„Volkswagen“ pristatė naujos kartos bestselerį – dar stilingesnį ir pažangesnį „Tiguan“ visureigį

Bene labiausiai laukta šių metų „Volkswagen“ premjera jau čia – gamintojas pristatė trečios kartos „Tiguan“. Vienas sėkmingiausių pastarųjų metų gamintojo modelių pripažinimo sulaukė viso pasaulio rinkose.

„Volkswagen“ pristatė naujos kartos bestselerį – dar stilingesnį ir pažangesnį „Tiguan“ visureigį

Pirmasis „Tiguan“ debiutavo dar 2007 metais ir nuo tada kompaktišką miesto visureigį įsigijo daugiau nei 7,6 mln. pirkėjų. Naujasis modelis salonuose pasirodys jau pirmojoje 2024 metų pusėje.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris. Naujasis „Tiguan“ sustiprins mūsų pasirengimą suteikti Lietuvos klientams būtent tai, ko jie nori. Rinkos tendencijos taip pat nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas