Vokietijos automobilių milžinė išgyvena ne pačius geriausius laikus: fiksuojami tragiški naujausių automobilių pardavimai, gamintojas turi rimtų problemų

Lukas Snarskis

2023-12-23, 10:05 (atnaujinta 2024-06-03, 11:50)

0 komentarų

Elektrinių automobilių populiarumas auga. Daugelis bendrovių gamina vis daugiau būtent tokiais varikliais aprūpintų transporto priemonių, o kai kuriose šalyse jų populiarumas – itin didelis. Tačiau viena iš didžiausių problemų – aukštesnės tokių automobilių kainos.

Vokietijos automobilių milžinė išgyvena ne pačius geriausius laikus: fiksuojami tragiški naujausių automobilių pardavimai, gamintojas turi rimtų problemų

Vokietijos automobilių milžinė „Volkswagen“ savo asortimente turi įvairiausių elektrinių automobilių, tačiau ne visų jų populiarumas yra toks, kokio tikisi bendrovės vadovai. Pavyzdžiui, Kinijoje neseniai debiutavo „ID.7 Vizzion“ modelis, kurio kaina siekia maždaug 30,9 tūkst. eurų. Tačiau susidomėjimas juo – minimalus.

Remiantis naujausia informacija, VW per pirmąsias 72 valandas sulaukė vos 300 naujojo „Volkswagen ID.7 Vizzion“ elektromobilio užsakymų. Nors šis modelis sulaukė didžiulio susidomėjimo Šanchajaus automobilių parodoje, tačiau kinai nėra pasiryžę pirkti šios transporto priemonės. Įdomu ir tai, jog jo kaina yra kone dvigubai mažesnė nei Europoje.

„CarFans“ duomenimis, naujuoju elektriniu sedanu susidomi tik vienas iš dvidešimties VW salonų lankytojų, o tarp jų – 80-90 proc. yra vyrai, kurių vidutinis amžius siekia 40 metų. Teigiama, jog daugelį pirkėjų atbaido šio elektromobilio kaina ir nors šis modelis yra ganėtinai erdvus, tačiau daugeliui nepatinka papildomi mokesčiai už tokias funkcijas kaip šildomos sėdynės.

„Volkswagen“ strateginis žingsnis turėti dvi bendras įmones Kinijoje – „VW-FAW“ ir „VW-SAIC“, gaminančias ID. serijos automobilius, dar labiau apsunkina situaciją. Nors šis elektromobilis ir yra kone dvigubai pigesnis nei Europoje, tačiau vietinėje rinkoje jis konkuruoja su tokiais modeliais kaip „Zeekr 007“, „BYD Seal“ ar „Tesla Model 3“, kurie siūlo geresnes savybes ir taip nustelbia „ID.7 Vizzion“ modelį.

Verta pastebėti, kad tai nėra pirmas kartas, kuomet Vokietijos automobilių milžinė susiduria su sunkumais parduodant savo elektrinius automobilius Kinijoje. Nors bendrovė ir užima net 40 proc. visos automobilių rinkos, tačiau Kinijoje tenka susidurti su dideliais sunkumais. Tragiški rezultatai buvo fiksuojami ir parduodant „VW ID.3“ modelį, todėl buvo nuspręsta sumažinti kainas. Tikėtina, jog dar žemesnės kainos gali sulaukti ir naujasis sedanas.

0 komentarų

Populiarios naujienos

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas