Elektriniai automobiliai tampa vis populiaresni, o gamintojai vis daugiau dėmesio skiria būtent šių transporto priemonių gamybai. Daugelis automobilių kompanijų jau dabar yra paskelbę, kada planuoja nutraukti vidaus degimo varikliais aprūpintų mašinų gamybą. Dabar paaiškėjo ir dar viena įdomi detalė.
„Ford“ kompanijos vadovas Jimas Farley išplatino pranešimą, kuriame atskleidė, jog elektromobilių gamybai reikia net 40 proc. mažiau darbo, lyginant su analogiškais produktais, veikiančiais su vidaus degimo varikliu. Pasirodo, kad tai lemia tam tikros elektrinių transporto priemonių savybės.
Teigiama, kad spartesnę gamybą įtakoja tai, jog elektromobiliuose naudojamos gerokai paprastesnės konstrukcijos, o jos dažniausiai yra surenkamos pilnai automatizuotų gamybos linijų. J.Farley atkreipė dėmesį, kad elektros variklio mazgas vidutiniškai susideda iš 20 judančių dalių, o benzininis ar dyzelinis variklis gali turėti net 2000.
Teigiama, kad spartesnę gamybą įtakoja tai, jog elektromobiliuose naudojamos gerokai paprastesnės konstrukcijos, o jos dažniausiai yra surenkamos pilnai automatizuotų gamybos linijų. J.Farley atkreipė dėmesį, kad elektros variklio mazgas vidutiniškai susideda iš 20 judančių dalių, o benzininis ar dyzelinis variklis gali turėti net 2000.
Teigiama, kad spartesnę gamybą įtakoja tai, jog elektromobiliuose naudojamos gerokai paprastesnės konstrukcijos, o jos dažniausiai yra surenkamos pilnai automatizuotų gamybos linijų. J.Farley atkreipė dėmesį, kad elektros variklio mazgas vidutiniškai susideda iš 20 judančių dalių, o benzininis ar dyzelinis variklis gali turėti net 2000.
Teigiama, kad spartesnę gamybą įtakoja tai, jog elektromobiliuose naudojamos gerokai paprastesnės konstrukcijos, o jos dažniausiai yra surenkamos pilnai automatizuotų gamybos linijų. J.Farley atkreipė dėmesį, kad elektros variklio mazgas vidutiniškai susideda iš 20 judančių dalių, o benzininis ar dyzelinis variklis gali turėti net 2000.
0 komentarų
Taip pat skaitykite