„Sodra“ skelbia apie pokyčius, kurie palies tūkstančius: pasakė, kas laukia gyventojų jau nuo birželio mėnesio

Ina Jonaitienė , 2025-05-31, 10:54 (atnaujinta 2025-05-31, 13:45)
1
„Sodra“ skelbia apie pokyčius, kurie palies tūkstančius: pasakė, kas laukia gyventojų jau nuo birželio mėnesio

Nuo birželio 2 dienos Kauno ir Šiaulių gyventojai turi atkreipti dėmesį į naujieną – „Sodros“ klientų aptarnavimo padaliniai persikelia į naujas patalpas. Tai reiškia, kad gyventojai nebegalės būti aptarnaujami įprastuose adresuose. 

Kauno gyventojams nuo šios datos nebebus teikiamos paslaugos A. Mickevičiaus gatvėje, naujasis adresas yra Šv. Gertrūdos gatvėje. Tuo tarpu Šiauliuose klientai bus aptarnaujami nebe Ežero, o Vilniaus gatvėje.

Šie pokyčiai yra susiję su noru pagerinti paslaugų kokybę ir sumažinti laukimo laiką. Siekiama, kad gyventojai galėtų greitai ir patogiai išspręsti socialinio draudimo klausimus. 

Todėl „Sodra“ primena, kad prioritetas teikiamas klientams, kurie iš anksto registruojasi vizitui. Tokiu būdu išvengiama eilių, o klientas tiksliai žino, kada bus priimtas.

Registracija galima keliais būdais – internetu per „Sodros“ svetainę arba paskambinus į informacijos centrą. Be to, telefonu galima gauti konsultacijas dėl įvairių socialinių garantijų – pensijų, išmokų, įmokų.

Asmeninė paskyra – viskas vienoje vietoje

Norint dar labiau palengvinti bendravimą su „Sodra“, verta prisijungti prie asmeninės paskyros internete. Tai leidžia išvengti vizito gyvai ir patiems pateikti prašymus dėl ligos, motinystės, tėvystės, nedarbo išmokų ar pensijų. 

Čia taip pat pateikiama informacija apie darbo stažą, apskaitos taškus, išmokų skyrimą ar kitas aktualias detales.

Šis sprendimas tampa vis populiaresnis, ypač tiems, kurie vertina laiką ir nori išvengti kelionių į padalinius. Be to, tai padeda sumažinti administracinį krūvį visai sistemai.

Kodėl svarbu pateikti tikslius kontaktinius duomenis

Kad gyventojai laiku gautų informaciją apie suplanuotus pakeitimus ar vizitus, būtina pasirūpinti, kad „Sodra“ turėtų jūsų aktualius kontaktus. Pranešimai siunčiami telefonu, SMS žinute ar el. paštu, jei šis yra pateiktas.

Jei skaitiklis ar kita įranga bus keičiama, klientai bus informuoti iš anksto. Tokiu būdu išvengiama nesusipratimų ir leidžiama pasiruošti vizitui.

Skaitmenizacija – nauda ir klientui, ir valstybei

„Sodra“ pabrėžia, kad skaitmeniniai pokyčiai naudingi visiems. Skaitmenizuota apskaita leidžia greičiau identifikuoti tinklo sutrikimus, efektyviau valdyti energijos tiekimą ir mažinti išlaidas. Visa tai prisideda prie mažesnių paslaugų persiuntimo tarifų klientams.

Skaičiuojama, kad iki metų pabaigos išmaniųjų skaitiklių dėka finansinė nauda sieks 60 mln. eurų, o per jų tarnavimo laikotarpį – net 265 mln. eurų.

Judame į patogesnę ateitį

Šie „Sodros“ padalinių pokyčiai yra tik dalis platesnio modernizavimo plano. Gyventojai raginami sekti informaciją, aktyviai naudotis skaitmeniniais įrankiais ir kuo daugiau reikalų tvarkyti nuotoliniu būdu. 

Tai patogiau, greičiau ir prisideda prie efektyvesnės viešųjų paslaugų sistemos kūrimo. Net ir tiems, kurie vis dar nedrąsiai žvelgia į technologijas, pagalbos ranką visada gali ištiesti šeimos nariai ar patys „Sodros“ specialistai. Tai žingsnis link šiuolaikiško ir žmogiško požiūrio į viešąsias paslaugas.

Ar patiko šis įrašas?
 
Temos: Sodra

1 komentarų

Jonas St

Gerb. straipsnio rašytojai perskaitykite tai ką parašėte ir tik tada kelkite į internetą, nes juokinga ir graudu skaityti, kai rašote apie akėčias o gaunas apie vėžėčias.

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas