Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Tesla“ pikapo kaina perkopė svarbią ribą: šis sprendimas pavers „Cybertruck“ dar prabangesniu nei anksčiau
„Tesla“ neseniai tyliai pakėlė savo galingiausio elektrinio pikapo „Cybertruck Cyberbeast“ kainą net 12 800 eurų. Nuo šiol oficialioje bendrovės svetainėje užfiksuota, kad šio modelio pradinė kaina prasideda nuo 100 072 eurų.
Kainos padidėjimą lėmė naujas „Luxe“ paketas, kuris tapo privalomas visiems, perkantiems „Cyberbeast“ versiją. Tai reiškia, kad pirkėjai neturi galimybės atsisakyti šio rinkinio, net jei dalies paslaugų ar funkcijų jie nenori. Paketą sudaro „Tesla“ vairuotojo pagalbos programinė įranga, žinoma kaip „Full Self-Driving Supervised“, kurios įprasta kaina siekia 6 800 eurų.
Be to, įtrauktas neribotas priėjimas prie „Supercharging“ įkrovimo tinklo, ketverių metų aukščiausios kokybės aptarnavimo planas bei išplėstinė interneto ryšio paslauga. Nors „Luxe“ paketas suteikia įvairių aukščiausios klasės funkcijų, jo privalomas įtraukimas ženkliai padidina galutinę „Cyberbeast“ kainą.
Ji viršija 68 tūkstančių eurų ribą, nustatytą kaip maksimali leidžiama kaina norint gauti JAV federalinę 6 400 eurų subsidiją elektromobiliams. Tai reiškia, kad pirkėjai, perkantys šį modelį grynaisiais, nebegali pretenduoti į finansinę paskatą, o tai dar labiau padidina galutinę automobilio kainą.
Tiems, kurie nori „Cybertruck“, bet nesiekia galingiausios versijos, lieka dvi alternatyvos. Tai mažiau pajėgus visais ratais varomas modelis, kurio kaina prasideda nuo 70 196 eurų, arba bazinė „Long Range“ versija už 61 660 eurų.
Konkurentų pranašumai
Tokiu sprendimu „Tesla“ apsunkina galimybes „Cyberbeast“ konkuruoti su kitais rinkos žaidėjais. Pavyzdžiui, „Rivian R1T“ su keturiais varikliais siūlo net 1 205 arklio galias, palyginti su „Cyberbeast“ 845 arklio galiomis, ir kainuoja panašiai. „Rivian“ taip pat šiek tiek greitesnis, tai nuo nulio iki 97 kilometrų per valandą jis įsibėgėja per 2,5 sekundės, kai „Cyberbeast“ tam reikia 2,6 sekundės. Be to, „Rivian“ gali nuvažiuoti apie 544 kilometrus, o „Tesla“ tik 515 kilometrų.
Kainų padidinimas įvykdytas itin sunkiai „Cybertruck“ modeliui besiklostančiu laikotarpiu. Antrojo ketvirčio pardavimų rezultatai buvo prasčiausi per metus, tai „Tesla“ pardavė tik 4 306 vienetus. Atsižvelgiant į tai, kad šis pikapas jau laikomas brangiu ir nišiniu automobiliu, papildomas kainų šuolis atrodo prieštaringas bandant padidinti jo patrauklumą pirkėjams. Vis dėlto „Tesla“ ne kartą įrodė, kad nevengia sprendimų, kurie iš pirmo žvilgsnio atrodo nelogiški.
„Luxe“ paketo įvedimas kituose modeliuose
Panaši strategija neseniai pritaikyta ir kitiems „Tesla“ prabangių automobilių modeliams, tai „Model S“ sedanui ir „Model X“ visureigiui. Jie taip pat gavo privalomą „Luxe“ paketą, kuris prie galutinės kainos pridėjo apie 9 000 eurų. Abu šie modeliai nėra masiniai pardavimų lyderiai, todėl akivaizdu, kad bendrovė nesiekia padidinti jų paklausos. Greičiau norima, kad šie automobiliai būtų laikomi dar labiau prabangiais ir išskirtiniais.
„Tesla“ kainų politika su „Cybertruck“ ir kitais „premium“ modeliais rodo, kad bendrovė renkasi išskirtinumo kelią. Vietoje to, kad pritrauktų platesnį pirkėjų ratą mažesne kaina, ji siekia pabrėžti prabangą ir technologinį išskirtinumą. Ar toks sprendimas pasiteisins, parodys laikas, tačiau šiuo metu akivaizdu, kad galingiausios „Cybertruck“ versijos pirkėjams teks sumokėti gerokai daugiau, nei planuota iš pradžių.
Domiuosi pasaulio aktualijomis ir technologijomis, nes tikiu, kad tik suprasdami šiandieną galime pasiruošti rytojui. Rašydamas siekiu apjungti globalias naujienas su technologijų raida. Ieškau ne tik faktų, bet ir prasmių, kurios padeda skaitytojui geriau orientuotis sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti