Prisijunkite
Prisijunkite
Kasmet vis daugiau vairuotojų ieško būdų, kaip sutaupyti transporto eksploatacijos kaštus, nuo degalų sąnaudų iki draudimo ar remonto. Vienas iš akivaizdžiausių taikinių yra automobiliams skirtos padangos.
Jos brangios, bet būtinos, todėl natūralu, kad akys nukrypsta į pigesnes alternatyvas. O tų alternatyvų rinkoje yra apstu. Itin pigi produkcija iš Kinijos užtvindė tiek internetines parduotuves, tiek servisų sandėlius, viliodama pažadais apie ekonomišką ir ne prastesnę kokybę.
Tačiau ar tai tikrai gera mintis? Ar keliolika ar keliasdešimt eurų mažesnė kaina išties verta galimų pasekmių? Ne vienas vairuotojas, pasidavęs kainos vilionėms, vėliau gailėjosi, kai padangos tiesiog nesugebėjo suvaldyti automobilio šlapiame posūkyje arba pradėjo irti vos po kelių šimtų kilometrų.
Iš pirmo žvilgsnio, tai tik guma ir protektorius. Tačiau realybėje tai vienintelis kontaktinis taškas tarp jūsų ir kelio. O kai nuo jo priklauso, ar sustosite laiku, ar išvengsite slydimo, saugumo kaina tampa nebe derybų objektu.
Tad šįkart, apie padangas, kurios atrodo patraukliai kainuoja, bet slepia ne vieną nemalonią staigmeną. Kokios jos, kuo rizikuojama ir ką apie jas kalba tie, kurie jau išbandė? Pasirodo, patirtis dažnai byloja kur kas daugiau nei reklamos antraštės.
„Linglong“ – pigios, bet ar vertos rizikos?
Šis vardas vis dažniau minimas diskusijose, deja, ne dėl kokybės. Vairuotojai pastebi, kad šios padangos itin prastai veikia ant šlapios dangos ir dar blogiau, esant žemesnei temperatūrai.
Vienas komentatorius internete taikliai rašė: „Tinka važiuoti į parduotuvę, bet jei tenka staigiai stabdyti – belieka melstis.“
Vartotojai forumuose nesidrovi, nes padangos apibūdinamos kaip „nevertos nė cento“, o pagrindiniai trūkumai – prastas sukibimas, nenuspėjamas elgesys važiuojant ir erzinantis triukšmas.
„Triangle“ – pigu, bet ar ne per slidžiai?
„Tyrereviews“ svetainėje ši padanga gauna itin žemą vertinimą. Vartotojai dalijasi patirtimis, kuriose dažnai minima nesuvaldoma slystanti mašina ir pernelyg ilgas stabdymo kelias.
Dalis komentatorių šias padangas lygina su ledo ritulio pačiūžomis, tiek šlapiame, tiek sausame kelyje saugumo pojūčio, regis, nėra.
Dar viena problema yra jų keliamas triukšmas. Vienas vartotojas pasakojo, kad viršijus 80 km/h girdėti nuolatinis ūžimas, primenantis sireną.
„Westlake“ – šiek tiek geriau, bet ne be trūkumų
Iš pirmo žvilgsnio šios padangos atrodo solidesnės nei kiti pigūs variantai. Tačiau praktikoje pasipila skundai dėl itin trumpo tarnavimo laiko. Forume vienas vairuotojas rašė, kad padangos neatlaikė net dviejų tolimesnių kelionių, maždaug 400 kilometrų.
Rimčiausias gedimas – protektoriaus atsiskyrimas nuo pagrindo, kas bet kuriuo momentu gali sukelti pavojų kelyje.
„Goodride“ – triukšmingos, slystančios, nenuspėjamos
Priklauso tai pačiai grupei kaip ir „Westlake“, bet vertinimai dar labiau nuvilia. Dėvisi greitai, sukibimas prastas, o ekstremaliomis sąlygomis yra tiesiog pavojingos.
Vienas vairuotojas rašė, kad galiniai ratai tiesiog praranda sukibimą vos tik kyla netikėta situacija kelyje.
Kitas internautas drąsiai pareiškė, kad „tai blogiausios padangos pasaulyje“. Ir tokia nuomonė, regis, nėra išimtis.
Ar keliolika eurų verta tokios rizikos?
Padangos yra vienintelis taškas, kuris jungia automobilį su keliu. Nuo jų priklauso stabdymo kelias, sukibimas posūkiuose, elgesys ant šlapios ar apledėjusios dangos. Todėl taupyti čia yra gana pavojinga strategija.
Kad ir kaip viliojančiai atrodytų žemesnė kaina, kai kurios pigios padangos tiesiog neturi minimalių saugumo standartų. Taigi jei jau svarstote, kur sutaupyti, verčiau tai darykite ne padangų sąskaita. Jūsų saugumas yra daug svarbesnis nei keli sutaupyti eurai.
Gal jau esate susidūrę su šiais prekių ženklais? Pasidalinkite patirtimi, ar verta rizikuoti su pigiomis padangomis, ar geriau rinktis patikrintą kokybę?
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti