Kitąmet „Formulėje 1“ gali užvirti tikra beprotybė: kitąmet laukiama didžiulių pokyčių, komandas gali pakeisti didžioji dalis lenktynininkų

2023 metų F1 sezonas dovanojo gausybę rekordų ir emocijų, o pasibaigus Abu Dabyje vykusioms lenktynėms turėjome vos vieną nežinomąjį. Visos komandos jau turėjo lenktynininkus 2024 metų „Formulės 1“ sezonui, išskyrus „Williams“.

Kitąmet „Formulėje 1“ gali užvirti tikra beprotybė: kitąmet laukiama didžiulių pokyčių, komandas gali pakeisti didžioji dalis lenktynininkų

Gruodžio pradžioje „Williams“ paskelbė, jog dar vienam sezonui pratęsė sutartį su „Formulėje 1“ debiutavusiu Loganu Sargeantu. Kitąmet jis komandoje lenktyniaus kartu su Alexu Albonu, kuris prie „Williams“ prisijungė dar 2022 metais. Tai nulėmė iki šiol F1 nematytą dalyką.

Pirmąsyk „Formulės 1“ istorijoje įvyko taip, jog komandų sudėtys išliko nepakitusios. 2024 metų sezonas prasidės taip pat kaip ir pasibaigė šių metų F1 sezonas – visi lenktynininkai liko tose pačiose ekipose. Ir jeigu šiemet perėjimų neįvyko, tai jau netrukus situacija gali visiškai pasikeisti.

Po 2024 metų F1 sezono baigiasi daugelio lenktynininkų kontraktai su jų ekipomis. Po artėjančio sezono be galiojančio kontrakto liks net du trečdaliai pilotų, o bene daugiausiai permainų galima sulaukti „Haas“ ekipoje. 2024 metų pabaigoje baigia galioti abiejų šios komandos atstovų sutarties – tiek Nico Hulkenbergo, tiek ir Kevino Magnusseno.

„Mes visi puikiai žinome kas vyksta vairuotojų rinkoje. Rinka atsivers jau 2025 metais. Kažkuriuo momentu į „Formulę 1“ atvyks nauji lenktynininkai, nes kai kurie dabartiniai ketina baigti savo karjerą. Taigi, mes vis dar svarstome ir žiūrime, kas nutiks. Stebime situaciją, bet dar per anksti priimti kokius nors sprendimus“, - tikino „Haas“ komandos vadovas Guntheris Steineris.

„Haas“ ekipos vadovas įsitikinęs, jog daugelis komandų, o taip pat ir lenktynininkų, sprendimus gali priimti dar labai anksti. G.Steinerio teigimu, daugelis nori būti tikri, kad ir toliau galės lenktyniauti, pasibaigus 2024 metų F1 sezonui, todėl sprendimų priėmimas gali būti itin ankstyvas. Tiesa, jis atkreipia dėmesį, jog su tam tikrais iššūkiais gali susidurti mažesnės „Formulės 1“ komandos.

„Jeigu pradėsime daryti ankstyvus sprendimus – gali tekti susimokėti daugiau, tačiau jeigu bandysime laukti – rinkoje gali nieko nelikti. Labai svarbu yra surasti pusiausvyrą tarp to, ką norime daryti ir to, ko nenorime“, - pabrėžė „Haas“ vadovas.

Kaip jau minėjome, didžioji dalis F1 lenktynininkų neturi kontraktų 2025 metų sezonui. Po 2024 metų „Formulės 1“ sezono be sutarčių liks ne tik dabartiniai „Haas“ pilotai, bet ir „Red Bull“ atstovas Sergio Perezas, taip pat ir abu „Ferrari“ lenktynininkai – Charlesas Leclercas ir Carlosas Sainzas.

Po 2024 metų „Formulės 1“ sezono kontrakto neturės ir „Aston Martin“ žvaigždė Fernando Alonso, taip pat ir „Alpine“ atstovai Estebanas Oconas ir Pierre‘as Gasly, „Williams“ pilotai Alexas Albonas ir L.Sargeantas. Permainos turėtų paliesti ir „AlphaTauri“ ekipos sudėtį.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas