Prisijunkite
Prisijunkite
„Epic Games“ įkūrėjas, prezidentas ir pagrindinis akcininkas Timas Sweeney neseniai dalyvavo išsamiame pokalbyje su žinomu technologijų ir dirbtinio intelekto tinklalaidės vedėju Lexu Fridmanu.
Keturias valandas trukęs interviu atskleidė ne tik užuominą apie „Unreal Engine 6“, bet ir atvėrė duris į tai, ką „Epic Games“ galvoja apie savo ilgai kritikuojamą žaidimų paleidimo programą – „Epic Games Launcher“.
T. Sweeney kalbėjo atvirai, kartais net su saviironija. Jis pripažino, kad daugelis nusiskundimų dėl „Epic Games Store“ nėra nepagrįsti, o ypač dėl pačios paleidimo programos veikimo. Nors kompanija stengiasi, progreso tempas lėtas, o vartotojai vis reiklesni.
Tai „Epic Games“ atviras vadovo pripažinimas, kad ši dalis ekosistemoje kol kas nėra sėkmės pavyzdys. Kalbėdamas tinklalaidėje jis nevyniojo žodžių į vatą.
„Manau, kad viena iš priežasčių, kodėl žmonės apibūdina „Epic Games“ launcherį kaip gremėzdišką, yra ta, kad jis ir yra gremėzdiškas. Ir mes turime tai patobulinti“ – tikino jis.
Pasak jo, komandoje jau kurį laiką vyksta darbas būtent šioje srityje, tačiau praeityje nebuvo skiriama pakankamai dėmesio gyvenimo kokybės (angl. quality of life) funkcijoms – greitesniam programos įkrovimui, patogesniam vartotojo sąsajos naudojimui ir kitiems smulkiems, bet svarbiems patobulinimams.
T. Sweeney nurodė, kad prioritetas ilgą laiką buvo teikiamas komercinėms funkcijoms, tokioms kaip kelių žaidimo versijų palaikymas, atnaujinimų sistemos ar partnerių reikalavimų įgyvendinimas.
Kodėl „Epic“ atsiliko nuo „Steam“?
Timas Sweeney taip pat pažymėjo, kad lyginti „Epic Games Store“ su „Steam“ nėra visai sąžininga – „Valve“ platforma buvo vystoma ilgiau nei 15 metų ir prie jos dirbo daugybė pramonės veteranių.
„Prie „Steam“ dirbo geriausi industrijos programuotojai. Jie turėjo daug daugiau laiko, didesnę komandą ir didesnę vartotojų bazę, todėl galėjo investuoti į detales, kurių mes dar tik siekiame.“
Pasak jo, „Epic“ pradėjo nuo kitų prioritetų – norėta kuo greičiau pasiūlyti konkurencinę alternatyvą „Steam“ ir pritraukti žaidimų leidėjus. Tačiau tai atėjo kainuojant naudotojo patirčiai, kuri šiuo metu vis dar laikoma neišbaigta.
Patirtis labai priklauso nuo aplinkybių
Dar vienas svarbus aspektas, kurį paminėjo T. Sweeney yra tai, jog naudotojų patirtis su „Epic Games Launcher“ labai skiriasi. Tie, kurių CDN yra arčiau, o žaidimų biblioteka nėra didelė, gali pastebėti gana sklandų veikimą.
Tačiau tie, kurių ryšys lėtesnis ar kolekcija didelė – dažnai susiduria su strigimais, lėtu paleidimu ir net laikinais užšalimais. „Kai kuriems naudotojams viskas veikia puikiai. Kitiems – tai vargas. Ir būtent tie nepatenkinti naudotojai dažniausiai išreiškia savo nusivylimą.“ Jis taip pat priminė, kad pradžioje net ir „Steam“ launcheris buvo toli gražu ne idealus:
„Atsimenu, kaip senasis „Steam“ taip pat buvo labai lėtas ir gremėzdiškas. Internetas to nepamiršo.“ Pokalbyje T. Sweeney akcentavo, kad kompanija ne tik pripažįsta problemas, bet ir aktyviai jas sprendžia. Jau atlikta daug vidinių pertvarkymų, o vartotojo patirties gerinimas dabar laikomas vienu pagrindinių tikslų.
Be to, aptarta ir „Unreal Engine 6“ pažanga, tačiau kol kas tai buvo tik trumpas užuominos lygio komentaras – be konkrečių detalių ar datų. Vis dėlto faktas, kad apie šią temą kalbama, rodo, jog „Epic Games“ artimiausiais metais gali planuoti didesnius technologinius žingsnius tiek variklių, tiek platformos lygmenyje.
Verta pastebėti, kad „Epic“ vadovas retai kada pasirodo tokiuose ilguose ir atviruose pokalbiuose. Šis interviu yra ne tik žvilgsnis į „Epic Games“ vidų, bet ir retas atvejis, kai vadovas atvirai pripažįsta silpnąsias vietas. Gremėzdiškas launcheris, nepakankamas dėmesys vartotojui, vėluojantys sprendimai – visa tai buvo išsakyta be gynybinės pozicijos.
Ar tai padės atkurti naudotojų pasitikėjimą? Kol kas aišku viena – „Epic Games“ girdi kritiką ir žino, kad žaidimų bendruomenėje žodžiai be veiksmų ilgai nevertinami. Taigi, laikas parodys, ar šios pastangos pavirs realiu progreso ženklu.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti