Keleivio elgesys pribloškė net ir visko mačiusius: stiuardesė rado tai po sėdyne ir netekusi žado

Danielius Mažeikis , 2025-07-30, 13:00
0
Keleivio elgesys pribloškė net ir visko mačiusius: stiuardesė rado tai po sėdyne ir netekusi žado

Lėktuvuose keliaujame vis dažniau, tačiau kartu su didėjančiu keleivių srautu vis dažniau pasitaiko ir tokių situacijų, kurios nustebina net patyrusius skrydžių palydovus. Kai kurių keleivių elgesys pranoksta bet kokias padorumo ribas ir verčia susimąstyti, kur baigiasi individuali laisvė ir prasideda pagarba aplinkiniams. Viena amerikietė stiuardesė nusprendė pasidalyti patirtimi, kuri net ir tarp daugybės matytų atvejų išsiskyrė absurdiškumu.

Stiuardesė Leanna Coy iš Jungtinių Amerikos Valstijų paviešino socialiniame tinkle „TikTok“ nuotrauką, kuri akimirksniu tapo virusine. Moteris, tvarkydama orlaivio saloną po skrydžio, po vienu iš keleivio sėdynių rado krūvą nupjautų kojų nagų. Akivaizdu, kad vienas iš keleivių nusprendė, jog skrydis yra tinkamas metas atlikti pedikiūrą. Leanna neslėpė savo pasipiktinimo, tačiau į situaciją pažvelgė ir su humoru. 

Ji pareiškė, jog jei kada nors taptų prezidente, pirmasis jos įstatymas būtų uždrausti vaikščioti basomis. Nors šis komentaras buvo juokais, problema, kurią atskleidė šis įvykis, yra visiškai rimta. Oro linijų darbuotojai vis dažniau susiduria su netinkamu keleivių elgesiu, kuris peržengia visuotinai priimtas mandagumo ir higienos normas.

Nepagarba kitiems keleiviams, tai ne tik nagai

Po šios publikacijos socialiniuose tinkluose užvirė diskusijos. Daugybė stiuardesių ir stiuardų dalijosi savo patirtimi, ir paaiškėjo, kad tai nėra pavienis atvejis. Viena darbuotoja prisipažino, kad vis dažniau keleiviai jai perduoda panaudotas sauskelnes tuo metu, kai įgula renka šiukšles prieš nusileidimą. 

Tokie atvejai verčia įgulą prieš skrydį mamoms aiškinti, kur orlaivyje įrengti specialūs vystymo stalai. Jie paprastai būna priekinėje ir galinėje tualetų zonoje. Taip pat prašoma nepervystyti kūdikių sėdint savo vietoje, ypač kai šalia esantys keleiviai tuo metu valgo.

Anot Leannos, pervystyti vaiką sėdynėje būtų galima tik esant ekstremalioms aplinkybėms, pavyzdžiui, smarkiai supant lėktuvui, kai keleiviams draudžiama keltis iš vietų. Visais kitais atvejais rekomenduojama naudotis tam skirtomis patalpomis, nes tai rodo pagarbą ne tik aplinkiniams, bet ir orlaivio personalui.

Kultūros nykimas ore

Oro linijų darbuotojai vis dažniau pastebi, kad keleivių elgesys kinta ne į gerąją pusę. Tai, kas prieš keletą metų atrodė visiškai nepriimtina, šiandien kai kuriems keleiviams atrodo visai normalu. Keista, tačiau tokie atvejai pasitaiko ne tik pigių skrydžių bendrovėse ar užsakomaisiais skrydžiais, bet ir reguliariuose reisiniuose skrydžiuose įvairiose klasėse.

Vis dažniau girdimi raginimai, kad ne tik oro linijos, bet ir patys keleiviai turėtų pradėti labiau atsakingai vertinti savo elgesį. Reikia suprasti, kad lėktuvo salonas yra bendro naudojimo erdvė, kurioje visi turėtų jaustis patogiai. Tam pakanka elementaraus supratingumo, asmeninės higienos ir pagarbos tiems, su kuriais dalijamės erdve.

Padorumo ribos neturi išnykti

Šiuolaikiniame pasaulyje, kur keliavimas lėktuvu tapo kasdienybe, išlaikyti kultūros lygį tampa iššūkiu. Visgi kiekvienas keleivis turėtų savęs paklausti, ar jo elgesys netrukdo kitiems. Nors kiekvienas turi teisę jaustis patogiai, lėktuvo salonas nėra asmeninė erdvė. Nagų karpymas, pervystymas šalia kitų keleivių ar nešvarių daiktų palikimas po sėdyne nėra nei priimtina, nei pateisinama.

Kelionė lėktuvu turėtų būti saugi, patogi ir maloni visiems. Tai pasiekiama ne tik dėka aviacijos technologijų ar įgulos profesionalumo, bet ir keleivių gebėjimo išlikti mandagiems. Kartais pakanka tik šiek tiek empatijos ir sąmoningumo, kad kelionė taptų maloni ne tik sau, bet ir aplinkiniams.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas