Elektrinių automobilių populiarumas auga. Daugelis bendrovių gamina vis daugiau būtent tokiais varikliais aprūpintų transporto priemonių, o kai kuriose šalyse jų populiarumas – itin didelis. Tačiau viena iš didžiausių problemų – tokių automobilių nuvažiuojamas atstumas.
Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.
Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.
Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.
Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.
Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.
Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.
0 komentarų
Taip pat skaitykite