Prisijunkite
Prisijunkite
Diskusijos apie elektromobilių naudą gamtai pastaruoju metu iškilo į pirmą planą – jų skaičius gatvėse sparčiai auga, o reklamos primena, kad šios transporto priemonės gerokai švaresnės ir aplinkai palankesnės.
Technologijų milžinė „Huawei“ pristatė naujos kartos elektromobilių įkrovimo stotelę, kurios maksimali galia siekia net 1,5 MW. Pasak kompanijos, tai yra pirmasis tokio galingumo visiškai skysčiu aušinamas įkrovimo sprendimas rinkoje.
Šiuo metu įrenginys skirtas sunkiųjų krovininių elektromobilių įkrovimui, tačiau „Huawei“ teigia, kad jis puikiai tinka ir lengviesiems automobiliams.
Naudojant dvi įkrovimo jungtis vienu metu, srovė pasiekia net 2 400 A. Pasak gamintojo, elektrinis sunkvežimis nuo 10 proc. iki 90 proc. gali būti įkrautas vos per 15 minučių, o tai reiškia, kad per šį laiką papildoma apie 300 kWh. Tai beveik keturis kartus geresnis rezultatas nei įprastų nuolatinės srovės įkroviklių.
„Huawei“ atstovų teigimu, įkrovimo sprendimas palaiko net 99 proc. dabar rinkoje esančių elektromobilių modelių. Tikrinant realiomis sąlygomis, šis sprendimas leido sumažinti eksploatacines išlaidas apie 20 proc., padidinti efektyvumą ir užtikrinti įrenginio stabilų veikimą lauko sąlygomis nuo -30 °C iki +60 °C temperatūroje.
Kompanija jau bendradarbiauja su logistikos gigantais „SF Express“ ir „JD.com“ bei planuojama, kad pirmasis 5 tūks. elektrinių sunkvežimių parkas, pritaikytas šiam įkrovikliui, bus pradėtas naudoti netolimoje ateityje.
Įkrovimo lenktynės tęsiasi: konkurentai taip pat nestovi vietoje
Šiuo metu elektromobilių įkrovimo pramonė Kinijoje išgyvena spartų progresą. Vos diena prieš „Huawei“ anonsą, didžiausias pasaulyje akumuliatorių gamintojas CATL pristatė antrosios kartos „Shenxing Superfast Charging Battery“, kurios pikinė įkrovimo galia siekia 1,3 MW, o per vieną sekundę atkuriama apie 2,5 km nuvažiuojamo atstumo.
Kiti gamintojai taip pat stiprina savo pozicijas. „Zeekr“ jau paskelbė apie planus išleisti skysčiu aušinamą įkroviklį su 1,2 MW galia kiekvienai įkrovimo jungčiai, o BYD neseniai pristatė 1 MW galios įkroviklį.
Visa tai rodo akivaizdžią tendenciją – elektromobilių įkrovimo pramonė žengia į naują etapą, kuriame svarbiausiu tikslu tampa maksimalus įkrovimo greitis ir veikimo patikimumas net ekstremaliomis sąlygomis. Bent jau Kinijoje šios technologinės lenktynės vyksta be stabdžių.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti