Žaidimų pasaulis turi naują karalių: vienas žaidimas nusinešė visus pagrindinius apdovanojimus

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Žaidimų pasaulis turi naują karalių: vienas žaidimas nusinešė visus pagrindinius apdovanojimus

Šių metų „The Game Awards“ naktis buvo ilga ir įtempta, nes ceremonija parodė aiškų 2025 metų favoritą. Svarbios buvo ne vien statulėlės, bet ir naujų žaidimų anonsai bei šviežiausi treileriai. Vis dėlto pagrindinis vakaro akcentas liko vienas rekordas, kuris išsiskyrė net tarp didžiausių hitų.

Renginys šiemet vėl turėjo partnerį „Amazon“, o transliaciją buvo galima stebėti per „Prime Video“. Nominacijos buvo paskelbtos prieš kelias savaites, tada prasidėjo ir žiūrovų balsavimas. Kai atėjo apdovanojimų metas, paaiškėjo, kad vienas titulas gerokai aplenkė visus varžovus.

Didžiausiu laimėtoju tapo „Clair Obscur: Expedition 33“, sukurtas prancūzų studijos „Sandfall Interactive“. Žaidimas pasirodė balandį ir greitai tapo viena ryškiausių metų premjerų. Ceremonijoje jis susižėrė net 9 apdovanojimus ir taip pagerino ankstesnį rekordą.

Rekordinė naktis

Iki šiol daugiausia statulėlių buvo laimėjęs „The Last of Us Part II“, kuris 2020 metais gavo 7 apdovanojimus. Palyginimui, pernai sėkmės istorija tapęs „Astro Bot“ studijai „Team Asobi“ atnešė 4 statulėles. Todėl 9 laimėjimai vienam žaidimui šiemet tapo išskirtiniu įvykiu.

Šis pasiekimas iškart pakeitė visų kitų kandidatų foną, net jei jų sąraše buvo itin garsūs vardai. Tarp metų žaidimo nominantų minimi „Death Stranding 2: On the Beach“, „Hades 2“ ir „Hollow Knight: Silksong“. Tačiau būtent rekordo mastas privertė kalbėti apie vieną aiškų lyderį.

Didysis laimėtojas

„Clair Obscur: Expedition 33“ pristatomas kaip projektas, įkvėptas japoniškų RPG klasikų ir jų ritmo. Jo pergalės parodė, kad auditorija vertina ne tik didelius biudžetus, bet ir stiprią kūrybinę viziją. Be to, žaidimas triumfavo ne vienoje srityje, todėl sėkmė atrodo nuosekli, o ne atsitiktinė.

Tarp svarbiausių laimėjimų minimos metų žaidimo ir geriausios režisūros kategorijos. Taip pat jis buvo išskirtas kaip geriausias nepriklausomas žaidimas ir geriausias debiutuojantis nepriklausomas projektas. Toks derinys retas, nes paprastai debiutai ir didžiosios metų viršūnės nesutampa.

Kategorijų akcentai

Kituose apdovanojimuose matyti plati konkurencija ir skirtingų žanrų stiprybės. Geriausios vystomos žaidimo kategorijoje minimi „No Man's Sky“, „Fortnite“ ir „Helldivers 2“. Tai primena, kad ilgalaikis palaikymas ir bendruomenės dėmesys gali būti tokie pat svarbūs kaip ir starto dienos įspūdis.

Labiausiai laukiamos premjeros sąraše išsiskiria „Grand Theft Auto VI“ ir „The Witcher IV“. Geriausios adaptacijos kategorijoje pateikiami „The Last of Us Season 2“ ir „A Minecraft Movie“. Tokie pavadinimai rodo, kad žaidimų pasaulis vis glaudžiau susijęs su kinu ir serialais, o apdovanojimai atspindi šią kryptį.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas