Automobilių rinka keičiasi. Visame pasaulyje vis labiau populiarėja elektrinės transporto priemonės, o tai atsispindi ir pardavimų ataskaitose. Vienas populiariausių elektromobilių gamintojų – „Tesla“. Tačiau JAV automobilių gamintojas nuolat susiduria su įvairiausiomis problemomis.
Pasak Kinijos žiniasklaidos, „Tesla“ turi tam tikrų problemų dėl planuojamos „Gigafactory“ Meksikoje. Ji turėjo būti paruošta iki kitų metų vasaros, tačiau kai kurie šaltiniai nurodė, kad gamykla elektromobilius pradės gaminti 2025 metų pirmąjį ketvirtį. Kadangi Meksikos gamykla turėtų pradėti pigaus „Tesla Model 2“ gamybą, jis taip pat bus atidėtas.
Pradinis planas yra toks, kad Meksikos „Gigafactory“ per metus surinks 2 milijonus „Model 2“ transporto priemonių ir „Tesla“ jau įtikino apie 20 proc. savo tiekėjų investuoti į veiklą Meksikoje. Vienas iš pagrindinių Šanchajaus „Gigafactory“ sėkmės Kinijoje veiksnių yra tai, kad daugiau nei 90 proc. tiekėjų yra netoliese. Štai kodėl „Tesla“ nori tai pakartoti Meksikoje.
Pradinis planas yra toks, kad Meksikos „Gigafactory“ per metus surinks 2 milijonus „Model 2“ transporto priemonių ir „Tesla“ jau įtikino apie 20 proc. savo tiekėjų investuoti į veiklą Meksikoje. Vienas iš pagrindinių Šanchajaus „Gigafactory“ sėkmės Kinijoje veiksnių yra tai, kad daugiau nei 90 proc. tiekėjų yra netoliese. Štai kodėl „Tesla“ nori tai pakartoti Meksikoje.
Pradinis planas yra toks, kad Meksikos „Gigafactory“ per metus surinks 2 milijonus „Model 2“ transporto priemonių ir „Tesla“ jau įtikino apie 20 proc. savo tiekėjų investuoti į veiklą Meksikoje. Vienas iš pagrindinių Šanchajaus „Gigafactory“ sėkmės Kinijoje veiksnių yra tai, kad daugiau nei 90 proc. tiekėjų yra netoliese. Štai kodėl „Tesla“ nori tai pakartoti Meksikoje.
0 komentarų
Taip pat skaitykite