius linkęs tik didėti.
„Naujus klientus pritraukti galima siūlant jau minėtą nemokamą pristatymą, ką akcentavo 36 proc. apklausos dalyvių. Platų pristatymo būdų pasirinkimą pabrėžė kas penktas respondentas, o 29 proc. išskyrė detalų prekių aprašymą. Tad e. parduotuvėms vis daugiau dėmesio kreipiant į šiuos dalykus auga ir jų klientų skaičius, kuris, natūralu, ypač padidėja priešventiniu laikotarpiu“, – analizuoja „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims.
Vienam kurjeriui – iki 100 siuntų kasdien
Šventiniu laikotarpiu ypač išaugantis siuntinių skaičius tampa nemenku iššūkiu jas pristatančioms bendrovėms.
„Tuomet kurjeriams tenkantis krūvis padidėja kone 40 proc., lyginant su metiniu vidurkiu. Norėdami užtikrinti, kad nenukentėtų paslaugų kokybė, darbas yra organizuojamas kitaip, piko laikotarpiui ruošiamės iš anksto – samdome maždaug dešimtadaliu daugiau darbuotojų. Tai pasiteisina, mat net 99 proc. siuntų buvo pristatyta gavėjui iš pirmo bandymo, o pristatymo kokybę daugiau nei 71 tūkst. mūsų klientų įvertino 4,9 balais iš 5“, – kalba G. Bilevičius.
Jis pasakoja, kad vienas kurjeris per dieną šventiniu laikotarpiu pristato maždaug 70–90 siuntų, priklausomai nuo to, kur jis dirba. Kuo vietovė tankiau apgyvendinta, tuo daugiau prekių kasdien įmanoma perduoti jų gavėjams. Pasiekti tokius rezultatus ir tuo pačiu užtikrinti paslaugų kokybę piko metu padeda ir siuntų savitarnos terminalai, kurių vien „DPD Lietuva“ turi 85, o visą DPD Pickup siuntų atsiėmimo tinklą sudaro 145 taškai.
„Naudojantis siuntų savitarnos terminalais prekes galima ne tik atsiimti, bet ir išsiųsti, kas dažnai palengvina užduotį ir siuntėjams. Mat jiems taip pat nereikia laukti kurjerio, o tinkamai supakuotą prekę galima tiesiog palikti terminale. Gavėjams jie labai patogūs tuomet, kai ir kurjerio atvykimas 1 valandos intervalo tikslumu nebetinka – siuntą galima nukreipti į terminalą ir pasiimti patogiu laiku, kad ir viduryje nakties. Tai padeda ir patiems kurjeriams lengviau susidoroti su šventiniu aktyvumu“, – pasakoja G. Bilevičius.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti