Praėjus keturioms savaitėms po pasaulinės premjeros netoli Prahos, „Škoda Auto“ patronuojančios bendrovės „Volkswagen“ gamykloje Bratislavoje pradėjo gaminti ketvirtosios modernios kartos „Superb“ modelį.
Šis strateginis flagmano gamybos perkėlimas iš Kvasiny gamyklos leis joje sukurti daugiau „Octavia“ automobilių. „Superb“ yra vidaus degimo varikliais varomų „Škoda“ modelių gamos flagmanas nuo pat pirmosios šiuolaikinės kartos pristatymo 2001 m.
Šis strateginis flagmano gamybos perkėlimas iš Kvasiny gamyklos leis joje sukurti daugiau „Octavia“ automobilių. „Superb“ yra vidaus degimo varikliais varomų „Škoda“ modelių gamos flagmanas nuo pat pirmosios šiuolaikinės kartos pristatymo 2001 m.
Šis strateginis flagmano gamybos perkėlimas iš Kvasiny gamyklos leis joje sukurti daugiau „Octavia“ automobilių. „Superb“ yra vidaus degimo varikliais varomų „Škoda“ modelių gamos flagmanas nuo pat pirmosios šiuolaikinės kartos pristatymo 2001 m.
Šis strateginis flagmano gamybos perkėlimas iš Kvasiny gamyklos leis joje sukurti daugiau „Octavia“ automobilių. „Superb“ yra vidaus degimo varikliais varomų „Škoda“ modelių gamos flagmanas nuo pat pirmosios šiuolaikinės kartos pristatymo 2001 m.
Šis strateginis flagmano gamybos perkėlimas iš Kvasiny gamyklos leis joje sukurti daugiau „Octavia“ automobilių. „Superb“ yra vidaus degimo varikliais varomų „Škoda“ modelių gamos flagmanas nuo pat pirmosios šiuolaikinės kartos pristatymo 2001 m.
Šis strateginis flagmano gamybos perkėlimas iš Kvasiny gamyklos leis joje sukurti daugiau „Octavia“ automobilių. „Superb“ yra vidaus degimo varikliais varomų „Škoda“ modelių gamos flagmanas nuo pat pirmosios šiuolaikinės kartos pristatymo 2001 m.
Šis strateginis flagmano gamybos perkėlimas iš Kvasiny gamyklos leis joje sukurti daugiau „Octavia“ automobilių. „Superb“ yra vidaus degimo varikliais varomų „Škoda“ modelių gamos flagmanas nuo pat pirmosios šiuolaikinės kartos pristatymo 2001 m.
Šis strateginis flagmano gamybos perkėlimas iš Kvasiny gamyklos leis joje sukurti daugiau „Octavia“ automobilių. „Superb“ yra vidaus degimo varikliais varomų „Škoda“ modelių gamos flagmanas nuo pat pirmosios šiuolaikinės kartos pristatymo 2001 m.
Šis strateginis flagmano gamybos perkėlimas iš Kvasiny gamyklos leis joje sukurti daugiau „Octavia“ automobilių. „Superb“ yra vidaus degimo varikliais varomų „Škoda“ modelių gamos flagmanas nuo pat pirmosios šiuolaikinės kartos pristatymo 2001 m.
Šis strateginis flagmano gamybos perkėlimas iš Kvasiny gamyklos leis joje sukurti daugiau „Octavia“ automobilių. „Superb“ yra vidaus degimo varikliais varomų „Škoda“ modelių gamos flagmanas nuo pat pirmosios šiuolaikinės kartos pristatymo 2001 m.
Šis strateginis flagmano gamybos perkėlimas iš Kvasiny gamyklos leis joje sukurti daugiau „Octavia“ automobilių. „Superb“ yra vidaus degimo varikliais varomų „Škoda“ modelių gamos flagmanas nuo pat pirmosios šiuolaikinės kartos pristatymo 2001 m.
Šis strateginis flagmano gamybos perkėlimas iš Kvasiny gamyklos leis joje sukurti daugiau „Octavia“ automobilių. „Superb“ yra vidaus degimo varikliais varomų „Škoda“ modelių gamos flagmanas nuo pat pirmosios šiuolaikinės kartos pristatymo 2001 m.
Šis strateginis flagmano gamybos perkėlimas iš Kvasiny gamyklos leis joje sukurti daugiau „Octavia“ automobilių. „Superb“ yra vidaus degimo varikliais varomų „Škoda“ modelių gamos flagmanas nuo pat pirmosios šiuolaikinės kartos pristatymo 2001 m.
Tai yra pranešimas spaudai, o jo turinys nebūtinai atitinka redakcijos nuomonę, požiūrį ar įsitikinimus. Už pranešimo turinį mūsų portalo administracija neatsako.
0 komentarų
Taip pat skaitykite