Naujasis „Audi A6 Sedan“ jau ir Lietuvoje: prasidėjo naujos kartos verslo klasės lyderio išankstiniai pardavimai

Pranešimas spaudai , 2025-05-30, 14:54
0
Naujasis „Audi A6 Sedan“ jau ir Lietuvoje: prasidėjo naujos kartos verslo klasės lyderio išankstiniai pardavimai

Lietuvoje prasidėjo išankstinė prekyba naujausios kartos „Audi A6 Sedan“. Naujasis modelis žavi subalansuotu dizainu, aukščiausios klasės kokybe ir geriausia aerodinamika savo klasėje. 

Sukurtas naudojant PPC (Premium Platform Combustion) architektūrą ir E 1.2 elektronikos platformą, A6 siūlo pažangias ryšio ir programinės įrangos atnaujinimo galimybes, o „MHEV plus mild-hybrid“ sistema užtikrina didesnį naujausių vidaus degimo variklių efektyvumą.

„Naujasis „Audi A6 Sedan“ sukurtas tiems, kurie iš savo automobilio tikisi daugiau – rafinuoto dizaino, tikslaus valdymo ir pažangių technologijų. Jame elegancija dera su inžineriniu rafinuotumu, o funkcionalumas sklandžiai įsilieja į kasdienį gyvenimą. Jau galima užsisakyti ne tik „A6 Avant“, bet ir ilgametį Lietuvos verslo segmento lyderį – „A6 Sedan“, – sako Ilgvars Lubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje.

Išankstiniams „Audi A6 Sedan“ užsakymams taikomas specialus pasiūlymas – naująjį modelį galima įsigyti nuo 58 900 eurų.

Preciziškai sukurtas dizainas

„A6 Sedan“ išorėje santūri elegancija susilieja su išskirtine aerodinamika – automobilio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas yra vos 0,23, o tai yra geriausias automobilio su vidaus degimo varikliu rodiklis „Audi“ istorijoje. Didelės „Singleframe“ grotelės, išskirtiniai LED priekiniai žibintai ir „tekanti“ galinė dalis prisideda ir prie galingos išvaizdos, ir prie oro srauto optimizavimo.

Integruotas priekinis spoileris, aerodinaminiai šoniniai skydeliai ir skulptūriški galiniai elementai pagerina oro srauto valdymą ir stabilumą važiuojant dideliu greičiu, kartu padidindami degalų naudojimo efektyvumą. Bagažinės dangčio dizainas ir galinis difuzorius dar labiau subalansuoja keliamąją jėgą ir pasipriešinimą, taip pagerindami važiavimo dinamiką.

Išskirtinai tylus skaitmeninis komfortas

Viduje keleiviai gali mėgautis nepaprastai tyliu važiavimu – palyginti su ankstesne karta, naujojo A6 triukšmo izoliacija pagerinta 30 proc. Durų ir langų sandarikliai, triukšmą mažinančios padangos ir optimizuoti variklio laikikliai užtikrina ramybę salone net ir važiuojant dideliu greičiu.

Salone įrengti didelės raiškos jutikliniai MMI ekranai ir skaitmeniniai OLED galiniai žibintai su pritaikomais šviesų parašais suteikia plačias personalizavimo galimybes, o viską vainikuoja aukščiausios klasės „Bang & Olufsen“ garso sistema.

Individualizuota vairavimo patirtis

„A6 Sedan“ siūlomas su keturiais našumą ir efektyvumą užtikrinančiais variklių variantais, kurių galia siekia iki 270 kW (367 AG). Trys varikliai komplektuojami su „MHEV plus mild-hybrid“ sistema: 2.0 TDI su 150 kW (204 AG) galia, 2.0 TDI quattro su 150 kW (204 AG) galia ir šešių cilindrų 3.0 TFSI quattro su 270 kW (367 AG) galia. Taip pat siūloma tradicinė vidaus degimo sistema su klasikiniu 2.0 TFSI varikliu, kurio galia siekia 150 kW (204 AG).

Priklausomai nuo variklio, automobilis turi priekinių arba visų ratų „quattro“ pavarą, visuose modeliuose montuojama 7 laipsnių „S tronic“ automatinė pavarų dėžė.

„MHEV plus“ sistema padidina efektyvumą ir leidžia tam tikromis sąlygomis važiuoti naudojant tik elektros energiją – pavyzdžiui, transporto spūstyse ar lėtai važiuojant ne mieste.

Pasirenkama adaptyvi pneumatinė pakaba ir visų ratų vairo mechanizmas leidžia A6 sklandžiai prisitaikyti prie kintančių kelio sąlygų. Važiuojant didesniu greičiu pakaba automatiškai nuleidžia važiuoklę, pagerindama stabilumą ir sumažindama pasipriešinimą – taip maksimaliai padidinamas komfortas, nemažinant sportiškumo ir vikrumo.

Ar patiko šis įrašas?
 
Temos: Audi

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas