BMW pristatė šio sezono motociklų flagmaną: oficialiai debiutavo naujasis „BMW R 1300 GS“

BMW

Vokietijos motociklų gamintojas „BMW Motorrad“ pristatė naujausią savo motociklą „BMW R 1300 GS“. Pristatytas GS modelis pasižymi nauju opoziciniu varikliu bei nauja pakaba, gerokai sumažintu svoriu ir atnaujintu dizainu. Lietuvoje jau priimami išankstiniai šio modelio užsakymai.

BMW pristatė šio sezono motociklų flagmaną: oficialiai debiutavo naujasis „BMW R 1300 GS“

„Kiekvienais metais turime modelių, kurie sudomina vairuotojus dar prieš oficialų paskelbimą. Naujasis GS serijos atstovas yra būtent toks – susidomėjimas šiuo motociklu matomas jau kurį laiką, pirkėjai Lietuvoje taip pat rezervuojasi „BMW R 1300 GS“ jo net neišbandę. Kita vertus, naujasis modelis tikrai pateisins GS serijos gerbėjų lūkesčius, nes motociklas pasižymi nauju varikliu, išskirtiniu valdymu ir vairavimo patirtį praturtinančiomis savybėmis“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Martynas Daujotas.

Atnaujintas iš pagrindų

„BMW R 1300 GS“ – tai kelioninių enduro segmento motociklų atstovas, kuris, lyginant su ankstesniuoju modeliu, gerokai atnaujintas. Naujasis GS pasižymi 12 kg sumažintu svoriu, o pagrindiniu varikliu vėl tapo dviejų cilindrų opozicinis variklis. Dėl po varikliu sumontuotos pavarų dėžės ir naujos skirstomojo veleno pavaros konstrukcijos jis yra kompaktiškesnis nei ankstesni modeliai.

Atnaujintas iš pagrindų

„BMW R 1300 GS“ – tai kelioninių enduro segmento motociklų atstovas, kuris, lyginant su ankstesniuoju modeliu, gerokai atnaujintas. Naujasis GS pasižymi 12 kg sumažintu svoriu, o pagrindiniu varikliu vėl tapo dviejų cilindrų opozicinis variklis. Dėl po varikliu sumontuotos pavarų dėžės ir naujos skirstomojo veleno pavaros konstrukcijos jis yra kompaktiškesnis nei ankstesni modeliai.

Atnaujintas iš pagrindų

„BMW R 1300 GS“ – tai kelioninių enduro segmento motociklų atstovas, kuris, lyginant su ankstesniuoju modeliu, gerokai atnaujintas. Naujasis GS pasižymi 12 kg sumažintu svoriu, o pagrindiniu varikliu vėl tapo dviejų cilindrų opozicinis variklis. Dėl po varikliu sumontuotos pavarų dėžės ir naujos skirstomojo veleno pavaros konstrukcijos jis yra kompaktiškesnis nei ankstesni modeliai.

Atnaujintas iš pagrindų

„BMW R 1300 GS“ – tai kelioninių enduro segmento motociklų atstovas, kuris, lyginant su ankstesniuoju modeliu, gerokai atnaujintas. Naujasis GS pasižymi 12 kg sumažintu svoriu, o pagrindiniu varikliu vėl tapo dviejų cilindrų opozicinis variklis. Dėl po varikliu sumontuotos pavarų dėžės ir naujos skirstomojo veleno pavaros konstrukcijos jis yra kompaktiškesnis nei ankstesni modeliai.

Atnaujintas iš pagrindų

„BMW R 1300 GS“ – tai kelioninių enduro segmento motociklų atstovas, kuris, lyginant su ankstesniuoju modeliu, gerokai atnaujintas. Naujasis GS pasižymi 12 kg sumažintu svoriu, o pagrindiniu varikliu vėl tapo dviejų cilindrų opozicinis variklis. Dėl po varikliu sumontuotos pavarų dėžės ir naujos skirstomojo veleno pavaros konstrukcijos jis yra kompaktiškesnis nei ankstesni modeliai.

Atnaujintas iš pagrindų

„BMW R 1300 GS“ – tai kelioninių enduro segmento motociklų atstovas, kuris, lyginant su ankstesniuoju modeliu, gerokai atnaujintas. Naujasis GS pasižymi 12 kg sumažintu svoriu, o pagrindiniu varikliu vėl tapo dviejų cilindrų opozicinis variklis. Dėl po varikliu sumontuotos pavarų dėžės ir naujos skirstomojo veleno pavaros konstrukcijos jis yra kompaktiškesnis nei ankstesni modeliai.

Atnaujintas iš pagrindų

„BMW R 1300 GS“ – tai kelioninių enduro segmento motociklų atstovas, kuris, lyginant su ankstesniuoju modeliu, gerokai atnaujintas. Naujasis GS pasižymi 12 kg sumažintu svoriu, o pagrindiniu varikliu vėl tapo dviejų cilindrų opozicinis variklis. Dėl po varikliu sumontuotos pavarų dėžės ir naujos skirstomojo veleno pavaros konstrukcijos jis yra kompaktiškesnis nei ankstesni modeliai.

Atnaujintas iš pagrindų

„BMW R 1300 GS“ – tai kelioninių enduro segmento motociklų atstovas, kuris, lyginant su ankstesniuoju modeliu, gerokai atnaujintas. Naujasis GS pasižymi 12 kg sumažintu svoriu, o pagrindiniu varikliu vėl tapo dviejų cilindrų opozicinis variklis. Dėl po varikliu sumontuotos pavarų dėžės ir naujos skirstomojo veleno pavaros konstrukcijos jis yra kompaktiškesnis nei ankstesni modeliai.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas