Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Pirmą kartą pasaulinėje išmaniųjų laikrodžių rinkoje „Huawei“ aplenkė „Apple“. Tokius rezultatus atskleidė „Counterpoint Research“ ataskaita, apžvelgianti 2025 metų antrojo ketvirčio pardavimų duomenis.
Šis pokytis rodo augančią Kinijos rinkos galią ir tuo pačiu vis didesnį spaudimą, su kuriuo susiduria „Apple“ dėvimų įrenginių segmente. Pagal ataskaitą, pasauliniai išmaniųjų laikrodžių pardavimai antrąjį metų ketvirtį augo 8 procentais, o tai nutraukė net penkių ketvirčių iš eilės trukusį kritimą.
„Huawei“ pardavimai šoktelėjo net 52 procentais, ir daugiausia tai lėmė itin didelė paklausa Kinijoje. Įmonė įsitvirtino rinkoje pasiūlydama platų laikrodžių asortimentą, kainuojantį nuo 100 iki 400 JAV dolerių, tai yra maždaug nuo 92 iki 368 eurų.
Be to, svarbų vaidmenį suvaidino glaudesnė integracija su išmaniaisiais telefonais bei daiktų interneto ekosistema. Net 75 procentai visų parduotų „Huawei“ laikrodžių buvo nupirkti Kinijoje, tačiau pardavimų augimą lėmė ir plėtra į Europos, Artimųjų Rytų bei Azijos ir Ramiojo vandenyno regionus.
„Vietinė paklausa, įvairus produktų portfelis ir stipri ekosistema buvo pagrindiniai veiksniai, atnešę „Huawei“ sėkmę“, teigiama analitikės Anshikos Jain komentare.
Tuo metu „Apple“ pardavimai smuko 3 procentais, ir tai buvo jau septintas ketvirtis iš eilės, kai kompanija fiksavo kritimą. Nepaisant to, „Apple“ vis dar išlieka lyderė aukščiausios klasės segmente, kur dominuoja dėl itin tikslių sveikatos stebėjimo funkcijų ir lojalios „iOS“ naudotojų bazės.
Tai leidžia kompanijai išlaikyti stiprią poziciją tarp vartotojų, kurie ieško aukščiausios kokybės ir patikimumo.
Kitų gamintojų pokyčiai
Ne tik „Huawei“ ir „Apple“ patyrė reikšmingų pokyčių. „Xiaomi“ pardavimai augo net 38 procentais dėl nebrangių modelių pasiūlos. Vaikiškų laikrodžių gamintoja „Imoo“ paaugo 21 procentu ir išsaugojo lyderystę šiame segmente.
„Samsung“ taip pat susidūrė su problemomis, tai pardavimai sumažėjo 3 procentais, nes „Galaxy Watch 7“ modelis nesugebėjo pritraukti tokio augimo, kokį pasiekė kiti gamintojai.
„Counterpoint“ prognozuoja, kad 2025 metais išmaniųjų laikrodžių pardavimai pasauliniu mastu išaugs maždaug 3 procentais. Kinijos rinka išliks pagrindiniu varikliu, nes vartotojai vis labiau renkasi daugiafunkcius įrenginius, gebančius ne tik sekti sveikatą, bet ir atlikti mokėjimus bei padėti navigacijoje.
Naujausi duomenys parodo, kaip sparčiai kinta konkurencinė aplinka. „Huawei“ ir kiti Kinijos gamintojai įgauna pranašumą siūlydami daugiau pasirinkimo galimybių ir glaudesnę įrenginių integraciją. Tuo metu „Apple“ tenka veikti vis tankesnėje ir aršesnėje rinkoje.
„Huawei“ pasiekimas pirmą kartą aplenkti „Apple“ išmaniųjų laikrodžių rinkoje žymi svarbų etapą visoje technologijų pramonėje. Tai rodo ne tik Kinijos rinkos dominavimą, bet ir globalios konkurencijos stiprėjimą. Ateinančiais metais vartotojai gali tikėtis dar daugiau pasirinkimo, o gamintojai privalės ieškoti naujų būdų išlaikyti klientų dėmesį.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti