Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Xiaomi“ kuria ne tik išmaniuosius telefonus: elektromobiliai per ketvirtį sugeneravo beveik 3 mlrd. eurų
Kinijos technologijų milžinė „Xiaomi“ jau seniai garsėja savo išmaniaisiais telefonais, tačiau pastaraisiais metais bendrovė drąsiai įžengė į naują sritį, tai elektromobilių rinką. Antrojo 2025 metų ketvirčio rezultatai aiškiai rodo, kad tai nėra tik eksperimentas ar rinkos išbandymas.
„Xiaomi“ automobilių padalinys sugeneravo beveik 3 milijardus eurų pajamų ir taip įrodė, kad kompanijos ambicijos automobilių sektoriuje yra visiškai rimtos. Per antrąjį ketvirtį „Xiaomi“ elektromobilių verslas uždirbo 2,45 milijardo eurų, tai yra 20,6 milijardo juanių. Šis rodiklis beveik 14 procentų didesnis nei pirmąjį ketvirtį ir net 232 procentais pranoko pernai tuo pačiu metu gautas pajamas.
Toks augimas dar labiau įspūdingas turint omenyje, kad pirmasis bendrovės elektromobilis SU7 oficialiai pasirodė rinkoje tik 2024 metų pavasarį. Naujokui automobilių rinkoje pasiekti pelningumą nėra paprasta, tačiau „Xiaomi“ jau demonstruoja pozityvius signalus. Inovatyvių verslų kategorijoje, kuriai priskiriami tiek elektromobiliai, tiek dirbtinis intelektas, bendrasis pelningumas pakilo iki 26,4 procento.
Tai akivaizdi pažanga lyginant su pirmojo ketvirčio 23,2 procento. Nors padalinys dar patyrė veiklos nuostolių, jie sumažėjo nuo 500 milijonų iki 300 milijonų juanių. Tai rodo, kad „Xiaomi“ pamažu artėja prie lūžio taško, kai automobilių gamyba ims generuoti stabilų pelną.
Įspūdingus finansinius rezultatus lėmė rekordiniai pardavimai. Per ketvirtį klientams buvo pristatyti net 81 302 elektromobiliai. Tai 7 procentais daugiau nei pirmąjį ketvirtį ir net 198 procentais daugiau nei prieš metus. Pagrindinę šių skaičių dalį sudarė „SU7“ elektromobilis, tapęs vienu geidžiamiausių sedano tipo modelių Kinijos rinkoje.
Vis dėlto „Xiaomi“ neketina apsiriboti vienu modeliu. Birželio pabaigoje kompanija pristatė savo pirmąjį elektromobilį visureigį „YU7“. Jo pristatymai klientams prasidėjo jau liepos pradžioje. Toks žingsnis rodo, kad „Xiaomi“ planuoja užimti skirtingus rinkos segmentus ir pritraukti dar platesnę auditoriją.
Sparčiai augantis automobilių asortimentas reikalauja ir didesnio fizinio buvimo rinkoje. Todėl „Xiaomi“ aktyviai plečia savo prekybos tinklą. Vien per pirmąjį pusmetį buvo atidarytos 335 parduotuvės net 92 Kinijos miestuose. Tokiu būdu klientai gali lengviau susipažinti su automobiliais, išbandyti juos ir gauti aptarnavimo paslaugas.
Tokie rezultatai aiškiai rodo, kad „Xiaomi“ elektromobilių projektas yra ilgalaikis strateginis sprendimas, o ne laikina rinkodaros iniciatyva. Kompanija siekia ne tik parduoti įrenginius, bet ir sukurti visą transporto ekosistemą, kuri ateityje gali tapti viena svarbiausių verslo krypčių.
Vos per kelis ketvirčius „Xiaomi“ elektromobilių padalinys iš pradedančiojo tapo rimtu žaidėju Kinijos rinkoje. Rekordiniai pardavimai, mažėjantys nuostoliai, plėtojama pardavimo tinklų infrastruktūra ir naujų modelių pristatymai rodo, kad bendrovė pasirengusi konkuruoti su didžiausiais elektromobilių gamintojais.
Nors kelias į visišką pelningumą dar laukia, „Xiaomi“ jau dabar demonstruoja, kad gali sėkmingai derinti technologijų patirtį su automobilių pramone ir žengti į naują savo istorijos etapą.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti