Prisijunkite
Prisijunkite
Pastaraisiais metais automobilių pramonėje vyrauja aiški kryptis, tai elektrifikacija. Vis daugiau gamintojų atsisako vidaus degimo variklių ir pereina prie elektrinių bei hibridinių sistemų. Tačiau „Toyota“ kartu su partneriais „Subaru“ ir „Mazda“ nusprendė eiti kitu keliu.
Šios trys Japonijos bendrovės suvienijo jėgas ir pradėjo dirbti prie naujos kartos vidaus degimo variklių, kurie ne tik būtų galingi, bet ir atitiktų griežtus aplinkosaugos reikalavimus.
Šis sprendimas daug kam pasirodė netikėtas, tačiau „Toyota“ žinutė aiški, vairuotojai turi turėti teisę rinktis, o technologijų pažanga leidžia kurti efektyvius ir švaresnius benzino variklius, kurie išlieka svarbia automobilių pasaulio dalimi.
Galingumas, mažos emisijos ir lankstumas
Naujieji varikliai, kuriuos kuria „Toyota“, bus keturių cilindrų ir pasižymės kompaktišku dydžiu. Tai leis juos lengvai integruoti į įvairius automobilių modelius, nuo mažų miesto hečbekų iki sportinių automobilių ar SUV klasės mašinų. Svarbiausia tai, kad šie varikliai bus pritaikyti naudoti kartu su elektriniais varikliais, todėl galės būti dalimi pažangių hibridinių sistemų.
Inžinierių tikslas yra sumažinti variklių išmetamų teršalų kiekį, kartu išlaikant įspūdingus techninius parametrus. Nors griežtėjantys aplinkosaugos standartai tampa tikru iššūkiu, technologiniai sprendimai, tokie kaip tiesioginis įpurškimas ar pažangi turbina, leidžia išgauti daugiau galios iš mažesnės darbinės talpos.
Iki 600 arklio galių, sportinė pusė nenustumta į šalį
Vienas ryškiausių projektų pasiekimų, tai sportinė variklio versija, kuri, pasak „Toyota“ inžinierių, gali pasiekti net 600 arklio galių. Ši versija jau buvo pristatyta sportiniame „GR Yaris M Concept“ automobilyje, kur variklis išvystė apie 450 AG. Tačiau pakeitus tam tikrus komponentus, pavyzdžiui, įdiegus didesnį turbokompresorių, galia gali būti gerokai padidinta.
Tai ne tik technologinis proveržis, bet ir emocinis signalas automobilių entuziastams, sportinis vairavimo malonumas niekur nedingsta. Net ir ekologinės atsakomybės laikais galima kurti automobilius, kurie kelia jaudulį ir adrenalino antplūdį.
Hibridinė sinergija, tai tiltas tarp praeities ir ateities
Vienas didžiausių „Toyota“ pranašumų yra ilgametė patirtis kuriant hibridinius variklius. Nuo pirmojo „Prius“ modelio 1997 metais iki šių dienų bendrovė vis tobulino šią technologiją. Naujos kartos vidaus degimo varikliai bus dar efektyvesni, kai veiks išvien su elektromotorais. Tai padės sumažinti degalų sąnaudas, užtikrins geresnį sukimo momentą ir leis automobiliams išlikti konkurencingiems tiek miesto, tiek užmiesčio sąlygomis.
Ar 600 AG variklis pateks į serijinę gamybą?
Nors teoriškai naujasis variklis gali pasiekti įspūdingą 600 AG ribą, praktikoje šį skaičių gali tekti sumažinti dėl taršos reikalavimų. Vis dėlto net ir sumažinus galią iki 450 ar 500 AG, tai vis tiek būtų vienas iš galingiausių keturių cilindrų serijinių variklių pasaulyje. Dabartinis rekordas priklauso „Mercedes-AMG“ su 469 AG agregatu, tačiau „Toyota“ turi realią galimybę šį rekordą perimti.
Ne vien elektrinis kelias veda į ateitį
„Toyota“ kartu su partneriais įrodo, kad net ir tradiciniai varikliai dar turi potencialo. Derinant naujas technologijas, sportinį charakterį ir atsakomybę aplinkai, galima pasiūlyti rinkai produktus, kurie yra ir našūs, ir tvarūs. Tai žinutė visai automobilių pramonei, kad pažanga gali būti įvairi, ir svarbiausia ne pasirinkta kryptis, o jos įgyvendinimo kokybė.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti