„Leagoo“ garantinis servisas bus atliekamas ir Europoje

Paskelbė Julius Sabaliauskas
Paskelbta

„Leagoo“ garantinis servisas bus atliekamas ir Europoje
Praėjusį mėnesį kompanija „Leagoo“ oficialiai pristatė savo naująją tarptautinę paslaugą „Leagoo Care“. Pagrindinis naujosios paslaugos tikslas yra per ateinančius 3 metus suteikti lokalią pagalbą visiems „Leagoo“ mobiliųjų telefonų naudotojams. Jau aišku, jog nuo vasario pirmosios startuos „Leagoo Care“ padalinys Lenkijoje, aptarnausiantis Europos vartotojus. Daugeliui naudotojų itin svarbu gauti operatyvią pagalbą po to, kai jie jau nusiperka telefoną. Deja, tačiau daugelis telefonų pardavėjų neturi išvystyto techninės pagalbos tinklo, kuris veiktų ir už JAV ribų, todėl tokių paslaugų pasiūlyti nesugeba. Dėl šios priežasties dauguma vartotojų susidūrę su didesnėmis problemomis tiesiog perka naują telefoną, net jei senajam vis dar galioja garantija. „Leagoo“ yra vienas iš nedaugelio mobiliųjų telefonų pardavėjų, nusprendęs vystyti pagalbos centrus klientams visame pasaulyje. Pirmuosius šio projekto vaisius pajaus europiečiai. Dėl lengvo siuntų gabenimo Europos Sąjungos valstybėse, tai bus itin paprasta ir patogi paslauga. Kompanijos atstovai teigia, jog garantinis aptarnavimas sugedusiam telefonui bus suteikiamas per 3 dienas nuo telefono pristatymo į pagalbos centrą. Šiuo metu dauguma „Leagoo“ telefonų parduodami su 2 metų garantija. Tolimesniuose kompanijos planuose yra dar dvi valstybės – Rusija ir Nigerija. Ateinančių 3 metų laikotarpiu planuojama atidaryti ir dar daugiau pagalbos centrų visame pasaulyje. Visi Europoje gyvenantys asmenys nuo šiol gali ramia širdimi pirkti „Leagoo“ telefonus ir žinoti, jog netoliese yra pagalbos centras, kuris prireikus suteiks pagalbą. Šiuo metu populiariausi „Leagoo“ telefonai – „T5“, „T5c“, KIICAA MIX“, „S8“ bei keturių kamerų „M9“.
Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas