„Xiaomi“ šturmuoja automobilių rinką: virš 40 tūkst. pristatymų jau trečią mėnesį iš eilės, stabdžių nematyti

Paskelbė Viktoras Baliulis
Paskelbta

„Xiaomi“ šturmuoja automobilių rinką: virš 40 tūkst. pristatymų jau trečią mėnesį iš eilės, stabdžių nematyti

„Xiaomi“ elektromobilių padalinys sparčiai įsitvirtina kaip rimtas žaidėjas automobilių rinkoje. Jau trečią mėnesį iš eilės bendrovė pristato daugiau nei 40 tūkst. automobilių per mėnesį. Tokie skaičiai rodo, kad startas buvo ne atsitiktinis, o kryptingas.

Lapkričio rezultatai paskelbti platformoje „Weibo“, kur patvirtinta, kad pristatymai vėl viršijo 40 tūkst. ribą. Tikslus kiekis paaiškės vėliau, kai pasirodys oficiali Kinijos lengvųjų automobilių asociacijos ataskaita. Vis dėlto tendencija aiški ir augimas tęsiasi.

Pardavimų pagreitis prasidėjo rugsėjį, kai „Xiaomi EV“ pirmą kartą perkopė šį slenkstį. Tada klientams buvo perduoti 41 948 automobiliai, o spalį pasiektas naujas rekordas su 48 654 pristatymais. Tai rodo, kad pirkėjai noriai renkasi technologijomis grįstus naujo gamintojo modelius.

Modelių linija ir rinkos strategija

Šį rezultatą palaiko sutelkta, bet auganti modelių gama, kuri pritaikyta konkuruoti su įsitvirtinusiais varžovais. Pirmasis „Xiaomi EV“ modelis buvo elektrinis sedanas „SU7“, oficialiai pristatytas 2024 m. kovo 28 d. Netrukus jį papildė elektrinis visureigis „YU7“, kuris debiutavo 2024 m. birželio 26 d.

Bendrovė taip pat pasiūlė sportinį variantą „SU7 Ultra“, pristatytą 2024 m. vasario 27 d. Tokia trijulė leidžia apimti platesnius pirkėjų poreikius, nuo kasdienės miesto transporto iki aukšto našumo segmentų. „Xiaomi“ akivaizdžiai siekia greitai užimti vietą elektrinių automobilių rinkoje.

Fizinės plėtros tempas Kinijoje

Didėjant paklausai, „Xiaomi“ plečia salonų ir aptarnavimo tinklą visoje Kinijoje. Vien lapkritį atidaryta 17 naujų parduotuvių, o bendras jų skaičius išaugo iki 441. Šios vietos dabar veikia 131 Kinijos mieste.

Gruodį planuojama atidaryti dar 36 salonus ir taip pasiekti dar septynis miestus. Tuo pačiu auga ir aptarnavimo infrastruktūra, nes iki lapkričio 30 d. įmonė jau turėjo 249 serviso centrus 144 miestuose. Toks tinklas mažina klientų abejones dėl priežiūros ir remonto.

Greitesnis pirkimo kelias

Norėdama sutrumpinti laukimo laiką, „Xiaomi“ pristatė programą „In Stock Vehicle Purchase Program“. Jos tikslas paprastas, suteikti galimybę įsigyti jau pagamintą automobilį pasirinktoms modelių versijoms. Visi tokie automobiliai parduodami su pilna gamyklos garantija ir aptarnavimu, o daliai jų taikomos nuolaidos.

Programos automobiliai skirstomi į tris grupes. Pirmoji yra visiškai nauji automobiliai iš neįvykusių ar nestandartinių užsakymų, kai klientai negalėjo priimti pristatymo. Antroji grupė yra ekspoziciniai automobiliai iš „Xiaomi Auto“ salonų, kurie nebuvo naudojami bandomiesiems važiavimams.

Trečioji grupė apima beveik naujus automobilius, kurie turėjo nedidelių defektų transportavimo metu, bet buvo oficialiai sutvarkyti ir papildomai patikrinti. Prioritetinė prieiga esamiems užsakovams startavo 2025 m. gruodžio 1 d., o visiems kitiems atsidarys 2025 m. gruodžio 3 d. Ekspozicinių automobilių pirkėjai per 72 valandas turi atvykti į pristatymo centrą apžiūrai, todėl sprendimus teks priimti greitai.

Ar patiko šis įrašas?
 

Domiuosi pasaulio aktualijomis ir technologijomis, nes tikiu, kad tik suprasdami šiandieną galime pasiruošti rytojui. Rašydamas siekiu apjungti globalias naujienas su technologijų raida. Ieškau ne tik faktų, bet ir prasmių, kurios padeda skaitytojui geriau orientuotis sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas