„Volkswagen“ artėja link automobilių rinkos revoliucijos: naujos kartos baterijos demonstruoja neįtikėtinus rezultatus, išspręstų didelę problemą

Elektrinių automobilių populiarumas auga. Daugelis bendrovių gamina vis daugiau būtent tokiais varikliais aprūpintų transporto priemonių, o kai kuriose šalyse jų populiarumas – itin didelis. Tačiau viena iš didžiausių problemų – tokių automobilių nuvažiuojamas atstumas.

„Volkswagen“ artėja link automobilių rinkos revoliucijos: naujos kartos baterijos demonstruoja neįtikėtinus rezultatus, išspręstų didelę problemą

Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.

Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.

Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.

Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.

Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.

Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas