Prisijunkite
Prisijunkite
Nors Lietuvoje naktimis neigiama temperatūra dažniausiai fiksuojama jau lapkričio mėnesį, o jo antroje pusėje tikimasi sniego, retas iš anksto pasirūpina būtinomis priemonėmis nugrandyti automobilio stiklams ar atsikasti kiemui.
Prekybos tinklo „Rimi“ komercijos operacijų vadovė Olga Suchočeva pastebi, kad žiemos prekės dėmesio sulaukia tik pasirodžius pirmosioms snaigėms – tokiu metu dairomasi ir prekių vaikų lauko pramogoms, taip pat šiltesnių kepurių bei pirštinių.
Jau tampa įprasta sulaukus žiemos prekių nuolaidų, kurių būna kas savaitę, nusipirkti tiek buities prekių, tiek šventinių dekoracijų.
Ne tik kelininkus, bet ir daugelį vairuotojų žiema užklumpa netikėtai, o tam, kad automobilio stiklo nereikėtų gramdyti banko kortele, pats metas apsižiūrėti, ar tikrai turime ledo grandiklių ir kitų priemonių, praversiančių vairuojant žiemą. Be to, verta atkreipti dėmesį dar į keletą detalių.
Pasak „Rimi“ komercijos operacijų vadovės Olgos Suchočevos, jau dabar galima išsirinkti įrankius, praversiančius žiemos kelyje: „Sulaukus žvarbių orų, pirmojo sniego ir minusinės temperatūros, pirkėjai jau ieško šluotelių bei ledo grandiklių – juos galima įsigyti ir atskirai, ir sukomplektuotus kartu. Tiesa, verta rinktis gaminius iš kokybiškos plastmasės, kad nesubraižytumėte automobilio stiklų, nesusižeistumėte ir priemonė nesulūžtų po didesnės šalnos.“
Pravartu, pasak ekspertės, žiemos metu vežiotis ir skystą ledo tirpiklį spinoms bei langams, taip pat turėti žieminio stiklų ploviklio. Šaltuoju metų laiku transporto priemonės tampa kur kas jautresnės, pasimato jų techniniai trūkumai. Kartais, naktį nukritus temperatūrai, iš ryto laukia nemalonus siurprizas – automobilis nebeužsiveda.
„Tokias problemas geriausia spręsti kreipiantis į profesionalus, tačiau pravartu kiekvienam turėti užvedimo laidus ir tempimo trosą, jei prireiktų užvesti variklį avariniu būdu. Artimiausiu metu parduotuvėse turėsime tokį kompaktiškai supakuotą priemonių rinkinį, kuris neužims vietos automobilio bagažinėje, bet kritiniu atveju pravers.“
Nors žiemos vis šiltėja, vaikai laukia sniegu nuklotų kalnelių ir išlietų čiuožyklų. O. Suchočeva sako, kad žiemos pramogų prekėmis, taip laukiamomis vaikų, bus prekiaujama lapkričio pabaigoje ir gruodžio mėnesį: „Turėsime plastikinių ir pripučiamų rogučių, čiuožynių, vaikiškų snieglenčių, slidžių, sniego kastuvėlių. Taip pat puikiai pernai pasiteisinusių naujienų – sniego gniūžčių įrankių.“
Kaip visada, nukritus temperatūrai auga pirštinių, kepurių, šiltų kojinių, pėdkelnių pardavimai, be to, tėvai iš anksto Kalėdoms ieško norimų vaikų žaislų, knygelių, advento kalendorių. Pirkėjai jau domisi ir dovanoms supakuotais maistorinkiniais.
„Dovanų asortimentas mūsų tinkle išties platus ir geromis kainomis: knygos, rogutės, čiuožinėjimo reikmenys, suruoštos dovanėlės iš populiarių „Rimi“ prekės ženklo padažų, kavos bei skanėstų jau traukia pirkėjų dėmesį. Pastarieji tarp mūsų klientų užsirekomendavo kaip aukštos kokybės ir tikrai nenusileidžiantys pasauliniams ženklams. Dažno pirkėjo krepšelyje atsiduria ir eglutės žaisliukai, žvakės, namų kvapai, įvairios dekoracijos, padedančios sukurti namų jaukumą. Be to, jau pamažu kaupiami ingredientai šventinio stalo patiekalams, tokie kaip džiovinti vaisiai, riešutai, prieskoniai, šokoladas, aliejus, produktai kepiniams“, – vardija O. Suchočeva.
Kalėdinių prekių lentynose nepritrūks, nes šventiniam sezonui parduotuvių tinklas ruošėsi iš anksto: „Stengėmės, kad populiariausių prekių, kurių kasmet ieško mūsų pirkėjai, užtektų visiems norintiems. Tačiau rekomenduojame tiek maisto produktus švenčių stalui, tiek dovanas artimiesiems įsigyti palaipsniui, nelaukiant paskutinės prieššventinės dienos – iš anksto apsipirksite patogiau, išvengsite spūsčių, o pasinaudoję akcijomis dar ir sutaupysite.“
Ji primena, kad tiek fizinėse, tiek el. parduotuvėje www.rimi.lt pirkėjai ras net 700 produktų bene žemiausia įprasta kaina rinkoje. „Yra ir mylimiausių prekės ženklų, ir žemos kainos bei aukštos kokybės „Rimi Smart“ produkcijos – ji pažymėta euro ženklu, tad Kalėdoms galima išleisti daugiau, nes „Rimi“ – pigiau“, – teigia O. Suchočeva.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti