„GoPro“ populiarumas blėsta: DJI jau užvaldė veiksmo kamerų pasaulį ir tai dar ne pabaiga

Topcom.lt
Paskelbta

„GoPro“ populiarumas blėsta: DJI jau užvaldė veiksmo kamerų pasaulį ir tai dar ne pabaiga

Daugelį metų amerikiečių bendrovė „GoPro“ buvo pasaulinė lyderė veiksmo kamerų segmente, o pats pavadinimas „GoPro“ tapo kompaktiškų kamerų, skirtų filmuoti ekstremaliomis sąlygomis, sinonimu. 

Daugelis gamintojų, įskaitant „Sony“, „Xiaomi“, „SJCAM“, „Insta360“ ir DJI, bandė konkuruoti, tačiau niekam nepavyko rimtai išstumti „GoPro“ iki šiol.

Remiantis neseniai atliktu „Merito Services“ tyrimu galima teigti, kad jėgų pusiausvyra pasaulinėje veiksmo kamerų rinkoje pradėjo sparčiai keistis prieš porą metų. Nors 2022 m. „GoPro“ vis dar buvo neginčijama lyderė, turėdama 84 proc. rinkos dalį, vos po metų jos dalis smuko iki 76 proc., o kitais metais – iki 44 proc. 

Pagrindinė priežastis buvo spartus Kinijos bendrovės DJI veiksmo kamerų pardavimų augimas, kuri 2022 m. užėmė tik 8 proc. rinkos. Tuomet DJI pradėjo aktyviai konkuruoti su „GoPro“ ir 2023 m. pasiekė 17 proc. 

2024 m. DJI prilygo „GoPro“ rinkos daliai, išlaikydama tuos pačius 44 proc. Tuo pat metu pastebimai pakilo ir kitas Kinijos prekės ženklas „Insta360“, praėjusiais metais užėmęs 7 proc. dalį.

O dabar, remiantis tyrėjų ataskaita, tarp 2025 m. pirmojo ir trečiojo ketvirčių įvyko dramatiškas pokytis: „GoPro“ dalis smuko iki 18 proc., pavojingai arti sparčiai augančios „Insta360“ 13 proc. rinkos dalies. 

Tuo tarpu DJI tapo naujuoju lyderiu, užėmusiu net 66 proc. pasaulinės veiksmo kamerų rinkos. Daugelis žino DJI kaip dronų, mikrofonų, elektroninių stabilizatorių ir „DJI Pocket mini“ kamerų su stabilizatoriais gamintoją.

Ar patiko šis įrašas?
 

1 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas