„Netflix“ keičia žaidimo taisykles: populiariausios „Spotify“ tinklalaidės atkeliauja į ekranus

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

„Netflix“ keičia žaidimo taisykles: populiariausios „Spotify“ tinklalaidės atkeliauja į ekranus

Vienas netikėčiausių šių metų sprendimų technologijų ir pramogų industrijoje, tai partnerystė tarp „Netflix“ ir „Spotify“. Abi platformos paskelbė, kad 2026 metais vartotojai „Netflix“ aplinkoje galės pasiekti visiškai naują turinio kategoriją, tai vaizdo tinklalaides.

 Tai žingsnis, kurio daugelis neprognozavo, o jo tikslas yra praplėsti auditoriją ir pasiūlyti turinį, kuris sujungia garsą ir vaizdą. Pirmasis etapas numato 16 kruopščiai atrinktų laidų, tarp kurių yra „The Bill Simmons Podcast“, „Conspiracy Theories“ bei populiarūs sporto formatai iš „The Ringer“, skirti NFL, NBA, „Fantasy Football“ ir „Formulei 1“. Tai reiškia, kad dalis geriausiai vertinamų „Spotify“ tinklalaidžių taps prieinamos ir „Netflix“ vartotojams.

Iki šiol „Netflix“ buvo siejamas su filmais, serialais ir dokumentika, tačiau pastaraisiais metais kompanija vis labiau eksperimentuoja, tai pradėjo tiesiogines transliacijas ir kuria žaidimus. 

Vaizdo tinklalaidžių pristatymas būtų dar vienas naujas etapas. Šis formatas, itin populiarus „YouTube“ platformoje, leistų „Netflix“ pritraukti auditoriją, kuri domisi pokalbiais, aktualijomis ir autentišku turiniu.

Tinklalaidės jau kelerius metus išlaiko nuosekliai augantį populiarumą, o jų vaizdo versijos vis dažniau tampa patraukliu turinio formatu. Pokalbiai studijose, papildyti vaizdu, suteikia kūrėjams daugiau kūrybinių galimybių ir pritraukia žiūrovus, ieškančius turinio, kuriame dera informacija, pramoga ir asmeniškumas.

Kova dėl išskirtinio turinio

Partnerystė tarp „Netflix“ ir „Spotify“ atspindi vis stiprėjantį siekį mesti iššūkį „YouTube“ dominavimui tinklalaidžių srityje. Šiuo metu „Google“ priklausanti platforma generuoja daugumą pasaulinių tinklalaidžių peržiūrų, tačiau naujas bendras projektas gali tai pakeisti.

Kai kurios naujosios laidos bus rodomos tik „Netflix“ ir „Spotify“, tai pabrėš jų išskirtinumą ir padės pritraukti prenumeratorius. Įdomu ir tai, kad pirmojoje fazėje nebus įprastų reklamos blokų, nors tinklalaidėse liks „Spotify“ integruotos reklamos.

Naujas konkurencinis pranašumas

Toks bendradarbiavimas padės „Netflix“ žengti į teritoriją, kurią iki šiol valdė socialiniai tinklai ir turinio kūrėjai. Vaizdo tinklalaidės leis platformai tapti patrauklesnei jaunesnei auditorijai ir pasiūlyti turinį, kuriame svarbiausia yra asmenybė ir pokalbis.

Jeigu projektas pasiteisins, planuojama, kad vaizdo tinklalaidės bus prieinamos vis daugiau šalių ir apims įvairias temas. nuo sporto iki kultūros ar technologijų. Tai rodo, kad „Netflix“ ieško naujų būdų išlikti pirmaujančiu turinio tiekėju, net jei žaidimų sritis kol kas nepasiteisino taip, kaip tikėtasi.

Ši partnerystė laikoma vienu drąsiausių sprendimų pramogų rinkoje. Ar ji bus tokia sėkminga, kaip tikisi abu gigantai, paaiškės jau netrukus. Vis dėlto akivaizdu, kad tiek „Netflix“, tiek „Spotify“ žengia link naujo turinio suvokimo, tai tokio, kuriame ribos tarp muzikos, vaizdo ir pokalbių vis labiau nyksta.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas