Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Vokietijos automobilių milžinė ruošia pigų elektrinį visureigį, elektromobilio kaina bus prieinama daugeliui
Automobilių rinka šiuo metu patiria didelius pokyčius. Vis daugiau gamintojų ieško būdų, kaip pasiūlyti prieinamą ir patogų elektromobilį masinei auditorijai. Iki šiol elektriniai automobiliai dažniausiai buvo laikomi prabanga, kurią gali sau leisti tik dalis vairuotojų, tačiau tendencijos keičiasi.
Vokietijos automobilių gamintojas „Volkswagen“ nusprendė grįžti prie savo šaknų ir sukurti transporto priemonę „žmonėms“. Įmonė paskelbė, kad ruošia naują kompaktišką elektrinį visureigį, skirtą tiems, kurie nori pereiti prie elektromobilio, bet nenori išleisti milžiniškų sumų. Jo pristatymas numatytas rugsėjo pradžioje Miunchene vyksiančioje mobilumo parodoje.
Šis sprendimas ne tik išplečia „Volkswagen“ elektrinių modelių gamą, bet ir siunčia aiškią žinutę rinkai. Elektromobiliai nebūtinai turi būti brangūs, o masinei auditorijai skirtas miesto visurėgį (SUV) gali tapti tikru proveržiu, kuris paskatins dar didesnį perėjimą prie ekologiškesnių sprendimų.
Įkvėpimas iš „ID.2all“
Naujasis modelis yra glaudžiai susijęs su prieš metus pristatyta „ID.2all“ koncepcija. Tai buvo mažas hečbekas, kuris sulaukė didelio dėmesio dėl pažado kainuoti vos 25 tūkstančius eurų. Atsižvelgiant į tai, kad šiandien didžiausio populiarumo sulaukia visureigiai, „Volkswagen“ nusprendė sukurti aukštesnę „ID.2all“ versiją, kuri logiškai įsitaisys žemiau didesniojo „ID.4“ modelio.
Ankstyvi eskizai rodo, kad būsimas visureigis turės ryžtingą ir šiek tiek kampuotą dizainą, kuris labiau primins tradicinį SUV nei aptakesnis „ID.4“. Piešiniai atskleidžia šiuolaikinius elektromobilių bruožus, tokius kaip šviesos juostos priekyje ir gale bei apšviestą „Volkswagen“ logotipą.
Žinoma, įmantrūs ratlankiai ar paslėptos durų rankenos yra labiau koncepcinio automobilio atributai, tačiau bendra forma atrodo praktiška. Serijinėje versijoje tikimasi matyti tradicines rankenas ir apsauginius plastikinius apvadus aplink ratus, kurie suteiks daugiau tvirtumo.
Kompaktiški matmenys ir erdvus salonas
Naujojo SUV išmatavimai bus artimi „ID.2all“, tai apie 4 metrai ilgio ir 1,8 metro pločio. Tai labai panašu į dabartinį benzininį „Volkswagen T-Cross“. Vis dėlto skirtumas slypi platformoje. Kadangi automobilis kuriamas specialiai elektromobiliams, salone tikimasi daugiau erdvės nei įprastame tokio dydžio automobilyje.
Automobilis bus gaminamas ant patobulintos MEB platformos, tačiau skirtingai nei didesni „ID.3“ ir „ID.4“ modeliai, jis turės priekinę varomąją ašį. Tokia konstrukcija padeda sumažinti kainą ir gamybos sudėtingumą, o tuo pačiu išlaiko pakankamai galios kasdieniam naudojimui.
„ID.2all“ koncepcijoje buvo įrengtas priekyje montuojamas variklis, generuojantis 222 arklio galias, todėl automobilis iki 100 km/h įsibėgėdavo greičiau nei per 7 sekundes. Tikėtina, kad ir būsimo visureigio charakteristikos bus labai panašios.
Kainų politika ir prieinamumas
Vienas svarbiausių šio projekto tikslų yra prieinamumas. Manoma, kad naujasis SUV kainuos šiek tiek daugiau nei 25 000 eurų, tačiau tikrai išliks žemiau 40 000 ribos. Tai reikštų, kad elektromobiliai taptų pasiekiami daug platesnei visuomenės daliai.
Be šio modelio „Volkswagen“ taip pat dirba prie dar paprastesnio „ID.1“, kuris turėtų pasirodyti apie 2026 metus. Jo kaina turėtų siekti apie 20 000 eurų, o tai jau būtų revoliucija rinkoje. Toks ambicingas kainų planas remiasi sparčiai augančiais pardavimais, tai vien šiais metais grupė pranešė apie beveik 50 procentų išaugusią elektromobilių paklausą.
Tendencijos keičiasi
„Volkswagen“ žingsnis kurti nebrangų elektrinį visureigį rodo, kad elektromobilių rinka bręsta. Nebėra kalbama tik apie prabangius modelius, dabar svarbiausia yra pasiūlyti prieinamą transporto priemonę kiekvienai šeimai. Kompaktiškas dydis, erdvus salonas, patraukli kaina ir modernios technologijos gali tapti pergalinga kombinacija.
Šis automobilis turėtų paskatinti dar daugiau žmonių pereiti prie elektrinės transporto ateities. Nors kol kas pristatyti tik eskizai ir idėjos, jau dabar aišku, kad „Volkswagen“ ruošiasi naujam etapui, kuriame elektromobiliai taps kasdienybe, o ne tik svajone.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti