Kino industrijos ateitis? „Netflix“ deda daug vilčių į dirbtinį intelektą, tai keistų absoliučiai viską

Paskelbė Ina Jonaitienė
Paskelbta

Kino industrijos ateitis? „Netflix“ deda daug vilčių į dirbtinį intelektą, tai keistų absoliučiai viską

„Netflix“ dar kartą patvirtino, kad dirbtinis intelektas (DI) yra tapęs neatsiejama jos strategijos dalimi. Bendrovė pranešė akcininkams, jog planuoja dar labiau plėsti DI naudojimą tiek turinio kūrime, tiek reklamos srityje. Pasak įmonės, generatyvinis dirbtinis intelektas suteikia „reikšmingą galimybę“ gerinti paslaugos kokybę, naudotojų patirtį ir verslo rezultatus.

Bendrovė priminė, kad DI ir mašininis mokymasis „Netflix“ naudojami jau daugelį metų nuo filmų rekomendacijų iki technologijų, skirtų gamybos ir reklamos procesams tobulinti. Dabar įmonė siekia pasitelkti naujesnius DI metodus, kuriuos galės išnaudoti dėl savo plačios duomenų bazės, išvystytų produktų ir patikimų verslo praktikų.

Svarbiausias tikslas yra pasinaudoti dirbtinio intelekto galia, kad vartotojai greičiau atrastų įdomų turinį, o kūrėjai gautų daugiau galimybių kurti. „Netflix“ teigia, jog DI padeda tiek nariams, tiek kūrėjams, tiek pačiam verslui.

Nauji DI sprendimai turinio paieškoje ir rekomendacijose

Viena iš svarbiausių naujovių yra generatyvinio DI pritaikymas turinio atradimo ir rekomendacijų sistemose. Įmonė šiuo metu testuoja pokalbinės paieškos funkciją, leidžiančią vartotojams naudoti natūralią kalbą ieškant, ką žiūrėti. Tai reiškia, kad nariai galės paprasčiausiai paklausti „parodyk man linksmą serialą apie keliones“ ir gauti suasmenintus rezultatus.

DI taip pat padeda lokalizuoti reklaminę medžiagą įvairiomis kalbomis, kad filmai ir serialai lengviau pasiektų skirtingų šalių auditorijas. Tai svarbus žingsnis siekiant stiprinti pasaulinį pasiekiamumą ir gerinti vartotojų patirtį įvairiuose regionuose.

DI kūryboje, nuo vizualizacijos iki personažų atjauninimo

„Netflix“ vis plačiau taiko dirbtinį intelektą pačiame turinio kūrimo procese. Įmonė teigia, kad kūrybiniai partneriai gauna įvairių DI įrankių, padedančių įgyvendinti menines vizijas. Pavyzdžiui, filmo „Happy Gilmore 2“ kūrėjai pasitelkė „Eyeline“ technologiją, leidžiančią atjauninti personažus prisiminimų scenose.

Kitas pavyzdys yra serialo „Billionaires’ Bunker“ gamintojai, kurie naudojo generatyvinį DI vizualizacijų etapui. Ši technologija padėjo eksperimentuoti su kostiumų dizainu ir dekoracijomis dar prieš filmavimo pradžią. Siekdama užtikrinti atsakingą šių technologijų naudojimą, „Netflix“ pateikė kūrėjams specialias gaires ir rekomendacijas.

Reklamos tobulinimas ir verslo naujovės

DI taip pat tampa pagrindiniu įrankiu reklamos srityje. Nuo 2025 metų ketvirtojo ketvirčio „Netflix“ planuoja pasitelkti dirbtinį intelektą testuojant naujus reklamos formatus, generuojant suasmenintus vaizdinius skelbimus ir greitinant medijos planų kūrimą. Tokiu būdu įmonė siekia, kad reklamos būtų ne tik efektyvesnės, bet ir labiau atitiktų kiekvieno vartotojo interesus.

Nors žiūrovai gali skeptiškai vertinti DI naudojimą filmų ar serialų gamyboje, šie sprendimai rodo, kad „Netflix“ siekia išnaudoti technologijas protingai ir atsakingai. Dirbtinis intelektas čia tampa ne pakeitimo, o kūrybos ir patirties stiprinimo priemone.

DI plėtra „Netflix“ platformoje žymi naują etapą pramogų industrijoje. Įmonė aiškiai rodo, kad dirbtinis intelektas nėra tik trumpalaikė tendencija, tai ilgalaikė strateginė kryptis, keičianti tiek turinio kūrimo, tiek žiūrėjimo įpročius. Jei šie sprendimai bus įgyvendinti atsakingai, „Netflix“ gali tapti pirmąja pasauline platforma, kuri sėkmingai suderins kūrybiškumą, technologijas ir asmeninę žiūrovo patirtį.

Ar patiko šis įrašas?
 

Rašydama apie astrologiją ir gyvenimo naujienas, siekiu kurti turinį, kuris įkvepia, guodžia ir priverčia susimąstyti. Mano tekstuose susilieja meilė žvaigždėms, domėjimasis žmogaus vidiniu pasauliu ir noras dalintis įžvalgomis apie kasdienybę, tiek dangišką, tiek žemišką.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas