Prisijunkite
Pranešimas spaudai
Paskelbta
Prisijunkite
Pranešimas spaudai
Paskelbta
Finansinių technologijų bendrovė „payabl.“ pasirašė partnerystės sutartį su didžiausiu krepšinio klubu Lietuvoje – Kauno „Žalgiriu“. Mokėjimų paslaugų ir verslo sąskaitų sprendimų kūrėjos, neseniai atidariusios ir naują padalinį Vilniuje, prekės ženklas arenoje ir ant komandos marškinėlių bus matomas visą 2025–2026 m. sezoną.
Vilnius, 2025 m. rugsėjo 26 d. Europos finansinių technologijų bendrovė „payabl.“, kurianti mokėjimų paslaugų ir verslo sąskaitų sprendimus, skelbia apie partnerystę su didžiausiu šalies sporto klubu Kauno „Žalgiriu“ ir jo namais – „Žalgirio“ arena.
Kaip pažymi „payabl.“ atstovai, naujoji partnerystės sutartis – tai kompanijos investicija į vietos bendruomenę ir jos augimą. Krepšinis Lietuvoje daugybę metų išlieka populiariausia sporto šaka, o taip pat reikšminga nacionalinio identiteto dalimi.
„Ši partnerystė puikiai atspindi „payabl.“ siekį tvirtai įleisti šaknis Lietuvoje. Mums tai ne tik galimybė palaikyti žinomiausią šalies krepšinio klubą, bet ir pademonstruoti ilgalaikį įsipareigojimą vietos bendruomenei. Lietuva jau spėjo tapti vienu svarbiausių „fintech“ inovacijų centrų regione. Neabejojame, kad partnerystė su tokiu ambicingu prekės ženklu kaip „Žalgiris“ padės žinią apie ją skleisti dar plačiau“, – sako „payabl. LT“ generalinė direktorė Lietuvoje Esfira Žaka.
Kauno „Žalgirio“ partnerysčių pardavimo vadovas Donatas Norkevičius teigia, kad rasti bendrą kalbą su naujaisiais partneriais buvo lengva, nes abi puses sieja panašus požiūris bei siekiai.
„Didžiuojamės partneryste su „payabl.“. Neabejojame, kad jų palaikymas sustiprins ne tik patį klubą, bet ir visus, kurie yra arti mūsų. Su „payabl.“ turime tuos pačius tikslus – siekiame būti ambicingais, atkakliais, įkvepiančiais žmones tiek aikštelėje, tiek už jos ribų“, – pažymi jis.
Finansinių technologijų bendrovės prekės ženklas visą sezoną bus matomas ant „Žalgirio“ marškinėlių bei „Žalgirio“ arenoje, kurioje taip pat įsikurs ir „payabl. VIP salė“. Planuojamos ir įvairios gerbėjams skirtos iniciatyvos, padėsiančios juos labiau įsitraukti į komandos kasdienybę.
Investicija į šalies ateitį
Partnerystė su „Žalgiriu“ yra ir strateginio „payabl.“ augimo Lietuvoje dalis. Bendrovė visai neseniai atidarė naują savo padalinį Lietuvoje, kuris taps pagrindiniu operacijų centru Baltijos ir Skandinavijos šalyse. Pabrėžiama, kad klestinti „fintech“ ekosistema, kvalifikuota vietos darbo jėga ir inovacijas skatinanti verslo kultūra Lietuvoje sukuria puikias sąlygas sėkmingai vystyti veiklą technologijų, mobilumo, sveikatos apsaugos, elektroninės prekybos ir kitose srityse.
„Žalgiris" yra daugiau nei krepšinio klubas – tai Lietuvos tapatybės dalis. Asmeniškai man, žmogui, užaugusiam čia, tai yra be galo labai reikšminga partnerystė. Didžiuojamės galėdami palaikyti komandą, įkvepiančią milijonus žmonių tiek pačioje šalyje, tiek už jos ribų. Ši partnerystė rodo ir mūsų ilgalaikį įsipareigojimą Lietuvai, kurią matome kaip mūsų veiklos centrą Baltijos ir Šiaurės šalyse“, – sako „payabl.“ grupės generalinė direktorė Ugnė Buračienė.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.