Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Xiaomi“ ruošia didesnę „SU7“ elektromobilio versiją: galinė eilė virs darbo kabinetu ar poilsio salonu
Kinijos technologijų bendrovė „Xiaomi“ sėkmingai įžengusi į elektromobilių rinką nesustoja ties pirmųjų modelių pristatymu. Po didelio pasisekimo, kurį sulaukė elektrinis sedanas „Xiaomi SU7“ ir visureigis „Xiaomi YU7“, įmonė jau ruošia kitą žingsnį.
Naujausi bandymų vaizdai iš Kinijos atskleidžia, kad bendrovė aktyviai kuria ilgesnę „Xiaomi SU7“ versiją, kuri turėtų suteikti dar daugiau komforto keleiviams. Šiuo metu bandomieji prototipai pastebėti keliuose, kruopščiai užmaskuoti, tačiau akivaizdu, kad automobilis išlaiko įprastą sportišką „fastback“ siluetą.
Visgi didžiausias pokytis matomas už B statramsčio, kur atsiranda papildomas ilgis. Tai aiškiai rodo, kad „Xiaomi“ daugiausia dėmesio skiria galinės eilės keleiviams, suteikdama jiems daugiau erdvės kojoms ir patogumo ilgų kelionių metu.
Standartinis „Xiaomi SU7“ sedanas jau pats savaime yra didelis automobilis. Jo ilgis siekia 4 997 mm, o ratų bazė 3 000 mm. Vis dėlto, pagal spėjimus, pagrįstus bandymų nuotraukomis, ilgesnė versija gali pasiekti net apie 5 200 mm ilgį, o ratų bazė išaugtų dar 80 - 150 mm. Automobilių inžinerijoje tokie pokyčiai reiškia gerokai daugiau vietos galinėje sėdynėje sėdintiems keleiviams, todėl automobilis įgyja visai kitą charakterį.
Jeigu įprastasis „Xiaomi SU7“ yra kuriamas vairuotojo malonumui, tai prailginta versija aiškiai orientuota į vadovų ar verslininkų poreikius. Automobilių rinkos ekspertai šį žingsnį lygina su „Porsche Panamera Executive“ modeliais, kurie skirti ne tik vairavimo dinamikai, bet ir maksimaliam komfortui antros eilės keleiviams.
Pasak gandų, „Xiaomi SU7 L“ galėtų turėti platesnes ir minkštesnes galines sėdynes, individualius pramogų ekranus, netgi nedidelį šaldytuvą, todėl užpakalinė dalis taptų mobilia darbo erdve ar prabangiu poilsio salonu.
Vis dėlto, ilgesnis ir sunkesnis automobilis reikalauja daugiau techninių sprendimų. Inžinieriams tikriausiai teks perreguliuoti pakabą, kad būtų išlaikytas komforto ir stabilumo balansas. Numatoma, kad prailgintas sedanas išlaikys pažangią 800 voltų architektūrą, leidžiančią itin greitai įkrauti akumuliatorių, bei šiuolaikines autonominio vairavimo sistemas, kurios jau naudojamos dabartiniame modelyje.
„Xiaomi“ kol kas oficialiai nekomentuoja būsimo automobilio, tačiau rinkoje jau kyla diskusijos dėl jo kainos. Spėjama, kad „Xiaomi SU7 L“ gali kainuoti daugiau nei 400 000 juanių, tai yra apie 47 600 eurų. Tai reikštų, kad automobilis užimtų vidurinę nišą tarp vietinių konkurentų ir prabangių užsienio modelių.
Pavyzdžiui, „BYD Han“ Kinijoje kainuoja apie 279 800 juanių, tai yra maždaug 33 300 eurų, o „Tesla Model S“ prasideda nuo 684 900 juanių, tai yra apie 81 560 eurų. Taigi „Xiaomi“ naujasis modelis gali tapti patraukliu kompromisu tiems, kurie nori daugiau erdvės ir prabangos, bet nenori mokėti už itin brangius importinius automobilius.
Svarbu paminėti, kad ši nauja versija nėra vienintelis bendrovės projektas. „Xiaomi“ tuo pat metu testuoja ir kitus elektromobilius, tarp jų – sportiškesnę „YU7“ SUV versiją, kuri galėtų būti „GT“ tipo modelis. Tai rodo, jog gamintojas ketina sukurti platų elektrinių transporto priemonių asortimentą, apimantį tiek šeimos, tiek prabangos, tiek sportinius automobilius.
Šiuo metu prailgintas „Xiaomi SU7“ dar tik pradinėje bandymų stadijoje. Automobilis slepiamas po maskuojančiais lipdukais, todėl nei tiksli išvaizda, nei pavadinimas dar nėra patvirtinti. Taip pat nėra paskelbtos galutinės techninės specifikacijos ar tiksli išleidimo data. Vis dėlto, rinkos analitikai mano, kad oficialus pristatymas galėtų įvykti 2026 metų pradžioje.
Tai reiškia, kad „Xiaomi“ ne tik įsitvirtina elektromobilių rinkoje, bet ir siekia tapti rimtu konkurentu tiek vietiniams, tiek tarptautiniams gamintojams. Prabangos ir technologijų derinys gali pritraukti pirkėjus, ieškančius modernaus, komfortiško ir kartu pažangaus automobilio. Šis artėjantis modelis rodo, kad „Xiaomi“ planai automobilių rinkoje yra kur kas platesni, nei buvo manyta iš pradžių, o pirkėjų laukia dar ne vienas intriguojantis debiutas.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti