Belaidžių ausinukų populiarumas ir toliau auga: rekordiniai rezultatai, viršūnėje ir toliau išlieka „Apple“

Lukas Snarskis , 2025-05-22, 10:55 (atnaujinta 2025-05-22, 11:06)
0
Belaidžių ausinukų populiarumas ir toliau auga: rekordiniai rezultatai, viršūnėje ir toliau išlieka „Apple“

Visiškai belaidžių ausinukų bumas prasidėjo prieš keletą metų ir nesustoja šis traukinys iki šiol. Po to kai „Apple“ pristatė „AirPods“, rinkoje prasidėjo perversmas, o per pastaruoju metu ne tik smarkiai išaugo paklausa, tačiau ir pasiūla pasidarė beprotiškai didelė.

Belaidžių ausinukų pardavimai auga, o tai rodo ir naujausi „Canalys“ duomenys. Pranešama, jog pirmojo šių metų ketvirčio metu pardavimai išaugo 18 proc., kas yra geriausias rezultatas nuo pat 2021 metų.

Pranešama, jog per pirmus tris 2025 metų mėnesius buvo parduota net 78,3 mln. belaidžių ausinukų. Šios rinkos lyderiu ir toliau išlieka „Apple“. Kompanijos pardavimai pasiekė 18,2 mln. ribą ir yra daugiau nei dvigubai didesni už antroje vietoje esančios „Xiaomi“.

Kinijos technologijų bendrovė per pirmąjį šių metų ketvirtį pardavė 9 mln. įrenginių. Toliau rikiuojasi Pietų Korėjos milžinė „Samsung“, ketvirtoje vietoje – „Huawei“, o populiariausių gamintojų penketuką užbaigia „boAt“ bendrovė.

Verta paminėti ir tai, kad „Apple“ taip pat išsaugojo daugiau nei 50 proc. rinkos dalį Šiaurės Amerikoje. Tiesa, toks rezultatas iš dalies aiškinamas prekių atsargų didinimu JAV, reaguojant į galimus pokyčius dėl naujų tarifų. 

Tuo tarpu mažesni gamintojai regione traukiasi dėl vangios vartotojų paklausos ir neapibrėžtumo reguliacinėje aplinkoje. „Canalys“ analitikai pažymi ir, kad belaidžių ausinukų segmentas pereina į naują etapą. 

Trumpuoju laikotarpiu gamintojai orientuojasi į naujus formų sprendimus ir konkrečių naudojimo scenarijų kūrimą. Visgi ilgainiui rinką lems nebe tik kainodara, bet gebėjimas pasiūlyti išskirtinį funkcionalumą, susietą su visa išmaniųjų įrenginių ekosistema.

Vartotojai šiuo metu ieško ne tik gero garso, bet vis dažniau jie tikisi realaus laiko vertimo, fizinio aktyvumo stebėjimo ar net sąveikos su dirbtiniu intelektu. Tai verčia gamintojus kurti daugiau nei produktą, reikia pasiūlyti visapusišką patirtį, kuri sklandžiai integruotųsi į kasdienį gyvenimą.

Analitikai prognozuoja, kad belaidžiai ausinukai liks vienu svarbiausių prioritetų iki pat metų pabaigos. Tai leidžia gamintojams ne tik plėsti savo produktų krepšelį, bet ir pasiekti naujas auditorijas.

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas