„Microsoft“ kelia savo produktų kainas: brangsta bendrovės konsolės, aksesuarai ir net žaidimai

Viktoras Baliulis , 2025-05-04, 17:15
0
„Microsoft“ kelia savo produktų kainas: brangsta bendrovės konsolės, aksesuarai ir net žaidimai

Jeigu pastaruoju metu galvojai įsigyti „Xbox“ konsolę ar naują pultelį, reikėtų paskubėti – arba pasiruošti gerokai paploninti piniginę. „Microsoft“ paskelbė, kad nuo šiol kainos didėja praktiškai viskam, kas susiję su „Xbox“ prekės ženklu. 

„Microsoft“ gerbėjų laukia nemalonus siurprizas. Bendrovė paskelbė, kad visų „Xbox“ produktų kainos kyla. Pokyčiai įsigalioja iš karto ir apima beveik viską: konsoles, valdiklius, ausines, priedus ir net pirmosios šalies (angl. first-party) žaidimus.

Didžiausias kainų šuolis yra susijęs su bendrovės žaidimų konsolėmis. Štai „Xbox Series X“ modelis vietoje buvusių apie 465 eurų dabar kainuos apie 558 eurus. Specialusis „2 TB Galaxy Black“ leidimas nuo apie 558 eurų šokteli iki apie 678 eurų.

Pigesni modeliai taip pat stipriai brangsta:

  • „Xbox Series S 512 GB“: nuo apie 279 eurų iki apie 353 eurų
  • „Xbox Series S 1 TB“: nuo apie 325 eurų iki apie 400 eurų
  • „Xbox Series X Digital“: nuo apie 419 eurų iki apie 511 eurų

Priedai ir valdikliai – irgi brangesni:

  • Įprastas belaidis valdiklis (Core): nuo apie 56 eurų iki apie 60 eurų
  • Spalvotas valdiklis: nuo apie 60 eurų iki apie 65 eurus
  • Specialiosios serijos valdiklis: nuo apie 69 eurų iki apie 74 eurų
  • Limited Edition versija: nuo apie 79 eurų iki apie 84 eurų
  • „Elite Series 2“ (Core): nuo apie 130 eurų iki apie 140 eurų
  • „Elite Series 2“ (Full): nuo apie 149 eurų iki apie 186 eurų

Ausinės taip pat brangsta:

  • Stereo ausinės: nuo apie 56 eurų iki apie 60 eurų
  • Belaidės ausinės: nuo apie 101 eurų iki apie 111 eurų

„Microsoft“ taip pat padidins naujų pirmosios šalies žaidimų kainą. Standartiniai leidimai nuo šventinio sezono vietoje įprastų apie 65 eurų kainuos apie 74 eurus.

Vienintelė išeitis - „Game Pass“

Vienintelė paslauga, kurios kaina nesikeičia – tai „Xbox Game Pass“. Šios prenumeratos kaina nesikeičia, tačiau tampa dar patrauklesnė, nes apima visus būsimo leidimo „first-party“ žaidimus ir dalį trečiųjų šalių turinio.

Skirtingai nei kai kurie gamintojai, „Microsoft“ šiuos pokyčius taiko ne tik JAV rinkoje, bet visame pasaulyje. Kompanija nurodo, kad kainų augimą lėmė globalios rinkos sąlygos, didėjantys gamybos kaštai ir plėtros išlaidos.

Vis dėlto ekspertai įžvelgia ir oportunistinį požiūrį. „Nintendo“ taip pat neseniai pakėlė kainas, o tuo pat metu paleido pirmosios šalies žaidimą už mažesnę kainą nei anksčiau.

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas