„Xbox“ konsolių turėtojai sulaukė naujienos: kosminiai mūšiai, chaosas ir draugų išdavystės

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

„Xbox“ konsolių turėtojai sulaukė naujienos: kosminiai mūšiai, chaosas ir draugų išdavystės

Po daugiau nei pusantrų metų laukimo žaidimų pasaulio entuziastai sulaukė naujienos, kurios ilgai tikėjosi. „Helldivers 2“, jau spėjęs tapti fenomenu kompiuterių ir „PlayStation“ žaidėjų bendruomenėje, pagaliau atvyko ir į „Xbox“ konsoles. Tai ne šiaip eilinė šaudyklė, o satyrinis ir chaotiškas kooperacinis nuotykis, kuris iš karto pelnė kultinį statusą dėl savo išskirtinio stiliaus.

Žaidimas, įkvėptas „Kosminių kareivių“ visatos, leidžia pasinerti į groteskišką pasaulį, kuriame žaidėjai tampa demokratijos kariuomenės „mėsos patrankomis“. Jis jau seniai buvo laikomas viena įsimintiniausių šio laikotarpio kooperacinių patirčių, todėl debiutas „Xbox“ konsolėje natūraliai tapo vienu didžiausių metų įvykių žaidimų industrijoje.

Dabar, kai „Xbox Series X|S“ vartotojai pagaliau gali prisijungti prie šio kosminio karo, bendruomenė dar labiau išsiplėtė. Žaidėjai, kurie anksčiau tik stebėjo draugų kovas kituose įrenginiuose, turi progą patys pasinerti į kovą už Super Žemę ir prisidėti prie galaktinių mūšių, kupinų chaoso, juoko ir adrenalino.

Žaidimo pasaulis ir išskirtinė atmosfera

„Helldivers 2“ sujungia pasakojimą ir žaidimo mechaniką į vientisą patirtį. Kiekvienas žaidėjas savo kelionę pradeda asmeniniame žvaigždžių naikintuve, kuris veikia kaip bazė. Čia galima pasiruošti būsimoms misijoms, pasirinkti ginkluotę, surinkti būrį ir nusileisti į priešiškas planetas. Nusileidimas vyksta naudojant „Hellpod“ kapsules, kurios trankosi į paviršių ir pradeda naują iššūkį.

Misijos pasižymi didele įvairove, tai nuo vabzdžių tipo „Terminidų“ naikinimo iki civilių gelbėjimo ar net branduolinių užtaisų dislokavimo. Kiekviena užduotis tampa atskira istorija, kurios kulminacija paprastai yra įtemptas evakuacijos momentas. Būtent tokie epizodai, kai tūkstančiai priešų užgriūva evakuacijos laivą, sukuria nepakartojamą atmosferą, kurioje įtampa susimaišo su juoku.

Priešininkų įvairovė dar labiau praturtina patirtį. Žaidime žaidėjai susiduria ne tik su „Terminidais“, bet ir su metaliniais „Automatais“ bei pažangią technologiją turinčiais „Iluminatais“. Pastarieji, sugrįžę iš pirmosios dalies, reikalauja naujų strategijų ir taktikos, todėl kiekvienas susidūrimas tampa unikaliu iššūkiu.

Strategijos ir chaotiška pramoga

Vienas iš svarbiausių žaidimo elementų yra vadinamosios strategijos, tai specialūs gebėjimai, aktyvuojami „D-pad“ mygtukų kombinacijomis. Tai gali būti orbitiniai bombardavimai, gynybinių bokštelių iškvietimas ar net kovinių robotų panaudojimas. Intensyvių mūšių metu įvesti reikiamą kombinaciją nėra taip paprasta, o klaidos dažnai sukelia juokingas situacijas.

Klaidingai iškviestas bombardavimas, pataikęs į sąjungininką, o ne į priešų būrį, ar netyčia pastatytas bokštelis visiškai ne ten, kur reikia, sukuria tą unikalią chaoso atmosferą. Tai sustiprina ir nuolatinis sąjungininkų ugnies aktyvumas, draugų kulkos gali būti tokios pat pavojingos, kaip ir priešų atakos. Ši savybė paverčia pralaimėjimus ne mažiau smagiais nei pergales.

Tokio tipo netikėtumai daro žaidimą ypatingą. Jis moko ne tik bendradarbiavimo, bet ir kantrybės, nes sėkmė priklauso nuo komandos gebėjimo koordinuotis ir prisitaikyti prie chaotiškų situacijų. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl „Helldivers 2“ taip įtraukia žaidėjus visame pasaulyje.

Progresija ir bendruomenės vertinimas

Žaidimo progresijos sistema paremta „Warbond“ mechanika, primenančia mūšio pasus. Už uždirbtus medalius galima atblokuoti naują ginkluotę, įrangą ir kosmetinius priedus. Nors egzistuoja ir mokamos galimybės, nemokami pasirinkimai leidžia žaidėjams tobulėti neinvestuojant papildomų lėšų. Toks sąžiningas sprendimas pelnė žaidėjų pritarimą.

Didžiulis pliusas yra kryžminė žaidimo galimybė, leidžianti „Xbox“, „PlayStation“ ir PC vartotojams kartu žaisti be jokių barjerų. Tai itin svarbu, nes „Helldivers 2“ yra žaidimas, kuris pilnai atsiskleidžia tik bendradarbiaujant. Kuo daugiau draugų ar atsitiktinių žaidėjų jungiasi, tuo didesnis malonumas.

Vis dėlto yra ir tam tikrų trūkumų. „Xbox“ versijoje pastebimi našumo svyravimai, ypač naudojant kokybės režimą su 4K raiška ir 30 kadrų per sekundę. Sklandesnę patirtį užtikrina našumo režimas, tačiau net ir tuomet gali pasitaikyti neryškių elementų. Be to, didelis minusas, tai kryžminės progresijos nebuvimas. Žaidėjams tenka pradėti viską nuo nulio, net jei jie jau turėjo pažangą kitose platformose.

Pasitenkinimas slypi chaose

Nepaisant kelių techninių problemų, „Helldivers 2“ pasirodymas „Xbox“ konsolėse yra reikšmingas įvykis. Tai chaotiška, linksma ir nepaprastai įtraukianti kooperacinė šaudyklė, kurioje kiekviena klaida gali tapti komiška istorija, o kiekviena pergalė prisimintinu triumfu.

Tie, kurie ieško žaidimo, skirto bendram laikui su draugais, turinčio sprogimų, priešiškų būtybių ir absurdiškos propagandinės atmosferos, tikrai turėtų išbandyti šį kūrinį. „Helldivers 2“ neabejotinai įsitvirtino tarp svarbiausių šių metų žaidimų ir parodė, kad kartais net chaosas gali būti geriausia pramoga.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas