Į Europą žengia dar vienas Kinijos automobilių gamintojas, pasiūlys nebrangų ir galingą elektromobilį

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Į Europą žengia dar vienas Kinijos automobilių gamintojas, pasiūlys nebrangų ir galingą elektromobilį

Elektromobilių pasaulis keičiasi sparčiai. Vos prieš keletą metų pagrindinės diskusijos sukosi apie įkrovimo laiką ir nuvažiuojamą atstumą, o šiandien vis dažniau kalbama apie vairavimo malonumą ir sportiškumą. 

Kinijos automobilių gamintojas „Leapmotor“ siekia įrodyti, kad elektrinis automobilis gali būti ne tik praktiškas, bet ir jaudinantis. Naujasis „B05 Ultra“, tai sportiškas hečbekas, kuriam Europoje padeda garsus koncernas „Stellantis“. 

Modelis pirmą kartą buvo pristatytas 2025 metų Miuncheno automobilių parodoje. Standartinė „B05“ versija yra kompaktiškas miesto automobilis, o „B05 Ultra“, jo galingesnis ir agresyvesnis brolis. Europoje jis pasirodys kaip „Leapmotor B05 Ultra“, o Kinijoje bus žinomas pavadinimu „Lafa 5 Ultra“.

Sportiškas dizainas ir funkcionalūs sprendimai

„B05 Ultra“ išsiskiria agresyviu aerodinaminiu dizainu, turinčiu priekinį oro skirstytuvą, ryškų galinį spoilerį ir juodus blizgius apdailos elementus. Pasak gamintojo, šie sprendimai nėra tik dėl grožio, jie pagerina stabilumą važiuojant didesniu greičiu. 

Automobilis važiuos ant 19 colių lengvojo lydinio ratlankių, kurie dar labiau pabrėš sportinį įvaizdį. Partnerystė su „Stellantis“ padėjo „Leapmotor“ pasiekti tobulą balansą. 

Europos inžinieriai prisidėjo prie važiuoklės derinimo, todėl automobilio svoris pasiskirstytas beveik idealiai 50 prie 50. Toks santykis užtikrina tikslų valdymą posūkiuose ir vairavimo stabilumą, kuris dažnai būdingas tik brangesnėms sportinėms transporto priemonėms.

Dizaino paslaptys ir vairuotojo komfortas

Kol kas gamintojas daug informacijos apie saloną neatskleidžia, tačiau žadama, kad jis bus orientuotas į vairuotojo patirtį. Pasak „Leapmotor“ viceprezidento Cao Li, automobilio interjeras bus išklotas veliūro tipo medžiagomis, suteikiančiomis prabangos ir sportiškumo pojūtį. Pagrindinis tikslas yra sukurti kabiną, kurioje dizainas derėtų su funkcionalumu.

Automobilis sukurtas pagal „LEAP 3.5“ modulio platformą ir siekia 4,43 metro ilgį. Tokie matmenys rodo, kad tai bus praktiškas miesto automobilis, galintis pasiūlyti ne tik našumą, bet ir kasdienį patogumą.

Galia, kuri prilygsta Europos gigantams

Standartinės europinės „B05“ versijos turės vieno variklio jėgainę, siūlančią 177 arba 215 arklio galių. Šie modeliai turės 400 - 500 kilometrų nuvažiuojamą atstumą, tačiau „B05 Ultra“ turėtų būti gerokai galingesnis.

Pramonės analitikai prognozuoja, kad sportinė versija gaus dviejų variklių, visų varančiųjų ratų sistemą, generuosiančią nuo 320 iki 400 arklio galių. Toks pajėgumas leis konkuruoti su „Volkswagen ID.3 GTX“ ar „MG4 XPower“, tai žinomais elektriniais hečbekais iš Europos.

Ambicingi planai jaunajai kartai

„Leapmotor“ tikisi, kad „B05 Ultra“ pritrauks jaunesnius pirkėjus. Apie 70 proc. pirmųjų klientų Kinijoje yra jaunesni nei 35 metų. Standartinė „B05“ versija turėtų pasirodyti 2025 metų pabaigoje, o sportiškasis „B05 Ultra“ 2026 metų pirmoje pusėje.

Europoje bazinis modelis kainuos mažiau nei 30 tūkst. eurų, o „B05 Ultra“ brangesnė, tačiau vis tiek konkurencinga. Jei pažadai dėl galios ir kainos pasitvirtins, „Leapmotor B05 Ultra“ gali tapti vienu įdomiausių elektrinių hečbekų Europos rinkoje.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas