Elektrinių automobilių populiarumas auga. Daugelis bendrovių gamina vis daugiau būtent tokiais varikliais aprūpintų transporto priemonių, o kai kuriose šalyse jų populiarumas – itin didelis. Tačiau viena iš didžiausių problemų – aukštesnės tokių automobilių kainos.
Vokietijos automobilių milžinė „Volkswagen“ savo asortimente turi įvairiausių elektrinių automobilių, tačiau ne visų jų populiarumas yra toks, kokio tikisi bendrovės vadovai. Pavyzdžiui, Kinijoje neseniai debiutavo „ID.7 Vizzion“ modelis, kurio kaina siekia maždaug 30,9 tūkst. eurų. Tačiau susidomėjimas juo – minimalus.
Remiantis naujausia informacija, VW per pirmąsias 72 valandas sulaukė vos 300 naujojo „Volkswagen ID.7 Vizzion“ elektromobilio užsakymų. Nors šis modelis sulaukė didžiulio susidomėjimo Šanchajaus automobilių parodoje, tačiau kinai nėra pasiryžę pirkti šios transporto priemonės. Įdomu ir tai, jog jo kaina yra kone dvigubai mažesnė nei Europoje.
Remiantis naujausia informacija, VW per pirmąsias 72 valandas sulaukė vos 300 naujojo „Volkswagen ID.7 Vizzion“ elektromobilio užsakymų. Nors šis modelis sulaukė didžiulio susidomėjimo Šanchajaus automobilių parodoje, tačiau kinai nėra pasiryžę pirkti šios transporto priemonės. Įdomu ir tai, jog jo kaina yra kone dvigubai mažesnė nei Europoje.
Remiantis naujausia informacija, VW per pirmąsias 72 valandas sulaukė vos 300 naujojo „Volkswagen ID.7 Vizzion“ elektromobilio užsakymų. Nors šis modelis sulaukė didžiulio susidomėjimo Šanchajaus automobilių parodoje, tačiau kinai nėra pasiryžę pirkti šios transporto priemonės. Įdomu ir tai, jog jo kaina yra kone dvigubai mažesnė nei Europoje.
Remiantis naujausia informacija, VW per pirmąsias 72 valandas sulaukė vos 300 naujojo „Volkswagen ID.7 Vizzion“ elektromobilio užsakymų. Nors šis modelis sulaukė didžiulio susidomėjimo Šanchajaus automobilių parodoje, tačiau kinai nėra pasiryžę pirkti šios transporto priemonės. Įdomu ir tai, jog jo kaina yra kone dvigubai mažesnė nei Europoje.
0 komentarų
Taip pat skaitykite