„Ford“ atidaro Kelno elektromobilių centrą – naujos kartos automobilių namus

„Ford“ šią savaitę atidarė Kelno elektrinių transporto priemonių centrą – aukštųjų technologijų gamyklą, kurioje bus gaminami naujos kartos „Ford“ elektromobiliai, skirti milijonams Europos klientų.

„Ford“ atidaro Kelno elektromobilių centrą – naujos kartos automobilių namus

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

„Ford“ transformavo Niehlo kvartale, Kelne, 1930 m. įkurtą savo istorinę gamyklą. Ši 2 milijardų JAV dolerių investicijų dalis rodo didelį pasitikėjimą Vokietijos gamintojų kvalifikacija bei kompetencijomis ir automobilių gamybos ateitimi Europoje.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas