„Nissan“ anonsuoja trečios kartos „Leaf“ elektromobilį: laukia tikras šedevras, kuris nustebins daugelį

Viktoras Baliulis , 2025-06-06, 07:15
0
„Nissan“ anonsuoja trečios kartos „Leaf“ elektromobilį: laukia tikras šedevras, kuris nustebins daugelį

„Nissan“ daugiau nei prieš dešimtmetį išdrįso tai, ko kiti bijojo visi kiti. Su „Leaf“ prasidėjo tikrasis elektromobilių šuolis į masinę rinką. Dabar gamintojas ruošiasi parodyti visiškai naują trečios kartos modelio versiją. 

Nors oficialus pristatymas turėtų įvykti tik antroje šio mėnesio pusėje, jau dabar pasirodo detalės, leidžiančios suprasti, kad šis automobilis taps svarbiu žingsniu „Nissan“ istorijoje.

Pirmoji „Leaf“ versija pasirodė dar 2010 metais ir per laiką iš viso buvo parduota beveik 700 tūkst. vienetų, bendra rida siekia apie 28 mlrd. kilometrų. Akivaizdu, kad tai ne eksperimentas, įdirbis, kuris įpareigoja dar labiau.

Naujoji „Leaf“ versija buvo kuriama kaip rimta alternatyva benzininiams ir dyzeliniams automobiliams, o vienas pagrindinių dėmesio taškų – aerodinaminis efektyvumas. JAV ir Japonijos rinkoms skirtos versijos pasieks 0,26 oro pasipriešinimo koeficientą (Cd), o Europai, dar mažesnį, 0,25. 

Tokius rezultatus padėjo pasiekti tokios detalės kaip paslėptos durų rankenėlės, užsidarantis priekinės grotelės žaliuzės mechanizmas, optimizuoti ratlankiai, plokščias automobilio dugnas bei sportiška fastback tipo forma.

Net panoraminis stiklinis stogas šiuo atveju yra ne tik estetikos, bet ir funkcijos dalis. Jis leido sumažinti kėbulo aukštį 12 mm ties kritinėmis oro srauto atsiskyrimo vietomis, neaukodamas salono erdvės. 

Be to, stogas turi elektrochrominę dangą, keleiviai gali keisti jo šviesumą vienu mygtuko paspaudimu. Tai ne tik pašalina poreikį tradiciniams saulės skydeliams, bet ir padeda išlaikyti komfortą galinėje sėdynėje. Papildomas infraraudonųjų spindulių sluoksnis saugo saloną nuo perkaitimo.

Nauja platforma – daugiau erdvės ir laisvės viduje

Trečios kartos elektromobilis bus kuriamas ant specialiai elektromobiliams skirtos CMF-EV platformos. Jos dėka salono grindys bus visiškai lygios, nebereikės vietos išmetimo sistemai ar pavarų velenui, kaip tai būna tradiciniuose automobiliuose. Tai leidžia sukurti erdvesnį, atviresnį interjerą.

„Nissan“ neslepia, kad šis modelis turi itin aukštą emocinę vertę, pirmoji „Leaf“ karta buvo jų „širdies modelis“, atvėręs duris visai elektromobilių erai. Dabar gamintojas tikisi, kad naujoji versija ne tik pakartos šią sėkmę, bet ir dar kartą pakeis požiūrį į tai, kas yra šeimai tinkamas, patogus ir modernus elektromobilis.

Kol laukiame oficialaus debiuto, aištu tai, kad naujoji „Leaf“ karta yra ne tik apie naują dizainą ar geresnę bateriją. Tai bandymas dar kartą pademonstruoti, kad elektromobilis gali būti tiek funkcionalus, tiek įkvepiantis. Ir vėlgi, galbūt net šiek tiek drąsesnis už visus kitus.

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas