Kalakutai, atsuktuvai ir erotiniai masažai: atskleista, kokias keisčiausias dovanas gauna lietuviai

Pranešimas spaudai
Paskelbta

Kalakutai, atsuktuvai ir erotiniai masažai: atskleista, kokias keisčiausias dovanas gauna lietuviai

Kumpiai, dešros, kalakutai, atsuktuvų rinkiniai, bulvių skustukai, žadintuvai, taupyklės, patalynės komplektai, net erotinės prekės – tokias dovanas lietuviams yra padovanoję jų darbdaviai, atskleidė darbuotojų įsitraukimo platformos „MELP“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa. Atsakymai parodė ne tik darbdavių fantazijos platumas, bet ir tai, kaip dažnai dovanos parenkamos pagal „tiks visiems“ logiką.

Bene kas dešimtam lietuviui keisčiausia iš darbdavio kada nors gauta dovana pasirodė antis, kalakutas arba višta, 7 proc. – verslo dovanos su įmonės atributika, 6 proc. – maisto produktai ir rinkiniai, o dviem iš šimto – kojinės ir atvirukas, atskleidžia „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa.

Lietuvių atsakymų sąraše atsidūrė ir tokie daiktai kaip atsuktuvų rinkinys, žirklės, žadintuvas, staltiesė, taupyklė, šampūnas, šiaurietiškos ėjimo lazdos, bulvių skustukas, kuponas erotiniam masažui, erotinės prekės ir kt.

„Klausimas paprastas: ar žmonės tokias dovanas iš tiesų naudoja ir jomis džiaugiasi, ar jos galiausiai lieka dulkėti stalčiuje? Siekiant, kad dovana nevirstų tik dar vienu pertekliniu daiktu arba šmaikščia istorija prie Kalėdų stalo, verta pamąstyti ir apie alternatyvas“, – apklausos rezultatus vertina darbuotojų gerovės platformos „MELP“ valdybos narys Vidmantas Šiugždinis.

Vietoje kojinių – auka labdarai

Viena iš Lietuvos įmonėse jau populiarėjančių praktikų yra suteikti darbuotojams galimybę dovaną pasirinkti patiems, kai skiriamas aiškus biudžetas dovanai ir pateikiami variantai, iš kurių kiekvienas darbuotojas gali išsirinkti tai, kas aktualiausia.

„Šiame variantų sąraše vis dažniau atsiduria ir galimybė asmeniškai gaunamą biudžetą paaukoti labdaros organizacijai. „MELP“ vidiniais duomenimis, daugiau nei 1600 darbuotojų besinaudojančių „MELP“ platforma praėjusiais metais nusprendė prisidėti prie socialiai prasmingų projektų iš jiems asmeniškai darbdavio skiriamo biudžeto.

Tokią tendenciją vis aktyviau palaiko ir darbdaviai: kasmet plečia labdaros organizacijų, kurias gali pasirinkti darbuotojai, sąrašą. Pastebime, kad darbuotojai linkę rinktis įvairiai –vieni remia sergančius vaikus, kiti – senjorus, gyvūnų prieglaudas ar kitą jiems patiems artimą iniciatyvą“, – sako V. Šiugždinis.

Geriausia dovana – pasirinkimas

Apklausos rezultatai – nuo kalakuto iki bet kokio be aiškios logikos parinkto nereikalingo daikto – veda prie labai žemiškos išvados: Kalėdinė dovana turi kurti vertę. Anot V. Šiugždinio, lengviausias būdas tai pasiekti – leisti darbuotojui pačiam nuspręsti, kur panaudoti darbdavio skirtą dovanų biudžetą.

„Tai naudinga abiem pusėms: darbuotojas jaučiasi išgirstas ir pasirenka tai, kas jam aktualu, o darbdaviui mažėja rizika nepataikyti ir įtemptu šventiniu laikotarpiu priimti sprendimus „iš inercijos“. Pasirinkimo principas tampa aiškiu ženklu, kad įmonė supranta skirtingus žmonių poreikius – ir per šventes, ir kasdienybėje. Gal tai vis dėlto geriau nei kumpis ar puodelis visiems?“ – šypteli V. Šiugždinis.  

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas