Prisijunkite
Prisijunkite
Ar kada pagalvojai, kiek uždirba automobilių prekeivis iš vieno naudoto vokiško automobilio? Kaip jis žino, kur rasti pigių, bet dar važiuojančių modelių?
Su vienu iš jų pažįstami jau 20 metų, sutikęs pasikalbėti prie kavos puodelio, jis ne tik papasakojo kelias istorijas, bet ir pasidalijo paslaptimis, kurių nerasite jokiuose skelbimuose.
Šis žmogus nenori atskleisti savo tapatybės, kas yra suprantama, todėl vadinsime jį paprastai - Jonas. Jis gyvena tik iš automobilių prekybos ir smulkių remonto darbų. Kaip pats sako, į sudaužytus griaučius nesivelia, neturi tam nei noro, nei rimtos kėbulų tiesinimo įrangos
„Tėvas kažkada gavo už mūsų šeimos „Astra“ tiek grynųjų, kad buvau šokiruotas, vaikui tai atrodė kaip lobis. Tik vėliau supratau, kad tam lobiu reikėjo paaukoti anksčiau“, – prisimena Jonas.
Po šio momento jam tapo aišku, kad jis nori gyventi iš automobilių. Ne dėl romantikos, o dėl to konkretaus, labai fizinio, pinigų kiekio.
Kiek iš tikrųjų uždirbama iš vieno automobilio?
„Jeigu nuo vienos „astrinės“ klasės mašinos uždirbi 5 tūkst. eurų – jau gali laikyti tai labai geru rezultatu. Dažniausiai gaunasi 3 tūkst., kai suskaičiuoji viską: transportą, remontus, cigaretes ir kantrybę“, - pasakojo jis.
Bet kartais nutinka „auksinis smūgis“. Vienas „SL-as“ pirktas už 37 tūkst., parduotas už 65 tūkst. Po draudimų, taisymų ir registracijos liko apie 15 tūkst. pelno. Ar tai dažnas atvejis? Tikrai ne.
„Reikia žinoti, ką imi – kartais pirkdamas jau matai, kur bus problema, bet žinai ir kam tą spręsti pigiai Lietuvoje.“
Įrankis pelnui – žinios, o ne apgaulė
Seniau žmonės keisdavo „Audi“ salonus iš kitų automobilių, dėdavo „s-line“ dalis ir bandydavo gauti už senį pinigus už jaunuolį. Dabar, sako Jonas, viskas kitaip. Daug ką lemia spalva.
Baltas „A3 brodachas“ – tai ne darbinė mašina, o tikra svajonė dvidešimtmetei merginai. O jeigu dar su juodais ratlankiais – gali pelną skaičiuoti dvigubai.
Ar visi parduodami automobiliai – po avarijų?
„Jeigu nori kažką uždirbti, turi pirkti automobilį su defektu. Bet ne su išplėštu priekiniu ratu ar degusiu salonu. Ieškai tokio, kur elektronika grybauja arba plastikas įskilęs – tada atsiperka. Nes jeigu imsi kokį „Passatą“ su nuplėštu priekiu ir norėsi jį normaliai atstatyti – vien žibintai gali kainuoti 10 tūkst.“
O tada dar bamperis, halogenai, purkštuvai, chromas – galutiniame rezultate vien priekinė dalis kainuos kaip pusė automobilio. Ir tai nereiškia, kad niekas to nedaro, tiesiog smulkūs prekeiviai į tokias avantiūras nelenda. Tai jau rimti kėbulistai, su visa įranga ir laiku.
Kuo naujesnė mašina – tuo didesnė tikimybė, kad po avarijos
Šiandien net 3 metų senumo „premium“ klasės automobiliai atvažiuoja stipriai pažeisti, nes remonto kaštai – milžiniški.
„Pavyzdžiui, matome „A6“ su halogenais, kai turėtų būti LED. Iškart žinai, kad kažkas buvo negerai. Tai ne tik techninė detalė, bet ir būdas atpažinti istoriją.“
Jonas baigia pokalbį paprastai: „Geri laikai dar nesibaigė. Bet dabar laimi ne tie, kas sugeba sukombinuoti, o tie, kurie moka analizuoti rinką, žino pirkėją ir pasirenka teisingą nišą. Ir tie, kurie netingi važinėt po Lietuvą, ieškodami pigesnių meistrų.“
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti