Žaidimai keisis visiems laikams: „Microsoft“ atskleidė planą, kaip „Xbox Ally“ ir DI pakeis viską

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Žaidimai keisis visiems laikams: „Microsoft“ atskleidė planą, kaip „Xbox Ally“ ir DI pakeis viską

„Microsoft“ metų pabaigoje paskelbė, kad žaidimai su „Windows 11“ 2026 metais taps dar geresni. Bendrovė priminė, ką nuveikė 2025 metais tradiciniuose kompiuteriuose ir nešiojamuose įrenginiuose. Pasak jos, sistema tapo greitesnė, patogesnė kelionėse ir vaizdiškai įspūdingesnė.

Didelė dalis pažangos siejama su partneryste su „ASUS“ ir „AMD“, kuriant naujos kartos delninius kompiuterius, tokius kaip „ROG Xbox Ally“. Ši aparatūra tapo savotišku vitrina, kurioje išbandomi nauji „Xbox“ ir „Windows“ sprendimai. Taip mėginama sujungti konsolių paprastumą su kompiuterinių žaidimų lankstumu.

Kartu „Microsoft“ patobulino daugybę sisteminių dalių, kurios tiesiogiai veikia žaidimų sklandumą. Atsirado viso ekrano „Xbox“ patirtis delniniuose įrenginiuose, pažangi šeiderių tiekimo sistema ir bendri našumo pagreičiai. Taip pat gerėjo „Windows on Arm“ suderinamumas, vietinis žaidimas per „Xbox PC app“, apsauga nuo sukčiavimo, spindulių sekimas „DirectX Raytracing 1.2“ bei peržiūroje esantis neuroninis vaizdavimas.

Kas sustiprino „Windows 11“ 2025 metais?

Pirmiausia buvo plečiamas žaidimų suderinamumas ir stabilumas skirtingose platformose. „Prism“ sistema apėmė daugiau programų, o „Windows on Arm“ gavo vietinį žaidimą ir integruotas „anti cheat“ priemones. Tai ypač svarbu, kai žaidimų pasaulis keliasi į energiją taupančius procesorius.

Antra, daug dėmesio skirta grafikai ir garso patirčiai. Į žaidimus atkeliavo „DXR 1.2“ spindulių sekimo patobulinimai, o „Neural rendering“ pradėtas rodyti kaip būsimas kokybės šuolis. Net „Bluetooth LE Audio“ pagerinimai padėjo sumažinti vėlavimą ir padidinti belaidžio garso stabilumą.

Kokie žingsniai planuojami 2026 metams?

„Microsoft“ sako, kad 2026 metais remsis 2025 metų pamatais ir plės svarbiausias naujoves. Viso ekrano „Xbox FSE“ patirtis bus siūloma ne tik delniniams įrenginiams, bet ir įprastiems kompiuteriams bei dviejų dalių įrenginiams. Ši funkcija jau testuojama „Insider“ programoje, todėl pirmi ją pamato bandytojai.

Tuo pat metu bus plečiamas ir „ASD“ palaikymas, kad daugiau žaidimų greičiau gautų optimizuotus šeiderius „ROG Xbox Ally“ serijoje. Tai mažina pirmo paleidimo trukmę ir trūkčiojimus, todėl žaidėjai greičiau pasiekia stabilų kadrų dažnį. Tokie tylūs patobulinimai dažnai jaučiami labiausiai kasdienėje patirtyje.

Dirbtinis intelektas ir našumo kryptis

Svarbiausia naujiena yra dirbtinio intelekto didinimas per „Auto Super Resolution“ ir „Auto SR“. Iš pradžių ši technologija priklausė tik „Copilot+“ kompiuteriams su „Snapdragon X“, o dabar bus viešai bandoma ir „ROG Xbox Ally X“ įrenginyje su „Ryzen AI NPU“. Tai reiškia, kad raiškos kėlimas taps prieinamas platesnei auditorijai.

Bendrovė taip pat žada tęsti tylų sistemos šlifavimą, kuris svarbus žaidimams. Ji mini foninių užduočių valdymą, energijos ir planavimo optimizacijas, grafikos grandinės patobulinimus bei atnaujintas tvarkykles. Norintys naujoves matyti pirmi kviečiami jungtis prie „Windows Insider“ ir „Xbox Insider“, o daugiau detalių žadama pristatyti „GDC“ 2026 metų kovą.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas